bugün
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı3
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- portekiz5
- kolombiya4
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç görünmeye çalışmak7
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- panama3
- hırvatistan3
- 19 yaşında kızla yatmak3
- sabaha kadar okunacak kitap4
- ilgi manyağı4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- x in memeleri3
- petrol2
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 33 yaşında olmak3
- içtim şarabı13
- arşivlenmesi gereken resimler3
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- kadir inanır22
- öldükten sonra bana ne olacak5
- anın görüntüsü22
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- sıcaktan ağlamak4
- deniz göktaş4
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- uludede3
Cersie'yi ensest diye eleştirenlerin sevdiği şahsiyet ..hıh ..halasına dayayınca da böyle konuşacak mısınız ?herkes konuşur cersie yapar
Her maçı son dakika golü ile kazanan şahsiyet. Yok ejderha gelir kurtarır, yok ölümü dirimi ne olduğu belli olmayan amcası gelir kurtarır, olmadı vadinin şövalyeleri çıkar sahneye, en kötü kızıl bir cadı gelir bitmiş maçı tersine çevirir. Dürüst olmak gerekirse vasıfsızın teki bu karakter, herkeze yük.
Diziyi başından tekrar izleyip bir düşününce jon snow'un karakter gelişimini görüyorsunuz.
Cidden ilgi çekici.
Yetim büyümek, dışlanmak, hatta aslında ana ve babasız olmak...
Görev bilinci, doğru adam olmak gibi erdemleri var.
Jon snow lider olamaz, jon snow görev adamıdır. Zaten lider olamadığını 2 ciddi durumda gördük. Kara kale'de suikaste uğraması ve süreci yönetemeyerek piçlerin savaşı'nda kıstırılması...
Cidden ilgi çekici.
Yetim büyümek, dışlanmak, hatta aslında ana ve babasız olmak...
Görev bilinci, doğru adam olmak gibi erdemleri var.
Jon snow lider olamaz, jon snow görev adamıdır. Zaten lider olamadığını 2 ciddi durumda gördük. Kara kale'de suikaste uğraması ve süreci yönetemeyerek piçlerin savaşı'nda kıstırılması...
Bunun kadar iticisi varsa o da khalesidir,buldular birbirlerini zaten,dünya tarihinin en yapmacık,en iğrenç ikilisi,sırf şu aptal ikiliyi seven çok fazla aptal var diye dizinin boku çıktı .
kitabın yazarı olan iblise kalsa şimdiye kadar çoktan nalları dikmiş olması muhtemel game of thrones karakteridir. gerçi öldürdü ama takipçilerden tırsıp dirilttiler gene *
o değilde son dakikada cersei şırfıntısına uyuz olup night king ile ittifak yapsa ne güzel olmaz mı..
o değilde son dakikada cersei şırfıntısına uyuz olup night king ile ittifak yapsa ne güzel olmaz mı..
görsel
Güldürdü.
Güldürdü.
son hala bükücü.
7×7 ye poposuyla damga vurmuştur. allah affetsindir.
Son bölümdeki diri kalçasıyla beni benden almıştır. Squat mı yapıyorsun ne yapıyorsun zalimin oğlu o ne güzel kalça öyle.. bacakları da güzel, biçimli ve kaslı yalarun
seni tanımak istiyorum yiğidim hemen beni ara.
seni tanımak istiyorum yiğidim hemen beni ara.
Son sezondan öleceğini düşündüğüm kişi. Dany doğurur veya çocuğunu düşürürse o da ölür diye yükseltiyorum ayrıca.
Bunun yanı sıra tyrion'un bu ikiliye bakışı merak uyandırıcıydı. Şarap ve kadından kafasını kaldıramayan bu adamın dany'i tanıdığıdan beri kadınlara bakmaması da acaba ona aşık mı diye düşündürdü. Öyleyse ve tyrion son sezonda kötü karakter olarak karşımıza çıkarsa dizinin efsane olaylara gebe olabileceğini düşünmekteyim.
Bunun yanı sıra tyrion'un bu ikiliye bakışı merak uyandırıcıydı. Şarap ve kadından kafasını kaldıramayan bu adamın dany'i tanıdığıdan beri kadınlara bakmaması da acaba ona aşık mı diye düşündürdü. Öyleyse ve tyrion son sezonda kötü karakter olarak karşımıza çıkarsa dizinin efsane olaylara gebe olabileceğini düşünmekteyim.
ulan ygritte'i de ne çabuk unuttun denilen kişi. ölene kadar yas tut demedik tamam da insan iki flashback koyar da onore eder.
Yalnız kendi poposu ile görünüyor olduğundan şüphe etmiyor değilim zira Jamie lannister a kendi poposunun fotoğrafını gösteriyorlar adam bu kim tanıyamadım diyor.
Artık ne kadar dijital olarak oynadılarsa adam kendi poposunu tanımıyor. Diyeceğim aynı durum Jon içinde geçerli olabilir zira milyon milyon dolarlık worldwide bir projeden bahsediyoruz.
Artık ne kadar dijital olarak oynadılarsa adam kendi poposunu tanımıyor. Diyeceğim aynı durum Jon içinde geçerli olabilir zira milyon milyon dolarlık worldwide bir projeden bahsediyoruz.
Götü güzel.
insan halasını siker mi ulan? ama genede seviyoruz hırboyu.
7 sezon finaliyle limon pardon sifon aman zigon amaaaan igon kerdeşyan tövbe hergeleyan tamam dövmeyin tergeryan olduğunu belli ederek yeryüzündeki tüm piçleri hüsrana uğratmıştır. Evet.
Bakın aslında kimmiş?
görsel
görsel
Malin tekidir. Ayrica cirkin. Amk cocu.
Cirkin bir tip. Ne is yapiyor bilmem.
Anasını siktimin piçi.
Halasını düdükleyen bir vatandaş. Evet.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar