bugün
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım5
- true'nun çaylak olması13
- arkadaşlar uyudunuz mu3
- kendi kendine gülmek3
- kadir inanır14
- velvet28
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 27 haziran 20262
- salak erkek neden bu kadar çok8
- 2026 dünya kupası26
- üniversitelerin gereksiz olması12
- futbol20
- zor zaman şarkıları2
- erleg han ile revani yemek3
- ıhlamur kokusu2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- yazarların iyi olduğu konular9
- 26 haziran 20266
- özlü sözler5
- kemalist dünya19
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- seri gizli artı oy veren melek7
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- fransa3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- the saturdays2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- bulla dava açmak3
- izmir de cami var mı2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- egay bey birader2
- galatasaray lobisi11
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ktç abinin çaylak olması5
Karakterini zykeyim ben onun insan halasını zyker mi lan.
--spoiler--
kendisi bir piç değildir.
Damarlarında hem stark hem targaryen kanı taşıyan bir soyludur.
Ancak aynı zamanda Daenerys gibi bir dragon değildir. ilk sezonda castle black'de, lord commander mormont ve kendisine saldıran hortlağa gaz lambasını alıp atarken elinin yandığı sahneyi hatırladınız mı? Her şeyin bir anlamı var=)
--spoiler--
kendisi bir piç değildir.
Damarlarında hem stark hem targaryen kanı taşıyan bir soyludur.
Ancak aynı zamanda Daenerys gibi bir dragon değildir. ilk sezonda castle black'de, lord commander mormont ve kendisine saldıran hortlağa gaz lambasını alıp atarken elinin yandığı sahneyi hatırladınız mı? Her şeyin bir anlamı var=)
--spoiler--
Ejderhayı görünce nasıl kaçıp saklanacağını şaşıran götoğlanı.
Öyle halaya kakmakla olmuyor o işler.
Bende gezdiririm 155 boyunda 45 kilo kızı kucağımda sıkıysa ejderhayı kucaklasana.
Bak ya nasıl sinirlendim akşam akşam.
Öyle halaya kakmakla olmuyor o işler.
Bende gezdiririm 155 boyunda 45 kilo kızı kucağımda sıkıysa ejderhayı kucaklasana.
Bak ya nasıl sinirlendim akşam akşam.
ejderhaya n'apsaydı, boynuna tasma takıp gezdirecek miydi?
hiç bir şey bilmiyordur.
yu now nothin jon snöw.
yu now nothin jon snöw.
Ben jaimeye verirdim kız olsam gerçekten.
bir yirmi boyuyla höhhoohğ diye konuşup yarın bizi iyi sinir edecek.
--spoiler--
--spoiler--
Orospu çocuğudur. Kendisi için taht savaşını bırakıp kuzeye yardım etmeye gelmiş ve onu delicesine sevmiş kızın duygularını kullanarak kalbine bıçak saplamıştır. Şeref, onur, haysiyet diyordun ilk bölümden beri, bu muydu. Ananı sikeyim senin, o unsullied yavşaklar da bir sik yapmadı ki, sülalesini sikmeleri gerekirken.
--spoiler--
Orospu çocuğudur. Kendisi için taht savaşını bırakıp kuzeye yardım etmeye gelmiş ve onu delicesine sevmiş kızın duygularını kullanarak kalbine bıçak saplamıştır. Şeref, onur, haysiyet diyordun ilk bölümden beri, bu muydu. Ananı sikeyim senin, o unsullied yavşaklar da bir sik yapmadı ki, sülalesini sikmeleri gerekirken.
Orospu çocuğudur. Sümsük orospu çocuğu. Bir de millet bunun kral olmasını istemiyor mu uyuz oluyorum.
O iyi insanlar, o güzel atlara binip çekip gittiler. Demirin tuncuna, insanın piçine kaldık
Bi daha geri gelmezler lan jon sende gelme ağ. pısırıgı adam bi yazacağınız senaryoyu zikerim der.
Bi daha geri gelmezler lan jon sende gelme ağ. pısırıgı adam bi yazacağınız senaryoyu zikerim der.
dizide bolca eleştirdiğim karakterdir. ki haklı olduğumda gün ışığına çıktı final ile beraber. gerçi elemanın bir suçu yok senaristler ne yazarsa o oluyor. o senaristlerinde boyları posları devrilsin lan yazacağını senaryonun içine tüküreyim..
--spoiler--
adam kuzeyin muhafızının ( lord stark ) piç oğlu olarak başladı. herkes ezikledi iteledi öteledi. tyrion ile kış yarındaki muhabbetlerden sonra "siherim sizi de lordlarınızı da ulan ben duvara gidecem " dedi. emmisi benjen ikna etmeye çalıştı ama olmadı. neyse duvara gitti. orada da "pijsin sen pijj pijjjj" diye sezercik gibi ötelendi durdu. sonrasında işte ak gezenler mevzusu gece gözcülerinden kaçan lavukları öldürmesi yabani saldırısında suru başarı ile savunması derken lord kumandanlığa kadar geldi. oradan piçlerin savaşını kazanıp kuzeyin kralı oldu. dedik ki tamam bu oğlanda gelecek var okuyup azor ahai olur bu. dağın zirvesine çıkardılar elemanı ama 8.sezonda dağın tepesinden aşağı yuvarladılar. öyle hızlı indi ki çıkarken ki hızından x100 falan daha hızlı indi. uzun gecede night king karakterini kovalaması hariç hiçbir numarası olmadı. ki night king bile bire bir kapışmaktan kaçındı bundan düşün aslında öyle önemli bir karakter. finalde ise elemanı alıp kuzeye sürdüler. bak bu eleman daenerys yaşasa bile tahtın tek ve gerçek varisi. o amk lekesizlerinin başındaki felipe melo kılıklı g.t kim ki onu memnun etmek için gerçek kralı sürgün ediyorlar. o sansa geri zekalısı bile kuzeyin kraliçesi olurken o fatmagül ün yengesi kılıklı brann kral olurken bu oğlan sürgüne gidiyor. jon u gerçekten pek sevemedim baştan beri ama hak ettiği de bu değildi lan işte.
--spoiler--
--spoiler--
adam kuzeyin muhafızının ( lord stark ) piç oğlu olarak başladı. herkes ezikledi iteledi öteledi. tyrion ile kış yarındaki muhabbetlerden sonra "siherim sizi de lordlarınızı da ulan ben duvara gidecem " dedi. emmisi benjen ikna etmeye çalıştı ama olmadı. neyse duvara gitti. orada da "pijsin sen pijj pijjjj" diye sezercik gibi ötelendi durdu. sonrasında işte ak gezenler mevzusu gece gözcülerinden kaçan lavukları öldürmesi yabani saldırısında suru başarı ile savunması derken lord kumandanlığa kadar geldi. oradan piçlerin savaşını kazanıp kuzeyin kralı oldu. dedik ki tamam bu oğlanda gelecek var okuyup azor ahai olur bu. dağın zirvesine çıkardılar elemanı ama 8.sezonda dağın tepesinden aşağı yuvarladılar. öyle hızlı indi ki çıkarken ki hızından x100 falan daha hızlı indi. uzun gecede night king karakterini kovalaması hariç hiçbir numarası olmadı. ki night king bile bire bir kapışmaktan kaçındı bundan düşün aslında öyle önemli bir karakter. finalde ise elemanı alıp kuzeye sürdüler. bak bu eleman daenerys yaşasa bile tahtın tek ve gerçek varisi. o amk lekesizlerinin başındaki felipe melo kılıklı g.t kim ki onu memnun etmek için gerçek kralı sürgün ediyorlar. o sansa geri zekalısı bile kuzeyin kraliçesi olurken o fatmagül ün yengesi kılıklı brann kral olurken bu oğlan sürgüne gidiyor. jon u gerçekten pek sevemedim baştan beri ama hak ettiği de bu değildi lan işte.
--spoiler--
ölmedi ama güldürmedi de...
son sezon kılıç savurmadı adam. önceki sezonlarda gözümde bir değeri vardı fakat senaristler bitirdi.
Sekizinci sezonda longclaw'la tek sahnesi, aryaya "benimki seninkinden büyük" dediği saçma repligin yer aldığı sahne... canım kralı, şamar oğlu yaptılar. Adam hem azor ahai hem de tahtın son varisi, ama ortada taht kalmadı ayrı konu...ama sürgün yemek... hakkı bu değildi... gazı imp verdi surgunu jon yedi...
şeref yoksunu alçak hain kahpe birisidir.
severdik be ilk sezondan beri favorimdi gerçi 4. sezondan itibaren tyron, sansa ve kuzgunlarla gören yeni kral velet (adını unuttum) bunlar favorim oldu...
finalde hakettiğini bulan got karakteri.
sadece adı değil karakteri de piçmiş ibnenin. öpüştüğün kraliçem dediğin karıyı alçakça bıçaklayıp öldürmek nedir lan hain puşt. Embesil olduğu için ömür boyu güpgüzel kraliçeyi sikmek varken soğuktan götü donacaktır.
Günde sadece 4 saat uyku.
dört bir yanı hain dolu.
yorgun bitkin ama pes etmeyen bir beden.
hakkını ödeyemeyiz reis.
yoruldun biliyoruz ama
bu dava sensiz olmaz reis.
Özledik reis, kam bek.
dört bir yanı hain dolu.
yorgun bitkin ama pes etmeyen bir beden.
hakkını ödeyemeyiz reis.
yoruldun biliyoruz ama
bu dava sensiz olmaz reis.
Özledik reis, kam bek.
Niye öldürdün lan gül gibi karıyı.
Gece gece sinirlendim amk.
Gece gece sinirlendim amk.
“You know nothing Jon Snow..”
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar