bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis2
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- bitcoin2
- yazarların imza parfümleri14
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- allah2
- sözlüğün tadının kaçması4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- 2026 dünya kupası22
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- türk kızı egosu6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- günün şiiri3
- dünya11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- am okşama4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kıskanmak7
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- düşün ki o bunu okuyor16
- pkk nasıl biter5
- alan greenspan3
ilk akıllı telefondur ve iktisadi açıdan mükemmel başarılıdır. Taklitler aslını yaşatır.
5 gündür kullandığım cihaz.
Standart bir Telefon sözlüğe giriyorum Twitter Facebook falan açıyorum sabah şarjdan çıkarıyorum akşam bitiyor.
Öyle yani, ben para vermedim alacak olanlara da 4000 tl vermeye değmeyecek bir cihaz olduğunu söylemek istedim.
Standart bir Telefon sözlüğe giriyorum Twitter Facebook falan açıyorum sabah şarjdan çıkarıyorum akşam bitiyor.
Öyle yani, ben para vermedim alacak olanlara da 4000 tl vermeye değmeyecek bir cihaz olduğunu söylemek istedim.
stabilite uzmanıdır.
alınan bir telefon, kullanıma da bağlı tabii, en az 5 yıl kullanılabilmektedir. verilen para benzerleri için, aynıları için diyemiyorum yok çünkü, biraz fazla olsa da stabilite konusunda uzman olması fiyatının göze batmasını engelliyor.
alınan bir telefon, kullanıma da bağlı tabii, en az 5 yıl kullanılabilmektedir. verilen para benzerleri için, aynıları için diyemiyorum yok çünkü, biraz fazla olsa da stabilite konusunda uzman olması fiyatının göze batmasını engelliyor.
her genç kızın ve erkeğin rüyalarını süsleyen cep telefonu markasıdır.
Yenisini çıkardıkça eskilerini yavaşlatan marka.
Üstelik ellerinde yıllar yıllar sonrasının teknolojisi olmasına rağmen hala aynı şeyleri dönüp durup ısıtıp önümüze sunuyorlar.
Üstelik ellerinde yıllar yıllar sonrasının teknolojisi olmasına rağmen hala aynı şeyleri dönüp durup ısıtıp önümüze sunuyorlar.
https://www.cnnturk.com/e...nde-22-milyar-dolar-eridi
iphone x üretiminin kısılacağı-sonlandırılacağı söylentileri üzerine hisseleri bir gün içinde 22 milyar dolar değer kaybeden apple markasının telefon şeysi.
iphone x projesi yaramadı elmaya.
iphone x üretiminin kısılacağı-sonlandırılacağı söylentileri üzerine hisseleri bir gün içinde 22 milyar dolar değer kaybeden apple markasının telefon şeysi.
iphone x projesi yaramadı elmaya.
Herhangi bir bozulma durumunda koyun gibi beklemeyip aninda yenisini alacagim telefon markasi.
Garanti kapsamına bayıldığımın markası.
Yaklaşık 2 yıl önce aldığım telefonu 2. defa garantiye gönderdim. 2. defa yenisini beklediğim telefon markası.
Yaklaşık 2 yıl önce aldığım telefonu 2. defa garantiye gönderdim. 2. defa yenisini beklediğim telefon markası.
gecen yillarda ki popularitesini mumla aratan, eskisi gibi performans gostermeyen, apple’in yavsak politikalari sonucu kullanicilarini canindan bezdiren iphone telefonlar, artik essiz degil. fiyatlari dunya genelinde gittikce daha da fahis bir hale gelen yeni urunlerinden ise bahsetmiyorum bile. sanirim androide gecme vakti geliyor.
abilerim ablalarım bu telefonda mesaj engelleme yok mudur ya. her gün onlarca bahis sitesinden mesaj alıyorum gerçekten sinir bozucu.
abilerim ablalarım bu telefonda mesaj engelleme yok mudur ya. her gün onlarca bahis sitesinden mesaj alıyorum gerçekten sinir bozucu.
Bi zaman sonra yeni güncellemeleri kaldırmadığı için eski sürümler kasabiliyor, güncellemeden senelerce rahat kullanılabilir.
Androit alıp 2 senede çöp yapmak istemediğinizde alıp 5 sene rahat kullanabiliceğiniz teleon markası.
telefon apple'mı sorusuna "yok ayfon bu" şeklinde cevap verilen cihaz.
Hela aynasında fotoğraf çekilmek için üretilen ürün.
ulan beni dinlemiş olsalardı şimdiye çoktan içerideydim amk ettiğim küfürler yüzünden... ama şöyle bir şey var ki ne konuşuluyorsa alakalı alakasız google a daha ilk harfini yazınca o kelime çıkıyor garip.. bunlar hep illuminati amk..
yıllardır apple fanboyluğu yaptım ama ios 11 ile birlikte iphone artık gg, düzeltmezlerse tabi.
Çare tubidy.
ayarlar>genel>saklama alanı ve icloud> alanı yönete bas. Hangi uygulama veya fotoğraf ne kadar yer kaplıyo görebiliyor ve gereksiz şeyleri silip yer açabiliyorsun.
Bi kere aldın mı bi daha başka telefon markasına geçemezsin öyle garip bi meret.
Kullanan arkadaşlara bi sorum olacaktı. Telefonda az fotoğraf var ama saklama alanı dolu diyor. Telefondan da hiç anlamam, yardımcı olabilecek biri varsa.
Güzel ve kaliteli telefon hele yeni çıkacak olan serisi takip edin.
Kamerasi icin alianacak telefon yoksa baska pekte özelliği yok .
dolu bir kova su içine düşürdüm. çıkardım dedim gitti (iphone 6 ) çıkardım kapattım 1 saat sonra dayanamadım dedim hasarı göreyim bari . hala kullanmaktayım en ufak tık yok . kızım elindeki oyuncakla (sert ) camına vurdu .düşürdüğümün sayısını bilmiyorum. yine tık yok.
samsung kullamdım birkaç modelini ( 6 ayda bir format atınca sıkıntı yok güncelleme yok . düşer ise dert büyük )
lg kullandım hızlı kamera tırt güncelleme az ) htc kullandım kamerası harika hızlı ama htc kendi yazılımı harici güncellenmedi şekilsiz )
uzatmadan iphone 3 ve 6 kullandım çok memnun kaldım . güncelleme devamlı var
samsung kullamdım birkaç modelini ( 6 ayda bir format atınca sıkıntı yok güncelleme yok . düşer ise dert büyük )
lg kullandım hızlı kamera tırt güncelleme az ) htc kullandım kamerası harika hızlı ama htc kendi yazılımı harici güncellenmedi şekilsiz )
uzatmadan iphone 3 ve 6 kullandım çok memnun kaldım . güncelleme devamlı var
Allah belamı versin. Bi (bkz: samsung) olmayan telefon.
Yıllar öncenin iphone u hele 3310 gibi. iphone4 4s felan olsun. Huwaii bile daha iyidir.
Nerden mi biliyorum?
Edit: daha yeni yeni samsung s4 kalitesine ulaşmıştır. Net.
Not: iphone umdan gönderildi.
Yıllar öncenin iphone u hele 3310 gibi. iphone4 4s felan olsun. Huwaii bile daha iyidir.
Nerden mi biliyorum?
Edit: daha yeni yeni samsung s4 kalitesine ulaşmıştır. Net.
Not: iphone umdan gönderildi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar