bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- kemalist dünya19
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yazarların iyi olduğu konular9
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- üniversitelerin gereksiz olması12
- futbol21
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aile evinde yaşamak13
- birsin allahım2
- sedat pekmez21
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- anın görüntüsü17
- seri gizli artı oy veren melek7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- galatasaray lobisi11
- erleg han ile revani yemek3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- kendi kendine gülmek2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- 27 haziran 20262
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yürüyüş flörtü3
- ktç abinin çaylak olması5
- zor zaman şarkıları2
https://m.uludagsozluk.com/e/32180035/
Her profilden fotoğraf çekmek lazım tabii... hangisi bir şeye benzerse artık.
Yahu bacım fotograf at tabiî atma demiyoruz. Ama atmadan önce bir bak o fotoğrafa. Görüntü kirliliği yapıp migde bulandirmaya gerek yok yani.
Sevmediğim ve itici bulduğum yazar.
Sizce de baymadı mı artık?
Her profilden fotoğraf çekmek lazım tabii... hangisi bir şeye benzerse artık.
Yahu bacım fotograf at tabiî atma demiyoruz. Ama atmadan önce bir bak o fotoğrafa. Görüntü kirliliği yapıp migde bulandirmaya gerek yok yani.
Sevmediğim ve itici bulduğum yazar.
Sizce de baymadı mı artık?
Çok hoş bir bayan.
gördüğüm kadarıyla ilgiye ihtiyacı olan bir kadındır.
(bkz: ilgi budalası)
Bekaret konulu entryler zoruna gitmiştir, yarası var olduğunu tahmin ettiğimden gocunarak herkese hakaret ederek cevaplamıştır.
#32190822
#32190822
Bir sözlük teyzesi,yaş Kemale Erince buralarda ilgi bekliyor sanırım,üzüldüm.
Valla ben özel mesajla her türlü desteği ama her türlü vereceğimi belirttim bedduadan yırttım.
Otuzlu yaşlarındaysa gelsin beni bulsun dicektim ki bir gülme geldi diyemedim ya la.
Bu kadar ilgi arsızı olmasaydın keşke.
Bu kadar ilgi arsızı olmasaydın keşke.
valla sözlüğün en asil kezbanını sıradan kezbanlar için üzdünüz beyler..
günahınız boynunuza
günahınız boynunuza
bu kızı özel kılan bi caps varsa atın da bakalım.
kız haklı. fotoğraf paylaşıyor diye göklere çıkaran siz, insanlığını da unutan siz, mallar.
he lan sözlük burası! entiri girerken önce dilekçe yazarız..
ayrıca sağ ayağımızla girer, jilet gibi giyiniriz..
böyle bir ortamda sen nasıl kafana göre takılırsın ulaaannn..
ayrıca sağ ayağımızla girer, jilet gibi giyiniriz..
böyle bir ortamda sen nasıl kafana göre takılırsın ulaaannn..
Öncelikle geçmiş olsun. O konu herşeyden mühim.
Bir konuda rahatsızlığım var yalnız. Sadece şunu sormak istiyorum. Sen kim oluyorsun da burdaki yazarları küçümsüyorsun? Kimse kimseden üstün değil burada. Birçok güzel işler yapıldı bu sözlükte. Tamam bazı arkadaşların tuhaf hareketleri oluyor ama burdaki insanlar genelde özünde iyi insanlar. Kulun kuldan üstün olduğu nerede görülmüş.
Lütfen bu prensesim triplerini bırakın. Tekrar geçmiş olsun.
Bir konuda rahatsızlığım var yalnız. Sadece şunu sormak istiyorum. Sen kim oluyorsun da burdaki yazarları küçümsüyorsun? Kimse kimseden üstün değil burada. Birçok güzel işler yapıldı bu sözlükte. Tamam bazı arkadaşların tuhaf hareketleri oluyor ama burdaki insanlar genelde özünde iyi insanlar. Kulun kuldan üstün olduğu nerede görülmüş.
Lütfen bu prensesim triplerini bırakın. Tekrar geçmiş olsun.
1-bacım tepkilerini kontrol etmeyi öğren, neticede 13-15 gurubu ergen değilsin
2-burası ekşi değil, burada o tür ortamı asla bulamazsın. aklından bile geçirme
geçmiş olsun.
2-burası ekşi değil, burada o tür ortamı asla bulamazsın. aklından bile geçirme
geçmiş olsun.
Noluyor amk yazarı.
Ben yine her seyi kacirmisim yetismeye de takatim yok. Yiyin birbirinizi.
Ben yine her seyi kacirmisim yetismeye de takatim yok. Yiyin birbirinizi.
adam gibi kadın yazardır, net..
yürrü booolmmm
yürrü booolmmm
yeter artık vurmayın daha zaten sözlüğün en baba kezbanının diline düştü, insan foseptiğe düşse daha iyidir.
Bende diyorum nasıl ilgi krizi tutup kaç saattir fotoğraf atıp abazaları başına toplamadı.
(bkz: şuradan gitsin evet)
Güzel olduğu yanılgısına kapılmış gösteriş meraklısı.
görsel
Fotoğraflarını büyük bir keyifle okuduğum, deklanşör tuşu kuvvetli ender yazarlardan.
Fotoğraflarını büyük bir keyifle okuduğum, deklanşör tuşu kuvvetli ender yazarlardan.
günde 80 lira taksi parası verdiğini her entry sinde insanların gözüne sokmaya çalışan ilgi şeysi.
gereksiz.
gereksiz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar