bugün
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- küfreden kız iticiliği7
- ismet gurbuz 202418
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bugün de meme atan olmaması13
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- wine me dine me2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- ilgi3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- anın görüntüsü15
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
(#18585044), sigara kullanmayan yazardır.
sıçmasa bari.
ygs'ye girdiğine göre adam değil ergendir. şimdi çekilebilirsin.
Insanların ergenliği kıçlarından anladığını gösteren adamdır. Ergenlik yaşta değil baştadır. Öyle mal mal konuşmakla adam olunmaz.
uçanadam sabriyle akrabağlık derecesi nedir meraklandırdı.
tüm içkileri karıştırıp ispirto bile içen adam.
Poset tasimasi gerekir.
puset taşıması gerekir.
kıskanılıyordur.
kıskanın salaklar.
hah ha.
ilk 2000 lan.
ben olsam kıskanmazdım.
neyse siz kıskanın siz salaksınız.
hah ha.
inanılmaz bir yazardır.
aynı zamanda yazardır.
güle güle gül kokulum.
niye kustun kusanadam dediğim yazardır.
çok yazıyor.
bi de siz salaksınız.
nasıl kusuyor anlatamam.
kusmasından başka bir şeyi aklıma gelmeyen yazar bi de sizden zekidir.
zekasını görseniz kusacağınız yazar.
kusmuğu bile sizden zeki olan yazar.
zekasıyla kusabilen yazar.
zeka kusan yazar.
her şey gönlünce olsun dediğim yazar.
başarılarının devamını dilediğim yazar.
sözlükteki en zeki yazarlardan.
kusmuğu ile azı yazarlardan daha çok zeka barındıran yazar.
entrylerini okumadan güne başlayamadığım über yazar.
hatta entry yazmadığı günler güne hiç başlayamıyorum.
(#18585044) sigara kullanmayan yazar.
çok zeki biridir.
zekası ilgi çekicidir. bir kusmuk gibi.
kıskanın salaklar.
hah ha.
ilk 2000 lan.
ben olsam kıskanmazdım.
neyse siz kıskanın siz salaksınız.
hah ha.
inanılmaz bir yazardır.
aynı zamanda yazardır.
güle güle gül kokulum.
niye kustun kusanadam dediğim yazardır.
çok yazıyor.
bi de siz salaksınız.
nasıl kusuyor anlatamam.
kusmasından başka bir şeyi aklıma gelmeyen yazar bi de sizden zekidir.
zekasını görseniz kusacağınız yazar.
kusmuğu bile sizden zeki olan yazar.
zekasıyla kusabilen yazar.
zeka kusan yazar.
her şey gönlünce olsun dediğim yazar.
başarılarının devamını dilediğim yazar.
sözlükteki en zeki yazarlardan.
kusmuğu ile azı yazarlardan daha çok zeka barındıran yazar.
entrylerini okumadan güne başlayamadığım über yazar.
hatta entry yazmadığı günler güne hiç başlayamıyorum.
(#18585044) sigara kullanmayan yazar.
çok zeki biridir.
zekası ilgi çekicidir. bir kusmuk gibi.
adam ilk 2000 beyler, dağılın. soruları mı çaldın lan?
(bkz: eğleniyor muyuz gençler)
Kustuysa kustugun fazlasini yesin ki kilo kaybetmesin dedigim emetofobik yazardir.
kustum çünkü uludağ sözlük yazarlarının salaklığı beni tiksindirdi.
öncelikle, sizde hoşgeldiniz denilen yazardır.
kuc+man turkcede kusan adam yani kusman olarak okunan kelimedir .
(#19838521) biraz önce üzerime kusan adamdır. kendisini özelden gayet güzel bir şeklide uyarmışımdır aslında. taciz demiştir. kendisine bi ara tacizin ne olduğunu uygulamalı gösteririm, ama şu varoluşsal boşluğum dolduktan sonra *
bak evlat, sözünü ettiğimiz kişi ağır felsefecidir, mesleği de budur zira. psikolojide klasik koşullanmayı bilirsin.(hani şu pavlovun itleri.) bir ilke vardır bildin mi? bizde ki, her gördüğün sakallıyı deden sanma olayı. haah. senin ki de o hesap, her gördüğün varoluş kelimesini varoluşçuluk (existentialism) sanıyosun. (bi ara seni aydınlatalım bu konuda.)
son olarak bir atasözü. (bkz: manda göle sıçmış boku ona yüzme öğretiyor) *
bak evlat, sözünü ettiğimiz kişi ağır felsefecidir, mesleği de budur zira. psikolojide klasik koşullanmayı bilirsin.(hani şu pavlovun itleri.) bir ilke vardır bildin mi? bizde ki, her gördüğün sakallıyı deden sanma olayı. haah. senin ki de o hesap, her gördüğün varoluş kelimesini varoluşçuluk (existentialism) sanıyosun. (bi ara seni aydınlatalım bu konuda.)
son olarak bir atasözü. (bkz: manda göle sıçmış boku ona yüzme öğretiyor) *
Adam gibi adam yazardır. Çoluk çocuğu kendi haline bırakmalıdır.
(#19849650) insandır, kanla beslenen vampir değildir.
(#19849650) humanistliği tutmuş yazar.
peki bu ülke sınırları içersinde senin o insan dediğin 22 bin pkk'lının öldürdüğü şehitler ne olacak.
onlara bu kadar üzülmezsiniz. samimiyetsiz yaratıklar sizi!
peki bu ülke sınırları içersinde senin o insan dediğin 22 bin pkk'lının öldürdüğü şehitler ne olacak.
onlara bu kadar üzülmezsiniz. samimiyetsiz yaratıklar sizi!
siz ölseniz üzülmem lan. benim şehitlere üzülmem üzülmemem neyi değiştirir. burada ''ay çok üzüldük'' yazmakla görevinizi yerinize mi getirdiniz? her ölüm yıl dönümlerinde şehitleri mi andınız?
şehit, şehit, şehit...
kaçının adını biliyorsunuz? konuşturtmayın beni. pisi pisine ölüyorlar işte. sizin gibiler evlerinde oturup, yiyip içip sözlüğe rahat sıçabilsinler diye ölüyorlar. sizin amınıza koyayım ben. ölmüş 22bin kişiye bok diyenin özellikle koyayım. insan insandır. türkü kürdü yok.
şehit, şehit, şehit...
kaçının adını biliyorsunuz? konuşturtmayın beni. pisi pisine ölüyorlar işte. sizin gibiler evlerinde oturup, yiyip içip sözlüğe rahat sıçabilsinler diye ölüyorlar. sizin amınıza koyayım ben. ölmüş 22bin kişiye bok diyenin özellikle koyayım. insan insandır. türkü kürdü yok.
" kussun efenim. oda kussun " yazarıdır.
hoşgelmiştir.
hoşgelmiştir.
insan insandır diyen ve yanılan kişi. kimisi satılıktır, israil'in ortadoğu'yu şekillendirme planları yolunda geberir, kimisi 'vatan' için kafirle çatışırken şehadet şerbeti içer.
şimdi çok zeki olduğu için bop başkanı şu adamdır diyebilir. deme! kimse onun için şehit olmuyor, vatan, bayrak, islam için şehit oluyor.
onlara 'pisi pisine öldüler' diyen kişi daha yaşadığı ülkede ne olduğu hakkında zerre kadar fikri olmayan kişidir.
şimdi çok zeki olduğu için bop başkanı şu adamdır diyebilir. deme! kimse onun için şehit olmuyor, vatan, bayrak, islam için şehit oluyor.
onlara 'pisi pisine öldüler' diyen kişi daha yaşadığı ülkede ne olduğu hakkında zerre kadar fikri olmayan kişidir.
evet efendim umbraswordun da dediği gibi ben ''insan insandır'' derim. bu da hiç ama hiç yanlış değildir. kimisi vatanı uğruna ölür, kimisi vatanını kurtarmak için ölür. bunların arkasında dünyanın büyük güçleri var mıdır, yok mudur; bu benim problemim değildir. benim problemim insanların birbirini öldürmesi ve dünyaya belki de çok şey katabilecekken ya da dünyaya bir şey katmasa dahi 'değerli' bir hayat yaşayabilecekken genç yaştaki insanları, insanlarımızı kaybetmemizdir. savaşın her koşulda karşısındayım.
isa'nın öğretisinde önemli bir nokta vardır: Sana tokat atana öbür yanağını dön diye.
( ''Yok hristiyan mısın aa, uu, yoo'' demeyin. inançsızın tekiyim velakin imana saygı duyarım. isa sizin de inanmanız gereken bir peygamber elbette. Bana inanmıyorsanız kur'an'a bakın. )
Bu nedir? bu öfke kontroldür. karşıdakini şiddet kullandığı için utandırmaktır. biraz da empatidir ve empatiye yönlendirmektir. sen düşünmeden bunun karşılığını verirsen, durum hiçbir sebebi olmayan kan davalarına döner. Bu devletler arasında olduğunda masum insanlar ölür. Tarih göstermiştir ki binlerce, milyonlarca insanın ölümü bile sorunlara sadece kısa süreli çözümler getirebilmiştir. Kesin çözüm savaşla, şiddetle, kanla gelmez.
Peki söyleyin bana, insanların ölmesine ne gerek var?
isa'nın öğretisinde önemli bir nokta vardır: Sana tokat atana öbür yanağını dön diye.
( ''Yok hristiyan mısın aa, uu, yoo'' demeyin. inançsızın tekiyim velakin imana saygı duyarım. isa sizin de inanmanız gereken bir peygamber elbette. Bana inanmıyorsanız kur'an'a bakın. )
Bu nedir? bu öfke kontroldür. karşıdakini şiddet kullandığı için utandırmaktır. biraz da empatidir ve empatiye yönlendirmektir. sen düşünmeden bunun karşılığını verirsen, durum hiçbir sebebi olmayan kan davalarına döner. Bu devletler arasında olduğunda masum insanlar ölür. Tarih göstermiştir ki binlerce, milyonlarca insanın ölümü bile sorunlara sadece kısa süreli çözümler getirebilmiştir. Kesin çözüm savaşla, şiddetle, kanla gelmez.
Peki söyleyin bana, insanların ölmesine ne gerek var?
Bütün müslümanlar hz. isa'nın peygamber olduğuna inanır ve her peygamber gibi onu da severler.
Biri tokat atınca öbür yanağını çevir...
Ermeni mezaliminde de öyle yapmalıydık galiba. Ne gerek var insan öldürmeye. Onlar ermeni çetelerinden kaçmak için bir tepeyi aşmaya çalışan köylüleri yakalayıp 7 yaşındaki kızlara ve kadınlara tecavüz edip sonra ahırlara doldurup zift döküp yaktıktan sonra biz diğer yanağımızı çevirmeliydik. Buyurun şurdaki köyleri unutmuşsunuz onlar da diğer yanağımız alın onları da öldürün deseydik utanır bir daha yapmazlardı ve kardeşçe sonsuza kadar mutlu yaşardık.
90'lı yıllarda yani Daha dün Sırplar sırf müslüman olduğu için Bosnalıları, Ermeniler sırf türk oldukları için azeri kardeşlerimizi katletti. iNsanla oturur anlaşırsın ama kana susamış bir canavarla orta yol bulamazsın.
Herkesin anlayamayacağı çok derin bir mesele vardır. Şiddet ve ölüm de insanlık yararına kullanılabilir.
Evet
Bu meselenin adı adalettir.
Zayıf bünyeler bazı gerçekleri kabullenemeyebilir.
Biri tokat atınca öbür yanağını çevir...
Ermeni mezaliminde de öyle yapmalıydık galiba. Ne gerek var insan öldürmeye. Onlar ermeni çetelerinden kaçmak için bir tepeyi aşmaya çalışan köylüleri yakalayıp 7 yaşındaki kızlara ve kadınlara tecavüz edip sonra ahırlara doldurup zift döküp yaktıktan sonra biz diğer yanağımızı çevirmeliydik. Buyurun şurdaki köyleri unutmuşsunuz onlar da diğer yanağımız alın onları da öldürün deseydik utanır bir daha yapmazlardı ve kardeşçe sonsuza kadar mutlu yaşardık.
90'lı yıllarda yani Daha dün Sırplar sırf müslüman olduğu için Bosnalıları, Ermeniler sırf türk oldukları için azeri kardeşlerimizi katletti. iNsanla oturur anlaşırsın ama kana susamış bir canavarla orta yol bulamazsın.
Herkesin anlayamayacağı çok derin bir mesele vardır. Şiddet ve ölüm de insanlık yararına kullanılabilir.
Evet
Bu meselenin adı adalettir.
Zayıf bünyeler bazı gerçekleri kabullenemeyebilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar