bugün

entry'ler (1860)

feministleri rahatlatacak tek şey

Biz kadınları da seviyoruz değerlilerimiz lakin soru şu hangi kadınları seveceğiz hangi kadınlara değer vereceğiz bizim kadınlarımıza mi sizin kadınlarıniza mi?

ebrar karakurt

Millet sadece sanane demekle yetindi ama gerçekten üzerinde düşünülmesi gereken bı konu niçin o kadar uzun saçlı kız varken voleybol takımında neden cinsel tercihini açıkladıktan sonra en kısa saçlı kız kadın şampuan reklamlarında oynatılir? medyada bilinçli olarak bı lgbt furyası var ve aksi görüş bildirenler linç ediliyor hem de özgürlük savunucuları tarafından eşcinsellik tıpkı feminizm gibi can çekişen kapitalizmin dişleri arasında çiğnenmiş onu kurtaran lezzetli bı yemek olmaktan kurtulamamıştır.

evlenen kadının kütüğünün değişmesi

Yukarıda biri yazmış artık sadece aşık olduğumuz için evleniyoruz Sadece aşk bittiği için evlenenler aşk birinde bosanmakta Bir beis görmüyorlar mı yani herkes kavga eder nasıl dünyasında yaşamıyoruz 50 yıllık birliktelikte 5 kavga edilmez mi yahu eğer ki dedikleri gibi aşk için evleniliyorsa yani bu işte kıstas aşk ise aşk bitince de ki 6-7 kavga da muhtemelen soğuma girer ve aşk ateşi yavaş yavaş söner o zaman artık sana aşık değilim deyip bosanabilirler mi merak ediyorum ne düşünüyorlar bu konuda .

aldatan kadını öldüren erkek

Allah sakinsin ama ölümün meşru olduğu konular var ya yani rabbim göstermesin ama düşünsenize canım dediğiniz kişi sizi sizin yataginizda aldatıyor Allah korusun .

türk erkekleri iyi sevişemiyor gerçeği

Yine birileri en orospu benim yarışına girmiş.

sözlükçe pikniğe gitmek

(bkz: #44650135)

Kimin doblosu varsa ona default olarak yükleniyor bu özellik

400 tele mayış

Adam olana çok bile

nasılsınız aşkolar

Biri bana reelde aşkitoperipella dese yumruğu koyarım yüzünün ortasına xd.

sözlükçülerin hayvanlarının fotoğrafları

görsel

Esasen buraya küçük kardeş fotosu atılıp sozluk mizaha boğulur da neyse atalım bakalım pamuğu:d

Yatışa gel:dd

masumlar apartmanı

Her sali annemin benim internetimi cebir ve psikolojik tehditle kullanmasina sebep olan dizidir kendileri efendim.

olsun ben yine de seviyorum

Annemi

reverb

görsel

ece uner

ilgi budalası.

sözlük kızlarının gizli gerçekleri

(bkz: #44643533)

De ayrı

yazarların en son aldığı iltifat

Ben de seni özlüyorum :)

sonu mutsuz biten diziler

Yahşi cazibe.

serdarsl06

görsel

şeyma subaşı

Üstteki yazarın biz açken bu kadın bu kadar zengin olmamalı hiçbir vasfı olmadan diyerek kinlenmesi gerekirken vizyonumuzu genisletiyorsun diye sevdiği geri zekalı

celal şengör ün aşk tanımı

Adam nasıl sevdiyse zamaninda hala bok yiyor:d

saveralph

https://youtu.be/Mkzbbr9Wx_w

Bir de et yemek cinayettir diyen ve islamı çağdışı bulanlar veganlar entel danteller hepsi bunu biliyorlar

Ama o canına yandigimin hassasiyetleri o sadece kurban bayramında hayvanları düşünüp islam'a saldırmaları yok mu mide bulandırıyor

Halbuki her gün kullandıkları makyaj zarar veriyor desen o hassasiyetleri kayboluveriyor
Ki güzellik lukstur ama et yemenin sağlığa faydaları saymakla bitmez

evlenmek isteyenler eşini sözlükten seçsin

Hakikaten burdan evlenip mutlu olan var mı diye merak ettiğim sorunsal.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.