bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis2
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- bitcoin2
- yazarların imza parfümleri14
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- allah2
- sözlüğün tadının kaçması4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- 2026 dünya kupası22
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- türk kızı egosu6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- günün şiiri3
- dünya11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- am okşama4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kıskanmak7
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- düşün ki o bunu okuyor16
- pkk nasıl biter5
- alan greenspan3
görsel
kullanmayı bilirsen herşeyi yapabileceğiniz alettir. yine bir iPhone ile çekilmiştir.
kullanmayı bilirsen herşeyi yapabileceğiniz alettir. yine bir iPhone ile çekilmiştir.
5s modeli 7.62 keleş mermisine karşı Çelik yelekten daha iyi balistik koruma sağlar. Haber sitelerinin arşivi telefonundan vurulan uzman Çavuşlarla doludur.
son çare olarak buraya yazıyorum bugun camı one gelecek sekılde masaya koydum su varmış elime aldığımda ekran yukardan aşağı renk renk çızgıler vardı sonra ekranın tamamnı kapladı tahmınen tuş kılıdı falan acabıllıyorum denedım flaş falan da açıldı pirinçte şuan ekranı bozulduktan sonra işe yarar mı bılmıyorum şımdı bunun tamiri yapılırken ıcınde kı fotogtaflar konuşmalar vs gidecek mi ? yardımcı olursanız sevınırım
kisa yoldan veri acma isi var. kapatma! mobil veri paketin bekleme modunda ne kadar yiyor ki? kaldi ki iki kelime etmekten mi acizsiniz hey siri de hallediversin yerine.
4s kullanicisi olarak (hos sirket hatlarim da 6 ve 7 ama) dunyanin en iyi telefonuna sahip oldugumu dusunuyorum.
4s kullanicisi olarak (hos sirket hatlarim da 6 ve 7 ama) dunyanin en iyi telefonuna sahip oldugumu dusunuyorum.
Ulan bi videoyu yan çeviricem ne uğraştırdı. Fotoğraflar uygulaması o kadar yetersiz ki hiçbir düzenleme yapamıyorsun doğru düzgün. Ayrıntıları bile (kaç mb vs.) Göremiyorsun. Ancak ekstra uygulama yükleyeceksin. Onlarda da her şey paralı, vip. Android'in gözünü seveyim.
acemi bir kullanıcısıyım ustalaşmış olanlardan bir yardım isteyeceğim. varsa vakti olan yeşillendirirse süper olur.
ios desteği ile en iyi akıllı telefondur. önümüzdeki 5 sene daha tahttan inmeyeceği kesindir.
Son zamanlarda beğenen herkesin böyle telefonu olur inşallah gibi gönderilere neden olan altın değerindeki şaheser.
ios kanser eder adamı bence. Android candır gerisi heyecandır...
Rakipsiz.
durup dururken kitlenen telefon. sikecem düşmedi etmedi açılmıyor. evet.
http://shiftdelete.net/ba...-steam-platformunda-81042
Adamlar millete yeni iphone aldırmak için neler yapıyor ya haha valla helal olsun. Apple güzel manipüle ediyor insanları. Ee bir söz var seven xxx, xxx sevilir.
Adamlar millete yeni iphone aldırmak için neler yapıyor ya haha valla helal olsun. Apple güzel manipüle ediyor insanları. Ee bir söz var seven xxx, xxx sevilir.
Maliyeti 300 dolar gibi bir şeydir. Ama Türkiye de 3 bin + fiyatlara satılır.
Yani maliyetini dolara çevirirsek TL halinde 3 katı kendi parasıyla 10 katı bir fiyata.
Yani maliyeti 300 dolara gelen bir telefona çok kaliteli diye öve öve bitirememek.
Bu maliyete yine üretilen telefonlar var.
Ayriyeten Android pazarın çoğuna hep hakim olmuştur.
Bu telefon Amerika da 2 bin dolar olsa telefon satılmaz kapatır giderler.
Yani maliyetini dolara çevirirsek TL halinde 3 katı kendi parasıyla 10 katı bir fiyata.
Yani maliyeti 300 dolara gelen bir telefona çok kaliteli diye öve öve bitirememek.
Bu maliyete yine üretilen telefonlar var.
Ayriyeten Android pazarın çoğuna hep hakim olmuştur.
Bu telefon Amerika da 2 bin dolar olsa telefon satılmaz kapatır giderler.
Android telefonlardan daha fazla sorun açıyormuş.
http://www.posta.com.tr/i...run-aciyor-haberi-1273099
http://www.posta.com.tr/i...run-aciyor-haberi-1273099
geliyor gönlümün efendisi.
(bkz: iphone 7)
(bkz: iphone 7)
verilen parayı hak ettiğini düşündüğüm (bkz: vergisiz olarak) gayet başarılı bir yazılımı olan cep telefonu marksı.
Son zamanlarda şarjı varken kapanma yapması dışında hiç bir problemi yaşamadığım minnoş telefonum.
adam işin kaynağına inmiş helal olsun.
mikrofon.
görsel
görsel
Arkadaşımın 6+'sının donmaya başlaması ve hatta yanında yedek huawei taşımasıyla içimdeki kıskançlığa biraz su serpilen telefon.
türkiye'de pazar payı %15 olan telefon.
Bir kez kullananın vazgeçemeyeceği bir cihazdır. Androidlerin keşmekeş, windows phone ların karmaşık işletme sistemine göre oldukça yalın basit ve hızlıdır.
ürününün sonuna kadar arkasında duran bir markadır. üstün performansı ve paylaşımsız işletim sistemi ile asla şahsıma alternatif ürettirmeyecek bir telefondur.
hic kullanmadigim tilafon turu. mutsuzda degilim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar