bugün
- kadir inanır14
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek9
- true'nun çaylak olması11
- özlü sözler5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- evagreen2
- yürüyüş flörtü3
- yazarların iyi olduğu konular9
- the saturdays2
- seri gizli artı oy veren melek7
- erleg han ile revani yemek2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- egay bey birader2
- kemalist dünya19
- bana dönmek istiyormuşsun2
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- 26 haziran 20265
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- feminist sloganı2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- ktç abinin çaylak olması5
- ciguli kral3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- islam2
- ebu muhammed el culani4
- galatasaray lobisi11
- neden herkes evleniyor hala2
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- savcı ile sevgili olan mafya2
- ingiliz aksanı6
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- artık şaşırmıyorum2
- birader yazar olmak13
dizide bolca eleştirdiğim karakterdir. ki haklı olduğumda gün ışığına çıktı final ile beraber. gerçi elemanın bir suçu yok senaristler ne yazarsa o oluyor. o senaristlerinde boyları posları devrilsin lan yazacağını senaryonun içine tüküreyim..
--spoiler--
adam kuzeyin muhafızının ( lord stark ) piç oğlu olarak başladı. herkes ezikledi iteledi öteledi. tyrion ile kış yarındaki muhabbetlerden sonra "siherim sizi de lordlarınızı da ulan ben duvara gidecem " dedi. emmisi benjen ikna etmeye çalıştı ama olmadı. neyse duvara gitti. orada da "pijsin sen pijj pijjjj" diye sezercik gibi ötelendi durdu. sonrasında işte ak gezenler mevzusu gece gözcülerinden kaçan lavukları öldürmesi yabani saldırısında suru başarı ile savunması derken lord kumandanlığa kadar geldi. oradan piçlerin savaşını kazanıp kuzeyin kralı oldu. dedik ki tamam bu oğlanda gelecek var okuyup azor ahai olur bu. dağın zirvesine çıkardılar elemanı ama 8.sezonda dağın tepesinden aşağı yuvarladılar. öyle hızlı indi ki çıkarken ki hızından x100 falan daha hızlı indi. uzun gecede night king karakterini kovalaması hariç hiçbir numarası olmadı. ki night king bile bire bir kapışmaktan kaçındı bundan düşün aslında öyle önemli bir karakter. finalde ise elemanı alıp kuzeye sürdüler. bak bu eleman daenerys yaşasa bile tahtın tek ve gerçek varisi. o amk lekesizlerinin başındaki felipe melo kılıklı g.t kim ki onu memnun etmek için gerçek kralı sürgün ediyorlar. o sansa geri zekalısı bile kuzeyin kraliçesi olurken o fatmagül ün yengesi kılıklı brann kral olurken bu oğlan sürgüne gidiyor. jon u gerçekten pek sevemedim baştan beri ama hak ettiği de bu değildi lan işte.
--spoiler--
--spoiler--
adam kuzeyin muhafızının ( lord stark ) piç oğlu olarak başladı. herkes ezikledi iteledi öteledi. tyrion ile kış yarındaki muhabbetlerden sonra "siherim sizi de lordlarınızı da ulan ben duvara gidecem " dedi. emmisi benjen ikna etmeye çalıştı ama olmadı. neyse duvara gitti. orada da "pijsin sen pijj pijjjj" diye sezercik gibi ötelendi durdu. sonrasında işte ak gezenler mevzusu gece gözcülerinden kaçan lavukları öldürmesi yabani saldırısında suru başarı ile savunması derken lord kumandanlığa kadar geldi. oradan piçlerin savaşını kazanıp kuzeyin kralı oldu. dedik ki tamam bu oğlanda gelecek var okuyup azor ahai olur bu. dağın zirvesine çıkardılar elemanı ama 8.sezonda dağın tepesinden aşağı yuvarladılar. öyle hızlı indi ki çıkarken ki hızından x100 falan daha hızlı indi. uzun gecede night king karakterini kovalaması hariç hiçbir numarası olmadı. ki night king bile bire bir kapışmaktan kaçındı bundan düşün aslında öyle önemli bir karakter. finalde ise elemanı alıp kuzeye sürdüler. bak bu eleman daenerys yaşasa bile tahtın tek ve gerçek varisi. o amk lekesizlerinin başındaki felipe melo kılıklı g.t kim ki onu memnun etmek için gerçek kralı sürgün ediyorlar. o sansa geri zekalısı bile kuzeyin kraliçesi olurken o fatmagül ün yengesi kılıklı brann kral olurken bu oğlan sürgüne gidiyor. jon u gerçekten pek sevemedim baştan beri ama hak ettiği de bu değildi lan işte.
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar