bugün
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir inanır8
- türk soyu ve arap soyu birdir4
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- true nun çaylak olması9
- yeni tanışılan kızdan istemek4
- kürtçülük5
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- velvet26
- dedehatun'un elleri2
- sedat pekmez21
- salak erkek neden bu kadar çok7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- aile evinde yaşamak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- kemalist dünya19
- kürtçülerin algıları4
- ktç abinin çaylak olması5
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler2
- günün şiiri3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- galatasaray lobisi11
- ciguli kral2
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- ingiliz aksanı6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- 2026 dünya kupası25
- ismet gürbüz2
- herzevekil'in biraz şey olması6
- tavuk iskender4
- borsa istanbul2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- beşar esad3
- birader yazar olmak13
- çomar putu4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- dincilerin ingiltere sevdası5
- ebu muhammed el culani3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- bir gecede cahil kaldık5
silik yazar. aslında silik yazarların arkasından konuşmayı pek sevmem. ama ben çaylakken bu mahlas altında nickim çok geçtiği için açıklama gereği hissettim. bu yazar moderatörlere gidip '' nicki bilinmeyen bir yazar yorum özelliği kısmından bana küfür etti'' diye şikayet etmiş ve o şikayet ettiği bdv yazısını da sözlüğe gösterip '' ohhh olsun 15 gün çaylak ettirdim, modlar 15 gün çaylak yaptı bu kişiyi'' demiş. söz konusu capsi de gösterip '' beni siken de kuklaydı '' demiş. çaylak oldu şimdi muhaha demiş. .
şimdi buraya bir şey diyeceğim olmayacak. ben 15 değil 3 gün ceza aldım. karizma olsun diye arada bir mavi şeridi görmek hoşuma gidiyor çünkü. sünnetlikten kalma bi alışkanlık. o şeridi seviyorum ben. en sevdiğim de mavidir zaten.
hem ayrıca zall efendinin dediği gibi 15.000 yazar arasından kukla'nın seni siktiğini nereden anladın?
''bana kukla kitledi, bana kayan kuklaydı '' diye nick altıma neden entryler girdin?
kukla ile alıp veremediğin nedir ? vs. demezler mi adama kardeş.
ve hangi moderatör ''seni siken kuklaydı'' dediyse söyle bana ben de bileyim o adamı.
lan neyse, silik olmuş fazla tatava yapmayalım.
hee bu arada, mustafa yakar mıdır nedir, bu yazar da nick altıma gelip '' kukla mesaj yoluyla beni de sikti, çaylaklıktan çıksın ben de o mesajı şikayet edip yine çaylak yaptırcam muhahaha '' diye bu da entry girmiş.
hazır yeri gelmişken ona da cevap vereyim.
şikayet etmezsen ibnesin ulan.
6 senedir buradayım ve menimin son damlasına kadar burada olmaya devam edeceğim. evet efendim.
şimdi buraya bir şey diyeceğim olmayacak. ben 15 değil 3 gün ceza aldım. karizma olsun diye arada bir mavi şeridi görmek hoşuma gidiyor çünkü. sünnetlikten kalma bi alışkanlık. o şeridi seviyorum ben. en sevdiğim de mavidir zaten.
hem ayrıca zall efendinin dediği gibi 15.000 yazar arasından kukla'nın seni siktiğini nereden anladın?
''bana kukla kitledi, bana kayan kuklaydı '' diye nick altıma neden entryler girdin?
kukla ile alıp veremediğin nedir ? vs. demezler mi adama kardeş.
ve hangi moderatör ''seni siken kuklaydı'' dediyse söyle bana ben de bileyim o adamı.
lan neyse, silik olmuş fazla tatava yapmayalım.
hee bu arada, mustafa yakar mıdır nedir, bu yazar da nick altıma gelip '' kukla mesaj yoluyla beni de sikti, çaylaklıktan çıksın ben de o mesajı şikayet edip yine çaylak yaptırcam muhahaha '' diye bu da entry girmiş.
hazır yeri gelmişken ona da cevap vereyim.
şikayet etmezsen ibnesin ulan.
6 senedir buradayım ve menimin son damlasına kadar burada olmaya devam edeceğim. evet efendim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar