bugün
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- erkekler neden az yaşar7
- 24 haziran 2026 venezuela depremi4
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- bir insanı sevmek11
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek2
- devlet gücü6
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- m r e r e c t o5
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- haitinin gol atmış olması5
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro4
- 2026 dünya kupası23
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- çalmak2
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- lionel messi11
- my number one3
- düşün ki o bunu okuyor16
- naruto dayi3
- ameliyat olmak8
- futbol16
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- zalican2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya8
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
kendilerinin yoğun olduğu illerden pek gezmek dolaşmak harici çıkmasalar, o şehirlerde istedikleri kadar kültürlerini yaşatsalar
ama dostça yaşatsalar seveceğim ırk. neşeli insanlar. esprili-komik çok çıkar bunlardan. ama güven vermiyorlar işte sanki senle
bütün ilişkisi bi çıkara dayanıyor gibidirler.
öncelerden gelen fakirliktir bunların en büyük düşmanları:
fakir oldukları için eğitimsizdirler bir çoğu,
eğitimsiz olduğu için çok çocukları olur ve fakirlik devam eder, çocuklar da eğitimsiz olur,
fakirlik yüzünden iyi giyinemez temiz olamazlar çok fazla.
istisnalar kesinlikle vardır. ama istisna işte. temiz eğitimli 3-4 kürt tanıdım. 3-4 kişilerdi işte hepi topu...
o 3-4 kişiye de saygım sonsuzdur. bir çok türkten de normal kafaya sahip insanlardı.
ırkçı bir insan değilim. bunlar sadece gözlemlerim benim. ırkımın da aman çok şükela bir ırk olduğunu da pek düşünmüyorum.
birbirimizle uğraşmak yerine keşke daha iyi olmak için sessiz bir yarış olsa.
ama problem bu zaten. iyi ne o bilinmiyor.
edit: sonra şu ilk paragrafı düşündüm de sanki ben kendi topraklarımda yaşıyorum. herşey para için. ben de isterim memleketimde
yaşamak misler gibi. onlar da isterlerdi muhakkak. yani onlar da haklı. sadece biraz sevmek lazım birbirimizi sanırım. anlamak lazım.
ama dostça yaşatsalar seveceğim ırk. neşeli insanlar. esprili-komik çok çıkar bunlardan. ama güven vermiyorlar işte sanki senle
bütün ilişkisi bi çıkara dayanıyor gibidirler.
öncelerden gelen fakirliktir bunların en büyük düşmanları:
fakir oldukları için eğitimsizdirler bir çoğu,
eğitimsiz olduğu için çok çocukları olur ve fakirlik devam eder, çocuklar da eğitimsiz olur,
fakirlik yüzünden iyi giyinemez temiz olamazlar çok fazla.
istisnalar kesinlikle vardır. ama istisna işte. temiz eğitimli 3-4 kürt tanıdım. 3-4 kişilerdi işte hepi topu...
o 3-4 kişiye de saygım sonsuzdur. bir çok türkten de normal kafaya sahip insanlardı.
ırkçı bir insan değilim. bunlar sadece gözlemlerim benim. ırkımın da aman çok şükela bir ırk olduğunu da pek düşünmüyorum.
birbirimizle uğraşmak yerine keşke daha iyi olmak için sessiz bir yarış olsa.
ama problem bu zaten. iyi ne o bilinmiyor.
edit: sonra şu ilk paragrafı düşündüm de sanki ben kendi topraklarımda yaşıyorum. herşey para için. ben de isterim memleketimde
yaşamak misler gibi. onlar da isterlerdi muhakkak. yani onlar da haklı. sadece biraz sevmek lazım birbirimizi sanırım. anlamak lazım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar