bugün
- israil5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet5
- true'nun çaylak olması15
- kadınlara küsmek2
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kadir inanır14
- birsin allahım2
- velvet28
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- futbol21
- kendi kendine gülmek3
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- anın görüntüsü17
- yazarların iyi olduğu konular9
- kemalist dünya19
- 20102
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- özlü sözler5
- seri gizli artı oy veren melek7
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- 27 haziran 20262
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- yürüyüş flörtü3
- galatasaray lobisi11
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- birader yazar olmak13
"Yazıp çizdiğim mecra başka, ben burada eğleniyorum, burada ciddi ol diyenler var da uludağda mı ciddi olacağım haha" diyen yazar.
Pardon da burası gayet ciddi bir mecra? Burası yüzünden hayatın kararabilir, birileriyle mahkemelik olabilirsin, hayatının aşkını da bulabilirsin? Aynı şey, insanlara ciddi mesajlar verdiğimiz diğer platformlar için de geçerli.
Yok eğer sözlükteki insan profilini ciddiye almıyorsa tam olarak neye göre ve hangi hadle? Burada insanların savundukları şeylerdeki ciddiyetini nasıl ölçebilirsin? Senin eğlenmek için burada olduğunu iddia ettiğin gibi bambaşka bir amaç için burada olabilir insanlar.
Kusura bakmayın ama sözlüğe amacından sapmış bir şekilde fotoğraf atan biri, Birilerinin kapasitesini eleştirme ego ve hakkını kendinde nasıl görebilir? Şahsen ben ergen dediğin o güruhun zekasını seninkinden daha az sorguluyorum.
Totale bakıyorum: başka mecralarda zekâsını ortaya koyan şeyler ürettiğini iddia eden + bir fotoğrafa 25 zilyon efekt basan -ve midemizi ağzımıza getiren- + öğretmen olduğunu sürrrekli dile getiren bir kadın.
Koskocaman bir egodan başka bir şey görebilen varsa yeşillendirebilir.
Pardon da burası gayet ciddi bir mecra? Burası yüzünden hayatın kararabilir, birileriyle mahkemelik olabilirsin, hayatının aşkını da bulabilirsin? Aynı şey, insanlara ciddi mesajlar verdiğimiz diğer platformlar için de geçerli.
Yok eğer sözlükteki insan profilini ciddiye almıyorsa tam olarak neye göre ve hangi hadle? Burada insanların savundukları şeylerdeki ciddiyetini nasıl ölçebilirsin? Senin eğlenmek için burada olduğunu iddia ettiğin gibi bambaşka bir amaç için burada olabilir insanlar.
Kusura bakmayın ama sözlüğe amacından sapmış bir şekilde fotoğraf atan biri, Birilerinin kapasitesini eleştirme ego ve hakkını kendinde nasıl görebilir? Şahsen ben ergen dediğin o güruhun zekasını seninkinden daha az sorguluyorum.
Totale bakıyorum: başka mecralarda zekâsını ortaya koyan şeyler ürettiğini iddia eden + bir fotoğrafa 25 zilyon efekt basan -ve midemizi ağzımıza getiren- + öğretmen olduğunu sürrrekli dile getiren bir kadın.
Koskocaman bir egodan başka bir şey görebilen varsa yeşillendirebilir.
Karanfinaa bizi kaşısın diyenler:D
edit:bulaşmazsan hatırım kalır, ağlarım.
edit:bulaşmazsan hatırım kalır, ağlarım.
Bak yaa.. Hala aynı leblebiler, nohutlar.. Ciddi soruyorum bu sefer cidden ciddiyim. Bebekken kafa üstü mü düşürdüler sizi birader?
Hakaret ne ya? Ciddi soruyorum, şaka mısınız?
Hakaret ne ya? Ciddi soruyorum, şaka mısınız?
Hakkındaki her şeyi takip etmemize gerek olmayan zira her şeyi her yerde olan, bilgi içerikli entry okuyup okumadığımızı hangi gözüyle görüyor acaba diye merak ettiğim ve entelektüelitemi ölçmeye kalkan son yazar.
Arkadaşlar gerçekten çok şaşırıyorum. Burada yaptığınız, herkesin gözü önünde gerçekleştirdiğiniz şeyleri eleştiriyoruz, insanın karşısına vay sen mi entelsin sen mi akıllısın larla geliyorsunuz. Sanki cahilsin dedik haspama.
Nereden bilelim? iddia ediyorsun, ben bunu vurguluyorum sadece. Benim entelektüelitemi niye sokuyorsun devreye?
