bugün

Bu akşam yapmış olduğum bir eylem. Uzun zamandır kamyon devirmiyordum. *
Oo aykolik, kamyonu devirdin zirveye geleceksin demek...
Elemandaki özgüvene bak ahahaha kamyon... yok tır aq

(bkz: olsa olsa woswagen Caddy olur)
Bu deyimi kerem önder'in bir videosunda öğrenmiştim. Bir kız esprisine kamyon devirmek ne demek hocam gibi bir şey yazmıştı. *
anlamı rüyalanmak (uykuda boşalmak) olan deyim.
oraya nasıl geldi anlam anlamıyorum.
yok otobüsü yatırmak amk.
türk milletinin aklı sik ve am etrafında dönüyor hep.
https://www.uludagsozluk.com/e/47633421/
Sizin akliniz niye donuyo sabit olmasi gerekiyo.
Geniş aile dizisindeki babaanne'nin bir bölüm Cevahir Kirişçi'ye olduğunu söylediği eylemdir. Belirli bir yaşa gelmiş ve evlenememiş bireylere aile bireyleri sık sık söyler.
© copyright 2005 - 2026