bugün
- israil5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet5
- true'nun çaylak olması15
- kadınlara küsmek2
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kadir inanır14
- birsin allahım2
- velvet28
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- futbol21
- kendi kendine gülmek3
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- anın görüntüsü17
- yazarların iyi olduğu konular9
- kemalist dünya19
- 20102
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- özlü sözler5
- seri gizli artı oy veren melek7
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- 27 haziran 20262
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- yürüyüş flörtü3
- galatasaray lobisi11
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- birader yazar olmak13
evde makyajla dolaşan bakımlı abla. haklı tabii yemek söyler, kapıcısı falan gelir saçları tepeden tutturulmuş, pijaması diz vermiş mi çıksın karşısına?
(bkz: tipsiz)
abazan filtresi atıyorum bu başlığı. milyonların bacısı vari bir kız fotolarını paylaşıyor. sözlük abazanları ise nick altı özel mesaj yardırıyor.
2 çile de ben alayım da bana da örsün. havalar soğuk. ıslak saçla çıkınca üşüyorum.
tanımam. bir yazar.
tanımam. bir yazar.
beresiyle ünlü bir yazarımız.
Harun abi değilse güzel kız.
yanlış anlaşılma olmasın iyi hoş birine benziyor. ama biraz daha az foto atsa bence daha iyi olur. bi gizemliliği kalmıyor.
guzel kadin. ilgi cekmek istemesi normal. sacma trolluklere girismedigi surece iyidir.
Boya,badana ustası gibi olan, estetik görünme meraklısı bir yazar.
Hiçbir numarası olmadan kendini dünyalar güzeli gören sokaktaki herhangi kadından biri. Ne diye her dakka foto paylaşıyor? iPhone'unu niye göze sokmaya çalışıyor? zenginim imajı verip babamın evi diye bahçe, villa resmi koyuyor anlamadım gitti babam. Galiba burayı instagram sanmış apla. Hayırlı kısmetler.
Yoklukta gideri olan yazar evet .
1.50'lik yazar. Güzel olduğunu kim söylediyse fena kandırmış bizimla deyılsın.
izni olursa sözlüğe nasıl fotoğraf yükleneceğini öğretmek istediğim yazar.
Eziyet çekiyor belli.
Eziyet çekiyor belli.
Yok lan yüklemiş fotoğraf yazarı. Aslında kafası kaşı turuncu olmayınca gideri olan harun.
Ev de kalmış çift dikiş, derhal kati müddetle düpürtün!
Shemale olduğu aşikar olan yazar kardeştir.
(img:#942149)
ilgili fotoğrafında dekoltesi maşallah göbek deliğine kadar açık olmasına rağmen hiçbir meme emaresi görünmüyor , ne bir kabartı ne arada bir iz , bildiğin 0 ya , düpedüz 4.elementimiz tahta yani , hatta sanki bir scania tır önü , o kadar düz.
benim mi gözlerim sıkıntılı yoksa siz de benzer şeyleri mi düşünüyorsunuz ey cemaat-i müslimin ?
edit : ulan meme aramaktan kaşlara bakmamışım , sulu boyayla mı çizdin o kaşları bacım ?
edit 2 : üşenmeden sözlük hesabını instagram gibi kullan kendini burada malzeme et , biz analiz yazınca abaza olalım peh peh peh.
ayrıca anonim takılmanın birinci amaç olduğu bir ortamda resmini atarak ilgi toplamaya çalışan standart seviyedeki bir kızı beğenmediği için abaza damgası yiyen ilk erkek de ben oluyorum sanırım ahahah çağırın guiness görevlilerini de şu rekoru kayıt altına aldıralım.iyi güldürdün valla.
hadi yine iyisin bir iltifat kaptın bak mizahından dolayı , kaşların sulu boya olabilir ama mizahın bir monet tablosu kadar etkileyici , takdir ettim seni şu anda.
edit 3 : arkadaş çirkin olduğu kadar küstah aynı zamanda , ilgili fotoğraf kendisinin profilindeki medya kısmından alınmış , hiçbir surette bilgisayara kaydedilmemiş olup sözlüğün linkinden kopyalanıp yapıştırılmıştır (burada kastettiği şey bilgisayarıma kopyaladığımdı sanırım , arkadaşa biri fena gaz vermiş kendini bir kate upton falan sanıyor ahahah) , sonucunda da arkadaş zaten silmiş sanırım resim görünmüyor.
kendi attığı fotoğrafının linkini kendi nick altına yapıştırdığım için beni bu sözlükten bırak silik yemeyi falan 1 dakika çaylak yapacak bir moderatör varsa buyursun atsın daha da girersem kallavi orospu çocuğuyum çok net söylüyorum.
hem kendi fotoğrafını dekolteni göbeğine kadar çekiştirerek çekip ulu orta paylaş reklam yap , o fotoğrafın linki nick altına gelince bir tarafın yemesin kaldır , sonra bir de seni çaylak yaptırıcam de.
dedim ya , kaşların sulu boyaya benziyor ama mizah anlayışın resimde bir monet , müzikte bir beethoven klasında , cem yılmaz senin karşında secde edip tövbe eder çok ciddiyim sen boşa harcanıyorsun buralarda.
ilgili fotoğrafında dekoltesi maşallah göbek deliğine kadar açık olmasına rağmen hiçbir meme emaresi görünmüyor , ne bir kabartı ne arada bir iz , bildiğin 0 ya , düpedüz 4.elementimiz tahta yani , hatta sanki bir scania tır önü , o kadar düz.
benim mi gözlerim sıkıntılı yoksa siz de benzer şeyleri mi düşünüyorsunuz ey cemaat-i müslimin ?
edit : ulan meme aramaktan kaşlara bakmamışım , sulu boyayla mı çizdin o kaşları bacım ?
edit 2 : üşenmeden sözlük hesabını instagram gibi kullan kendini burada malzeme et , biz analiz yazınca abaza olalım peh peh peh.
ayrıca anonim takılmanın birinci amaç olduğu bir ortamda resmini atarak ilgi toplamaya çalışan standart seviyedeki bir kızı beğenmediği için abaza damgası yiyen ilk erkek de ben oluyorum sanırım ahahah çağırın guiness görevlilerini de şu rekoru kayıt altına aldıralım.iyi güldürdün valla.
hadi yine iyisin bir iltifat kaptın bak mizahından dolayı , kaşların sulu boya olabilir ama mizahın bir monet tablosu kadar etkileyici , takdir ettim seni şu anda.
edit 3 : arkadaş çirkin olduğu kadar küstah aynı zamanda , ilgili fotoğraf kendisinin profilindeki medya kısmından alınmış , hiçbir surette bilgisayara kaydedilmemiş olup sözlüğün linkinden kopyalanıp yapıştırılmıştır (burada kastettiği şey bilgisayarıma kopyaladığımdı sanırım , arkadaşa biri fena gaz vermiş kendini bir kate upton falan sanıyor ahahah) , sonucunda da arkadaş zaten silmiş sanırım resim görünmüyor.
kendi attığı fotoğrafının linkini kendi nick altına yapıştırdığım için beni bu sözlükten bırak silik yemeyi falan 1 dakika çaylak yapacak bir moderatör varsa buyursun atsın daha da girersem kallavi orospu çocuğuyum çok net söylüyorum.
hem kendi fotoğrafını dekolteni göbeğine kadar çekiştirerek çekip ulu orta paylaş reklam yap , o fotoğrafın linki nick altına gelince bir tarafın yemesin kaldır , sonra bir de seni çaylak yaptırıcam de.
dedim ya , kaşların sulu boyaya benziyor ama mizah anlayışın resimde bir monet , müzikte bir beethoven klasında , cem yılmaz senin karşında secde edip tövbe eder çok ciddiyim sen boşa harcanıyorsun buralarda.
Fotoğraf kopyalamak mi suç hahahah. Bana içeride temiz kıyafet getirin gençler.
Buraya koyduğunuz fotoğraflar uçup gidiyor mu sanıyorsunuz kız siz? Cidden aptalligin biri bin paraymis. Öğretmiş oldun bacım.
ilgili gorseli bana da atın gençler. Ben değerlendiririm.
Buraya koyduğunuz fotoğraflar uçup gidiyor mu sanıyorsunuz kız siz? Cidden aptalligin biri bin paraymis. Öğretmiş oldun bacım.
ilgili gorseli bana da atın gençler. Ben değerlendiririm.
Abaza ve Abazan ayrımını yapamayan abla. Sene olmuş 2016 hala aynı konu! Hayır çok mu zor bunu ayırmak yani.
umarım bir an önce aradığını bulur.
beyler biriniz şuna " sözlük kasıyo whatsap dan at fotoğrafları " desin.
çünkü cidden sıktı.
umarım memelerini sıktırmıyordur.
beyler biriniz şuna " sözlük kasıyo whatsap dan at fotoğrafları " desin.
çünkü cidden sıktı.
umarım memelerini sıktırmıyordur.
Yalnız istediği ilgiyi de görmüyo değil he ahha.. Bi de akp ve seçmenine bok atarlar pehhh.. Neyse, kuzu kızar fln şimdi.. Biz barıştık onla.
Ağlayacaksan oynamayalım?
Burası facebook, instagram gibi mecralar değil, orada da paylasiyorsunuz fotoğraflar diyorsun ama gel gör ki orada her önümüze gelenin arkadaşlık isteğini kabul etmiyoruz.
Burada halka açık bir şeyler sunuyorsan risklerini de dusunmen gerek. Yorumlara da kızıp patlamak neden?
Edit: ulan sadece profil fotoğrafı. Binde bir bulur seni de. Aman ya kendi hür iradesiyle yükleme yapmış kayıt altına alınınca ağlıyor allahın kezosu.
Burası facebook, instagram gibi mecralar değil, orada da paylasiyorsunuz fotoğraflar diyorsun ama gel gör ki orada her önümüze gelenin arkadaşlık isteğini kabul etmiyoruz.
Burada halka açık bir şeyler sunuyorsan risklerini de dusunmen gerek. Yorumlara da kızıp patlamak neden?
Edit: ulan sadece profil fotoğrafı. Binde bir bulur seni de. Aman ya kendi hür iradesiyle yükleme yapmış kayıt altına alınınca ağlıyor allahın kezosu.
Hani eğleniyorduk? Ne oldu bi bilgiç tavırlar fln:) sözlük ve sosyal medya kavramını ne sanıyor acaba insanlar..
Gülmemek elde değil amk ahah
Gülmemek elde değil amk ahah
beyler fake. ben instagram hesabını istedim 2 kere götü yemedi vermeye.
Yat annem sen bakma bu ayılara.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar