bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır10
- bir insanı sevmek5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- yazarların imza parfümleri3
- günaydın2
- fazla kilo2
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- dil2
- oyuncu2
- futbol16
- insan2
- düşün ki o bunu okuyor17
- ameliyat olmak7
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- kolu kıllı kız4
- egay sucukcu8
- pakistan3
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- gocu2
- velvet13
- hindistan3
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- fas6
- guyana4
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- yaşamak üzerine2
- bosna hersek3
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- japonya4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
her toplumun olduğu gibi, kürt milletinin de iyisi ve kötüsü var. bir kaç kansız için ''en iyi kürt ölü kürttür'' diyen bir insanın zaten akıl, mantık seviyesi bellidir.
Ne üstün ne de alçak bir ırk. Allahın yarattığı her insan gibi değerlidir.
paralel evrendeki pikachuların buradaki yansımaları . aradaki minik fark ise pikachular elektrik üretiyor bunlar ise tüketiyor . ve evet doğru bildiniz kaçak . . .
bazı insanların dilinden düşmeyen millet. anasına sakso mu çektirdi de konuşuyor anlamadım.
kızıma isimlerinden birini koyduğum güzel ırk.
ikiye ayrılır: 1-kürt soyundan gelenleri anlatan kelime, ırk/ 2: ülkeyi bölmeye çalışanları ima etmek için kullanılan kelime.
tarihte barbar olarak bilinen bir irkla beraber ayni topraklar uzerinde yaşamak zorunda birakilmis millettir.
içlerindeki bazı bölücüler yüzünden tamamı ırkcılıga maruz kalan ırk.
(bkz: son faşist Bükücü halk)
yaz hakim bey gereği düşünüldü başlık altındaki hakaretlerden dolayı kürtler suçzuz bulunulmuştur.
türk toplumu tarafından sürekli aşağılanan ırk, ırkım.
insan biraz merhamet eder. tahammül gösterir. bu gibi aşırılıklara gerek yok. ırkçı söylemlere gerek yok. kardeşiz biz.
insan biraz merhamet eder. tahammül gösterir. bu gibi aşırılıklara gerek yok. ırkçı söylemlere gerek yok. kardeşiz biz.
kürt asıllı turkum derlerse cok sevilen ırktır, ırkımdır.
"kürt asıllı türkiye vatandaşıyım" demeleri mümkün olabilen ırk. ayrıca "kürt asıllı türküm" demelerini isteyenlerin geri zekalı olduğunu herhangi bir bilimsel veri olmadan kabul eden ırktır.
her gece bu başlığa doluşan faşo turklerin suratlarina itinayla işeyen kişilerdir.
maruz kalınan hos olmayan tutumları karsı tarafa sergilememesi gereken ırktır. ırkımdır.
uludağ sözlükte bu ırkçılık hat safhada. ne gerek var kürt türk muhabbetine? kimse kendi ırkını seçerek doğmuyor. o yüzden kimse ırkıyla ne ovünsün ne de utansın. herkes kardeşçe yaşamanın keyfini yaşasın.
kendilerinin yoğun olduğu illerden pek gezmek dolaşmak harici çıkmasalar, o şehirlerde istedikleri kadar kültürlerini yaşatsalar
ama dostça yaşatsalar seveceğim ırk. neşeli insanlar. esprili-komik çok çıkar bunlardan. ama güven vermiyorlar işte sanki senle
bütün ilişkisi bi çıkara dayanıyor gibidirler.
öncelerden gelen fakirliktir bunların en büyük düşmanları:
fakir oldukları için eğitimsizdirler bir çoğu,
eğitimsiz olduğu için çok çocukları olur ve fakirlik devam eder, çocuklar da eğitimsiz olur,
fakirlik yüzünden iyi giyinemez temiz olamazlar çok fazla.
istisnalar kesinlikle vardır. ama istisna işte. temiz eğitimli 3-4 kürt tanıdım. 3-4 kişilerdi işte hepi topu...
o 3-4 kişiye de saygım sonsuzdur. bir çok türkten de normal kafaya sahip insanlardı.
ırkçı bir insan değilim. bunlar sadece gözlemlerim benim. ırkımın da aman çok şükela bir ırk olduğunu da pek düşünmüyorum.
birbirimizle uğraşmak yerine keşke daha iyi olmak için sessiz bir yarış olsa.
ama problem bu zaten. iyi ne o bilinmiyor.
edit: sonra şu ilk paragrafı düşündüm de sanki ben kendi topraklarımda yaşıyorum. herşey para için. ben de isterim memleketimde
yaşamak misler gibi. onlar da isterlerdi muhakkak. yani onlar da haklı. sadece biraz sevmek lazım birbirimizi sanırım. anlamak lazım.
ama dostça yaşatsalar seveceğim ırk. neşeli insanlar. esprili-komik çok çıkar bunlardan. ama güven vermiyorlar işte sanki senle
bütün ilişkisi bi çıkara dayanıyor gibidirler.
öncelerden gelen fakirliktir bunların en büyük düşmanları:
fakir oldukları için eğitimsizdirler bir çoğu,
eğitimsiz olduğu için çok çocukları olur ve fakirlik devam eder, çocuklar da eğitimsiz olur,
fakirlik yüzünden iyi giyinemez temiz olamazlar çok fazla.
istisnalar kesinlikle vardır. ama istisna işte. temiz eğitimli 3-4 kürt tanıdım. 3-4 kişilerdi işte hepi topu...
o 3-4 kişiye de saygım sonsuzdur. bir çok türkten de normal kafaya sahip insanlardı.
ırkçı bir insan değilim. bunlar sadece gözlemlerim benim. ırkımın da aman çok şükela bir ırk olduğunu da pek düşünmüyorum.
birbirimizle uğraşmak yerine keşke daha iyi olmak için sessiz bir yarış olsa.
ama problem bu zaten. iyi ne o bilinmiyor.
edit: sonra şu ilk paragrafı düşündüm de sanki ben kendi topraklarımda yaşıyorum. herşey para için. ben de isterim memleketimde
yaşamak misler gibi. onlar da isterlerdi muhakkak. yani onlar da haklı. sadece biraz sevmek lazım birbirimizi sanırım. anlamak lazım.
üstün ırk.
ırkım.
bir kürt olarak bu ülkede zor şartlarda yaşasamda seviyorum ülkemi. türkiyeyle sınır komşusuyuz.
ırkım.
bir kürt olarak bu ülkede zor şartlarda yaşasamda seviyorum ülkemi. türkiyeyle sınır komşusuyuz.
Uzak durulmalıdır.
insan.
Ötesi hep genelleme ve ön yargı.
her etnik grup gibi kürtlerin de iyisi, kötüsü ve çok kötüsü var.
Ancak unutmamak gerekir ki pkk'lılar saf or*uspu çocuğudur.
Ötesi hep genelleme ve ön yargı.
her etnik grup gibi kürtlerin de iyisi, kötüsü ve çok kötüsü var.
Ancak unutmamak gerekir ki pkk'lılar saf or*uspu çocuğudur.
varlıkları bazılarına dert olmuş gibi görünüyor.
tamam terörist olanlar çoğunlukta onları sınırda mayın tarlasına salcanda hepsine laf atmayın be kardeşim ülkesini seven bölünmemesini isteyen kimseye zararı olmayan kürt den ne istiyonuz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar