bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- manipülasyon nasil önlenir5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- chp den akp'ye jet geçiş2
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- lip balm kullanan erkek6
- devşirmelik makamı13
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- aldım kabul ettim6
- tarot falına inanan salak8
- nofap6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- allah bu yahudilerin belası versin3
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- lionel messi11
- 0 0 75
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 1 euro 52 93 tl2
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- diamond bosphoruss denen yazar7
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- ismet gurbuz 202418
- askerlik9
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- 2026 dünya kupası15
- tekerlek kaşar4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
4 yıl okulu bitirdikten sonra tam mutlu olmam gereken noktada kanayan yara.
bu yıl boyunca tüm hayatımı derinden etkileyecek sınav. umarım ilk ve son olur.
gözümü ne kadar kaçırsamda önüme çıkan başlık, memur atamaya yarayan hede. bu sene pek bir haşır neşir olacağım kendisiylede bazı arkadaşlarım günde 10 saat çalışıyoruz abi falan diyorlar onları anlayamıyorum pek işte.. neyse göreceğiz bakalım.
Kamu Personel Seçme Sınavı
Kamu Personel Seçme Sınavı
2012-KPSS Lisans
07.07.2012
08.07.2012
Kamu Personel Seçme Sınavı
2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans
23.09.2012
ilgililere duyrulur.
Kamu Personel Seçme Sınavı
2012-KPSS Lisans
07.07.2012
08.07.2012
Kamu Personel Seçme Sınavı
2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans
23.09.2012
ilgililere duyrulur.
bugün kpss ile ilgili bir afiş gördüm. "bu sefer kesin memursunuz!" yazıyordu. iphone 5 için zırlayanlar falan geldi aklıma, ne alakaysa...
amaç yoktur, tamamen birilerinin elenmesi gerekliliğinden doğan ve 4 yıl boyunca insanın aslında okumadığı,devlet tarafından oyalandığını anladığı sınav görünümlü mülakattır. ingilizce öğretmenliği mezununa matematik, matematik öğretmenliği mezununa coğrafya sormak ile, kim burnundan bezelye sokup gözünden çıkarırsa onu öğretmen yapacağız demek arasında bir fark görebilen var mı?
öğretmenlikte baraj puanı çok yüksek olanlar * için hiç de adil olmayan bir sınav. hayatımı iki yıldır alt üst eden bela. ben mi çok güçsüzüm algılama özürlüyüm bu sınav mı çok yıpratıcı bilemiyorum. benden çok şey aldı götürdü. yaşıtlarıma bakıyorum da kimi evlilik koşturması içinde * kimi evlendi, kimi bebek bekliyor, kimi terfi alıyor vs.hayatın içindeler yani, ben hala masa başında her gün finalere hazırlanır gibi ders çalışıyorum, oturuyorum. en çok da oturmak bana zor geliyor. dört yıl oku yıllardır hayalini kurduğun mesleği icra etme hevesindeyken seni bir odaya tıkılı kalma mecburiyetinde bıraksınlar. sonuç hüsransa, duygusal işkence başlar. ben bu yıllarımı hiç böyle hayal etmemiştim. en verimli olacağım dönemimde beni depresyona sokan bu sınava son kez gireceğim eğer yine olmazsa devletin eğitim sistemi ben ve benim gibi ataması yapılmayan pırıl pırıl genç öğretmenlerden mahrum kalacaktır.
evet kpss yine geldin ha bu sefer evet bu sefer kasım atamalarında eline verecem.nıh hah hah hah
edit:veremedim lan.
edit:veremedim lan.
ömür törpüsünün allahı olan sınav. öss de (son adı her neyse artık) hayatın 3 saat 15 dakikaya bağlıdır. ama istediğiniz gibi geçerse bi yerlere sonuçta girersiniz. kpss a dan girecekseniz sınav yaklaşık 10 saat sürer, bu sınavın iyi geçmesi sizi sadece kurum sınavlarına sokar. kurum sınavını geçerseniz mülakat vardır. işte bu 7-8 dakikalık mülakat en az 1 yıllık emeğinizi sonuçlandırır. yani bütün hayat 7-8 dakikaya bağlıdır. mülakat grubunun tarafsız olmadığını belirtmeye gerek yok sanırım.
son çare dir. last stand dir. umuttur.
üniversite bitti , askerlik bitti , ama verilen söz tutulmadı , ayarlanacak olan iş ayarlanamadı.
böylece sadece tv den görüp duyduğum , ve hatta "ulan şimdi millet bir yerini yırta yırta soru çözüyor ben yatıştayım ehe ehe" dediğim sınav a bende gireceğim. hakkında hiçbirşey bilmezken araştırmalara başladım. durum vahim... üniversite bittikten sonra millet onun bunun torpili ile iş girmişken , para kazanırken oturup test çözmek... yediremiyorum bunu. işin yoksa test çöz , sınava gir gene sınav...
allah büyüktür.
üniversite bitti , askerlik bitti , ama verilen söz tutulmadı , ayarlanacak olan iş ayarlanamadı.
böylece sadece tv den görüp duyduğum , ve hatta "ulan şimdi millet bir yerini yırta yırta soru çözüyor ben yatıştayım ehe ehe" dediğim sınav a bende gireceğim. hakkında hiçbirşey bilmezken araştırmalara başladım. durum vahim... üniversite bittikten sonra millet onun bunun torpili ile iş girmişken , para kazanırken oturup test çözmek... yediremiyorum bunu. işin yoksa test çöz , sınava gir gene sınav...
allah büyüktür.
tarih, coğrafya bilen fizik öğretmeni ihtiyacından dolayı meb'in sevdiği bir sınav.
Küfrederim.
resim öğretmeninin geometri de bilmesi gerektiğini düşünen akıllara zarar ösym sınavı.
üniversite hayatımda görmediğim iktisat, muhasebe ve işletme derslerinden iyi netler çıkarmam beklenen sınav.
daha doğrusu coğrafya bilen fizik öğretmeni adayının bilmeyene göre avantajlı olduğu sınavdır. alanındaki başarısının ne önemi var ki? zaten çocuklara coğrafya, gelişim psikolojisi filan anlatacak.
Kpss A grubuna çalışan arkadaşlar iktisat ve hukuk konularına ağırlık verin onların verdiği puanlarla birçok kişiyi geride bırakıyosunuz. Başarılar.
geçtiğimiz yaz girdiğim ızdırap gibi, bir o kadar da elime yüzüme bulaştırdığım sınavdır. ilk önce bir kitapçık dağıttılar 120 soruluk genel kültür ve genel yetenekmiş, baktım 120 soru var tahtada 180 dk. yazıyor, içimden "ohh ne kıyak iş lan 180 dk. 120 soru" dediğim ancak bu sürenin 60 dakikalık kısmının ingilizce sınavı olduğunu boş kalan 30 sorum olduğunda öğrendiğim, ve hunharca 30 soru salladığım sınavdır. izmir'de girdiğimden dolayı temmuz sıcağında dışarıda boşu boşuna beklemeyim bari ingilizce sorularına çözeyim dedim, sadece onları çözebildim zaten ingilizcem iyi olduğu için. 2.5 saat ara vardı sanırım ikinci oturumda eğitim bilimlerine sıcaktan kafam sulanmış olarak başladım, bilmeyenler için belirtmem gerekirse 120 soru bu bölüm çok uzun paragraflardan oluşuyor. 20. sorudaydım "kalk git olum be! bu ne?" dedim 40. sorudaydm "ben bi daha bu sınava girmem lan!" dedim ve sallamaya devam ettim.
bir de bu sınava gireceğim için gittim üzerinde "beyin bedava" yazan ve o herifin söylediği bütün sözlerin geçtiği bir t-shirt yaptım. sonuç tabi ki yerlerde olan puanlar aldım ingilizce hariç öğretmen de olamadım ağzım açık kaldım. çalışmayınca olmuyormuş.*
bir de bu sınava gireceğim için gittim üzerinde "beyin bedava" yazan ve o herifin söylediği bütün sözlerin geçtiği bir t-shirt yaptım. sonuç tabi ki yerlerde olan puanlar aldım ingilizce hariç öğretmen de olamadım ağzım açık kaldım. çalışmayınca olmuyormuş.*
sınava girecekler için bir nevi berlin duvarı olan sınav. duvar yıkıldığında herşey günlük güneşlik olacak gibi gözüküyor ama gitgide duvar kalınlaşıyor mu ne?
umut sınavı. aslında umutsuzluk sınavı demek daha yerinde olur belki de...
kazanılması halinde bile atamanızın yapılmaması muhtemel olan sınav.
(bkz: izmir de atanmayan 286 itfaiyeci)
(bkz: izmir de atanmayan 286 itfaiyeci)
hızlı bir biçimde sektör olma yolunda emin adımlarla ilerleyen sınav türüdür.insanların kendi yetilerini ve niteliklerini baz almayan, kendi belirlediği kıstaslar dahilinde tek tip, homojen beyinler yetiştirme meraklısı devletimizin, umut fakiri, işsiz ve bir o kadar da kalender gençlerine attığı pandiktir kpss.
bir sonra ki yıllara umut bağlamaktır üstelik. umut etme konusunda ihtisas sahibi olmaktır zannımca.
(bkz: bidaha ki seneye kesin)
bir sonra ki yıllara umut bağlamaktır üstelik. umut etme konusunda ihtisas sahibi olmaktır zannımca.
(bkz: bidaha ki seneye kesin)
çalışmaya başlamış olan arkadaşa kalan sürede konular yetişir mi ben de çalışmaya başlasam mı diye sorduğumda ne zaman başlarsan başla içinde hep konular yetişmeyecekmiş hissi olur dediği güzide sınav.(arkadaşın 3. hazırlanışı)
eğitim fakültelilerin yarasıdır.
havaların ısınmasıyla çalışmaya başlanılacak sınavdır.
evim sobalı, sobayı yak, ders çalış olmuyo. sobayı yakınca çay demleyesim geliyo, çay demleyince türkü dinleyesim, sonra biraz bağlama tıngırdatıyorum. kpss kitaplatı gözüme ilişiyo o ara. sikeyim diyorum, sikeyim yine çalışamadım. neyse yarın biraz fazla çalışırım. en son böyle bi karar aldım. cemre filan bişeyler düşecek diyolar. o düşer düşmez başlayacam.
evim sobalı, sobayı yak, ders çalış olmuyo. sobayı yakınca çay demleyesim geliyo, çay demleyince türkü dinleyesim, sonra biraz bağlama tıngırdatıyorum. kpss kitaplatı gözüme ilişiyo o ara. sikeyim diyorum, sikeyim yine çalışamadım. neyse yarın biraz fazla çalışırım. en son böyle bi karar aldım. cemre filan bişeyler düşecek diyolar. o düşer düşmez başlayacam.
hayalleriniz varsa, yeniliğe gelişime açık biriyseniz girmemeniz gereken sınav. neden mi?
a grubu bir memuriyete girdiğinizi düşünelim(düz memurlukları geçtim zaten). işe başladığınızda alacağınız para en uyduruk a grubu memuriyeti için 2250-2500 tl civarındadır. başlangıç için hele yeni mezunsanız çok iyi para dediğinizi duyar gibiyim. evet özel sektörde çalışmaya yeni başlayan biri asgari ücrete razı olduğu için gerçekten çok iyi para.
ama ilerleyen yılları düşünmek lazım. ilk girdiğinizde 2500 olan maaş kıçınızı da yırtsanız 15-20 yıllık bir deneyimden sonra 5000 liraya bile çıkmayacaktır. en fazla 3500 lira olabilir. ne kadar çalışma,yaratıcılık,rekabet,kapasiteyi zorlama; o kadar ücret.
ama özelde çalışsanız 700-800 liralık maaşı 4-5 sene içinde dahi 3 e 4 e katlama imkanı vardır. tabi özelde rekabet var.sağlam sinirler lazım kolay değil.işin garantisi yok. insanların kavgası had safhada. ama iyi kazanacaksan bunlara katlanman gerek.
bu durumun büyük istisnaları da var. özelde it gibi çalışıp 3 kuruş alan dolu insan var. ama gerçek olan şu ki,devlette zengin olmazsınız,ancak düzenli bir geliriniz ve sakin bir hayatınız olur;o kadar.
a grubu bir memuriyete girdiğinizi düşünelim(düz memurlukları geçtim zaten). işe başladığınızda alacağınız para en uyduruk a grubu memuriyeti için 2250-2500 tl civarındadır. başlangıç için hele yeni mezunsanız çok iyi para dediğinizi duyar gibiyim. evet özel sektörde çalışmaya yeni başlayan biri asgari ücrete razı olduğu için gerçekten çok iyi para.
ama ilerleyen yılları düşünmek lazım. ilk girdiğinizde 2500 olan maaş kıçınızı da yırtsanız 15-20 yıllık bir deneyimden sonra 5000 liraya bile çıkmayacaktır. en fazla 3500 lira olabilir. ne kadar çalışma,yaratıcılık,rekabet,kapasiteyi zorlama; o kadar ücret.
ama özelde çalışsanız 700-800 liralık maaşı 4-5 sene içinde dahi 3 e 4 e katlama imkanı vardır. tabi özelde rekabet var.sağlam sinirler lazım kolay değil.işin garantisi yok. insanların kavgası had safhada. ama iyi kazanacaksan bunlara katlanman gerek.
bu durumun büyük istisnaları da var. özelde it gibi çalışıp 3 kuruş alan dolu insan var. ama gerçek olan şu ki,devlette zengin olmazsınız,ancak düzenli bir geliriniz ve sakin bir hayatınız olur;o kadar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar