bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- velvet28
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- sedat pekmez21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- arapça okuyabilen yazarlar3
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir şeyler söyle3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- anın görüntüsü17
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- özlü sözler5
- birsin allahım2
- galatasaray lobisi11
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- 26 haziran 20266
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- erleg han ile revani yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
(img:#942149)
ilgili fotoğrafında dekoltesi maşallah göbek deliğine kadar açık olmasına rağmen hiçbir meme emaresi görünmüyor , ne bir kabartı ne arada bir iz , bildiğin 0 ya , düpedüz 4.elementimiz tahta yani , hatta sanki bir scania tır önü , o kadar düz.
benim mi gözlerim sıkıntılı yoksa siz de benzer şeyleri mi düşünüyorsunuz ey cemaat-i müslimin ?
edit : ulan meme aramaktan kaşlara bakmamışım , sulu boyayla mı çizdin o kaşları bacım ?
edit 2 : üşenmeden sözlük hesabını instagram gibi kullan kendini burada malzeme et , biz analiz yazınca abaza olalım peh peh peh.
ayrıca anonim takılmanın birinci amaç olduğu bir ortamda resmini atarak ilgi toplamaya çalışan standart seviyedeki bir kızı beğenmediği için abaza damgası yiyen ilk erkek de ben oluyorum sanırım ahahah çağırın guiness görevlilerini de şu rekoru kayıt altına aldıralım.iyi güldürdün valla.
hadi yine iyisin bir iltifat kaptın bak mizahından dolayı , kaşların sulu boya olabilir ama mizahın bir monet tablosu kadar etkileyici , takdir ettim seni şu anda.
edit 3 : arkadaş çirkin olduğu kadar küstah aynı zamanda , ilgili fotoğraf kendisinin profilindeki medya kısmından alınmış , hiçbir surette bilgisayara kaydedilmemiş olup sözlüğün linkinden kopyalanıp yapıştırılmıştır (burada kastettiği şey bilgisayarıma kopyaladığımdı sanırım , arkadaşa biri fena gaz vermiş kendini bir kate upton falan sanıyor ahahah) , sonucunda da arkadaş zaten silmiş sanırım resim görünmüyor.
kendi attığı fotoğrafının linkini kendi nick altına yapıştırdığım için beni bu sözlükten bırak silik yemeyi falan 1 dakika çaylak yapacak bir moderatör varsa buyursun atsın daha da girersem kallavi orospu çocuğuyum çok net söylüyorum.
hem kendi fotoğrafını dekolteni göbeğine kadar çekiştirerek çekip ulu orta paylaş reklam yap , o fotoğrafın linki nick altına gelince bir tarafın yemesin kaldır , sonra bir de seni çaylak yaptırıcam de.
dedim ya , kaşların sulu boyaya benziyor ama mizah anlayışın resimde bir monet , müzikte bir beethoven klasında , cem yılmaz senin karşında secde edip tövbe eder çok ciddiyim sen boşa harcanıyorsun buralarda.
ilgili fotoğrafında dekoltesi maşallah göbek deliğine kadar açık olmasına rağmen hiçbir meme emaresi görünmüyor , ne bir kabartı ne arada bir iz , bildiğin 0 ya , düpedüz 4.elementimiz tahta yani , hatta sanki bir scania tır önü , o kadar düz.
benim mi gözlerim sıkıntılı yoksa siz de benzer şeyleri mi düşünüyorsunuz ey cemaat-i müslimin ?
edit : ulan meme aramaktan kaşlara bakmamışım , sulu boyayla mı çizdin o kaşları bacım ?
edit 2 : üşenmeden sözlük hesabını instagram gibi kullan kendini burada malzeme et , biz analiz yazınca abaza olalım peh peh peh.
ayrıca anonim takılmanın birinci amaç olduğu bir ortamda resmini atarak ilgi toplamaya çalışan standart seviyedeki bir kızı beğenmediği için abaza damgası yiyen ilk erkek de ben oluyorum sanırım ahahah çağırın guiness görevlilerini de şu rekoru kayıt altına aldıralım.iyi güldürdün valla.
hadi yine iyisin bir iltifat kaptın bak mizahından dolayı , kaşların sulu boya olabilir ama mizahın bir monet tablosu kadar etkileyici , takdir ettim seni şu anda.
edit 3 : arkadaş çirkin olduğu kadar küstah aynı zamanda , ilgili fotoğraf kendisinin profilindeki medya kısmından alınmış , hiçbir surette bilgisayara kaydedilmemiş olup sözlüğün linkinden kopyalanıp yapıştırılmıştır (burada kastettiği şey bilgisayarıma kopyaladığımdı sanırım , arkadaşa biri fena gaz vermiş kendini bir kate upton falan sanıyor ahahah) , sonucunda da arkadaş zaten silmiş sanırım resim görünmüyor.
kendi attığı fotoğrafının linkini kendi nick altına yapıştırdığım için beni bu sözlükten bırak silik yemeyi falan 1 dakika çaylak yapacak bir moderatör varsa buyursun atsın daha da girersem kallavi orospu çocuğuyum çok net söylüyorum.
hem kendi fotoğrafını dekolteni göbeğine kadar çekiştirerek çekip ulu orta paylaş reklam yap , o fotoğrafın linki nick altına gelince bir tarafın yemesin kaldır , sonra bir de seni çaylak yaptırıcam de.
dedim ya , kaşların sulu boyaya benziyor ama mizah anlayışın resimde bir monet , müzikte bir beethoven klasında , cem yılmaz senin karşında secde edip tövbe eder çok ciddiyim sen boşa harcanıyorsun buralarda.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar