bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    6. nesil uludağ sözlük şeysi. *
    -1 ... tu kaka bana
  2. 2.
    aşkını güzel sürprizler tatlı kıpırtılarla yaşaması dilenecek olan kişidir. onca sözlük insanı bunları gizlerken o cesurca ve yüreklilikle bekleyendir.
    1 -2 ... calyx
  3. 3.
    yeni bir altıncı nesil yazar. * * *
    ... la paz
  4. 4.
    #5275615 no lu entrysi ile hala böyle insanların varlığını bana gösteren insan.

    bu zulmü çekecek taakatim kalmadı. acayip yoruldum. (bkz: atatürk olmasaydı piç olurduk) geyiği nden tiksindim artık. hayat enerjimi emdi lan bu geyik. allah desen değil, peygamber desen değil bu atatürk. ama varoluşumuzun tek sebebini o olarak göstermek artık aptallıktan öte bir hal aldı. yapmayın yalvarıyorum. söyleyecek söz bulamıyorum. azalarak bitsin bu işkence.
    3 -8 ... sir isaac
  5. 5.
    kendini pekala savunan yazardır.

    #5275615 no lu entrysi ile hala böyle insanların varlığını bana gösteren insan.

    bu zulmü çekecek taakatim kalmadı. acayip yoruldum. (bkz: atatürk olmasaydı piç olurduk) geyiği nden tiksindim artık. hayat enerjimi emdi lan bu geyik. allah desen değil, peygamber desen değil bu atatürk. ama varoluşumuzun tek sebebini o olarak göstermek artık aptallıktan öte bir hal aldı. yapmayın yalvarıyorum. söyleyecek söz bulamıyorum. azalarak bitsin bu işkence.
    #5275679 (sir isaac, 26.05.2009 18:09)
    *******************************************************************
    neyse atatürkün olup olmaması senin durumunu etkilemiyorsa tamam. yani bişey değişmemiş senin hakkında. bunu ima ediyorsun.

    ------------------------------------------------------------------
    tarihi daha iyi bilmesi, resmi tarihin neyzen üflemeleri dışındaki seslere de kulak vermesi iyi olabilir.

    osmanlı'da ilk 1 mayıs selanik ve üsküp'te, 1909 yılında kutlanmıştır. örgütleyicisi ise Selanik Sosyalist Amele Heyet-i Müttehidesi, yani selanik sosyalist işçi federasyonu'dur.

    ilk sosyalist parti, osmanlı sosyalist fırkası'nın kuruluş tarihi 1910'dur.

    ayrıca 1 mayıs, istanbul'da, istanbul işgal altındayken, yasaklanmasına rağmen 1921 yılında babalar gibi kutlanmıştır.

    birkaç tarihi makale:

    http://www.odatv.com/Siya...stler_de_vardi-16053.html

    http://www.iscimucadelesi...te/sayi7/1may-tarih07.htm

    http://www.1mayis.info/ki...eri-sol-dusuncenin-dogusu
    #5276279 (anarchy x, 26.05.2009 19:55 ~ 19:56)
    **********************************************************************

    kardeşim iyi güzel diyosun da benim aksini söyleyen entryim var mı? (bkz: bokluk olsun diye bilimiş gibi entry girmek) ayrıca: resmi tarih kanıtlıdır. saddam'ın hitler'in oğlu olduğunu yazan da var. 51. bölge hakkında da onlarca tarih kitabı var.
    4 -2 ... jimmy the pro
  6. 6.
    (bkz: bkz yazarı)
    ... coolgoose
  7. 7.
    an itibariyle unuttuğumu hatırlatan yazardır...
    (bkz: eyvallah)
    1 ... keditestisleriyleoynayanfare
  8. 8.
    pek değerli uludağ sözlük yazarı. kendisinin girdiği entryler son derece ince işlenmiş ve başarılıdır. gerek siyasi, gerek hayat görüşü konusunda bilgiyle yorumu sentezleyebilmiş, zeki, becerikli, güzide kadim dostum. kendisini sözlükte daha çok görmek isteriz.
    1 ... prowolf
  9. 9.
    (bkz: aziz yıldıvım/#7593546)

    espri anlayışını bir an önce düzeltmesi gereken yazar. ameliyatla komik yapılmaya çalışılmış anlaşılan. ama yapılamamış, ortaya böyle karman, çorman bi' şey çıkmış.*
    ... mr sdl
  10. 10.
    --spoiler--
    (bkz: aziz yıldıvım/#7593546)

    espri anlayışını bir an önce düzeltmesi gereken yazar. ameliyatla komik yapılmaya çalışılmış anlaşılan. ama yapılamamış, ortaya böyle karman, çorman bi' şey çıkmış.*
    #7594270 (mr sdl, 21.03.2010 23:49)
    --spoiler--

    (bkz: genç fenevbahçeliler kızgın)

    ayrıca: (#7426660)

    dinime küfreden müslüman olsa.

    bir insanı siyahi olduğu için hor görmek. hoş değil.
    1 -2 ... jimmy the pro
kapat