Arkadaşlar gerçekten çok şaşırıyorum. Burada yaptığınız, herkesin gözü önünde gerçekleştirdiğiniz şeyleri eleştiriyoruz, insanın karşısına vay sen mi entelsin sen mi akıllısın larla geliyorsunuz. Sanki cahilsin dedik haspama.
Nereden bilelim? iddia ediyorsun, ben bunu vurguluyorum sadece. Benim entelektüelitemi niye sokuyorsun devreye?
Eleştirenlere çok acaip mesajlar atan yazar. Yalnız ne ağız varmış ben şaşırdım.
isteyene ss atıyorum çaylak olmamak adına ifşa edemiyorum ne yazık ki.
isteyene ss atıyorum çaylak olmamak adına ifşa edemiyorum ne yazık ki.
Karantinaa anlamayanlara anlatsın diyenler yamacıma gelsin yiğitlerr..
edit: yavaş salla yetişemiyoz kız vitaminsiz.
Can yücelmiş değiştirdi.. Şu moskovaya kaçan hain değilmiydi..
edit: yavaş salla yetişemiyoz kız vitaminsiz.
Can yücelmiş değiştirdi.. Şu moskovaya kaçan hain değilmiydi..
Sözlüğün en sevimsiz kadın yazarı,bir arayışta ama ne arıyor bilemedim.
gönlündekini bulması temenniyle. Bere terk yazar.
Fotoğrafını paylaşıp beğenilmeyince silen kadın yazar.
karantinaa hanım ne yapıyorsunuz?
karantinaa nickini sadece al bunu al al karantinaya al gibi saçmalık için kıskanabilirim. NET kim lan bu
Bir nedenim yok. Neticede 20 li yaşlarda genç bir kız. Güzel olmasından daha doğal ne olabilir ki.
kıskanılma mı ?
olsa olsa tosun bir harun zaman zaman internetten instadan falan hacıladığı resimlerle eğleniyor.
zaten bir süre kayboluyor sonra (ne lazımsa ???) gene çıkıyor falan.
olsa olsa tosun bir harun zaman zaman internetten instadan falan hacıladığı resimlerle eğleniyor.
zaten bir süre kayboluyor sonra (ne lazımsa ???) gene çıkıyor falan.
ne gereği varsa sürekli resim atan yazar.
Tanım : Zamanına Hunharca Resident evil , Last of us Türevi Oyunlar Oynamış Milla Jovovich hayranı yazar. Tam bir survivor Manyağı.
(bkz: Milla jovovich)
(bkz: Milla jovovich)
Gecen bi fotografini kuzu kellesine benzettim sahsi bi cagrisimdi tabi ki beni baglardi ama 3 - 5 sozluk sovalyesi hemen premsesi savunup bana kiskanc cirkin kezban dedi. Aradan 3 gun gecti merak ediyorum acaba o sovalyeler amacina ulasip premsesi opebildiler mi yoksa ucuz kahramanliklari yanlarina kar mi kaldi.
Sefkiler.
Sefkiler.
Ohooo burada sıra çokmuş ben öteki vezneye geçeyim.
Karantinaa isimli yazar Erkektir Hatta 1986 Senesinde Kendisi ile Küba'da Beraber Puro içiyorduk elimde Belgeler var. Hoş sohbet bir yazardır.
https://m.uludagsozluk.com/e/32116512/
Yukarıdaki entrye 2 sn ye baktım ve şunları gördüm.
".ve fakat"üçlüsünü birlikte kullanan yazar. "ve fakat " birlikte kullanıp "ve" den öncede "." koymak gerçekten iyi bir kaleme sahip olduğunun göstergesi.
Ayrıca fotoğraf koymuş ve güzelmiş. Gönderin de biz de bakalım merak ettim.
Yukarıdaki entrye 2 sn ye baktım ve şunları gördüm.
".ve fakat"üçlüsünü birlikte kullanan yazar. "ve fakat " birlikte kullanıp "ve" den öncede "." koymak gerçekten iyi bir kaleme sahip olduğunun göstergesi.
Ayrıca fotoğraf koymuş ve güzelmiş. Gönderin de biz de bakalım merak ettim.
Ulan bi gün sözlüğe girmedim hangi başlığı açsam bu hanım kızın fotoğrafı var. Kızılay mı dağıtmış bunu?
Çaylak is coming bebeyim.
Çaylak is coming bebeyim.
Çok güzel bir bayan. Evet.
Sanırım sözlüğün yeni takıntısı yazar. Derdi neymiş anlayalım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar