bugün
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu4
- beyaz otomobil satın almak5
- hoşgeldin pazartesi6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım4
- idolün ünlünün bokunu yer misin3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- yer çekimine küsmek3
- karaağaç ev fiyatları2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- spor sonrası pazularını öpmek2
- pazar günü aktiviteleri3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- netflix yasaklanmalıdır4
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- 2026 dünya kupası15
- bugün de meme atan olmaması7
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- paris te son tango3
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- ai analiz2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- seksten sonra bira içmek5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- morkstar2
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- balkonu camla kaplatmak7
- evlilikteki en büyük sorun4
param var emme kıroyum diyenleri gösteren cihaz.
babanızın:
-onu ne yapacaksın oyun makinesi telefon değil o okadar paramı vereceğiz bide o alete.
dediği apple ürünü.
-onu ne yapacaksın oyun makinesi telefon değil o okadar paramı vereceğiz bide o alete.
dediği apple ürünü.
şarjı ne güzel 6 saat gidiyordu. simdi 4.5 saate indi. böyle devam edicekse yollarımızı ayıracağız...
ilk defa iphone kullanan biri olarak kıyaslama yapmak çok doğru değil, ama bu telefon harika bir şey. kesinlikle bu telefon varken hayattan sıkılmam.
veri aktarım hızı(hspda) 14.4 megabit olan telefon.
turkcell de kredi kartına peşin fiyatları 16 gb kapasiteli modeli için 2.696,32 gb için 3.175,64 gb için 3640 lira olan telefon.
abd fiyatları:
16 gb: 649 dolar(1131 tl)
32 gb: 749 dolar(1306 tl)
64 gb: 849 dolar(1480 tl).
16 gb: 649 dolar(1131 tl)
32 gb: 749 dolar(1306 tl)
64 gb: 849 dolar(1480 tl).
dış görünüm açısından 4 ile aynı olan fiyasko , katlarca daha hızlı olması ve şu laftan anlayan özelliği de olsa o kadar para bağlanmayıp 5 beklenmelidir.
belki hayatımda en çok değer verdiğim eşyam. kötü mötü diyip atıp tutmayın muhteşem bir alet.hayatımda iyiki almışım dediğim belkide tek cihaz.
ciddi manada hayatı kolaylaştıran telefon. nerede olduğunu belirtme saçmalığını geçecek olursak, her eve lazım diyebiliriz.
siri'nin düzgün çalışmadığına, sorulan soruları anlamadığına dair Kaliforniya'da Frank Fazio tarafından apple'a dava açma sebebi olan telefon modeli.
ücret/performans grafiği kötü olan kaliteli telefon.
32 gb'lık versyonu Arkadaşım tarafından abu dabi'deki apple mağazasından 1540 tl'ye alınan telefondur. Kullandığım kadarıyla çok başarılıdır. A4 yonga seti retina ekrana yetmiyordu. Bu sorunu A5 yonga setiyle çözmüşler. Artan grafik performansı da gözümden kaçmadı. Cihazı jailbreakledikten sonra bir iphone 4 ile cydia açılma hızını karşılaştırdım ve iphone 4'e göre anında açılıyor. Siri ise konuşmaları çok iyi anlıyor. Istekleri hemen yerine getiriyor. Kamerası nokia n8'den sonra gördüğüm en iyi görüntü kalitesini veriyor. internet hızı ise galaxy s2 ve htc sensation seviyesine gelmiş. Tarayıcı çok daha akıcı zaten. Bu telefondaki oyun performansını şu anda bir tek ps vita'nın verdiğini düşünüyorum. Sadece infinity blade kurup görülmesi önerilir. Dışarıdan iphone 4'ün tıpa tıp aynısı gibi görünse de içeriden alakası yoktur. Türkiye'den alınması tavsiye edilmez.
edit: cihaz hala başarılı ancak almayı düşünenler artık iphone 5'i beklemeli derim haziran gibi tanıtılıp ekim kasım gibi satışa sunulacak.
edit: cihaz hala başarılı ancak almayı düşünenler artık iphone 5'i beklemeli derim haziran gibi tanıtılıp ekim kasım gibi satışa sunulacak.
dün aldım bu telefonu. zengin değilim veya çok önemli bi işle de uğraşmıyorum. ortanın biraz altı bi gelirim var. yani telefonu almak için elle tutulur bi sebebim yok, sırf merak ettiğimden ve biraz da özendiğimden aldım. önceki telefonum nokia 5800'dı ve beni gayet idare ediyodu ama yıllar sonra bozuldu, miadını doldurdu. telefonu almadan önce aldığım her üründe yaptığım gibi bayaa geniş kapsamlı bi araştırma yaptım 1 ay. her telefona baktım. samsung, htc ve nokia tabiki. hepsini denedim bir bir. karşılaştırdığım telefonlar aynı düzeyde telefonlar tabiki. samsung ve htc'nin kafamda bulunmasının tek sebebi iphone'un küçük ekranıydı. neyse, denediğim telefonların hiç birinde iphone kadar düzgün çalışanını görmedim. burda telefonların özelliklerinden bahsetmiyorum. içindeki teknik aksamın uyumundan bahsediyorum. htc de, samsung da daha düşük fiyata daha yüksek özellikler vaadediyo fakat bu özellikleri tam verimle çalışmıyo. ben iphone'u bu yüzden tercih ettim. neyse, şu ana kadar kullandığım kadarıyla telefon tecrübelerimden bahsedeyim;
öncelikle şarj problemi her smartphone'da olduğu gibi bunda da sıkıntılı. telefonda gereksiz / laf olsun diye konulmuş özellikler yok. neyi vaadediyosa hepsini sorunsuz bi şekilde, tam performansla kullanabiliyosunuz. dokunmatiği 5800'dan sonra fazlasıyla hassas geldi, hala biraz zorlanmıyo değilim. bu oyun oynarken büyük bi +'iken bazı durumlarda -'ye dönüşebiliyo fakat zamanla alışılmayacak bi durum olduğunu sanmıyorum. kişiselleştirmekten çok uzak bi telefon. zil sesini bile değiştiremiyo olmanız size o kadar para verdikten sonra 'taşak mı geçiyon lan' dedirtebiliyo. ben çok takmıyorum zil sesi olayına, duyayım yeter. ama iphone'un şu klasik melodisi otobüste veya herhangi bi ortamda çaldığında rahatsız olucam muhtemelen. neyse diceğim odur ki; kafama her eseni yapabildiğim için gayet memnunum telefondan şu ana kadar. samsung ve htc'de de yapabilirdim eminim ama ben seçimimi iphone'dan yana kullandım.
edit: siri'yi nasıl çalıştırcağıma dair bi fikir verebilcek arkadaşlar arıyorum. tuşa basılı tuttuğumda voice control açılmakta.
edit2: sorun çözüldü. önce ayarlar > genel > siri'ye girip aktif etmek gerekiyomuş.
Yeni tecrubeler;
App store'da gormezden gelinemeyecek kadar dini icerikli uygulama var ve gordugum kadariyla hepsi ucretli. Art niyet aramali miyim bilemedim.
öncelikle şarj problemi her smartphone'da olduğu gibi bunda da sıkıntılı. telefonda gereksiz / laf olsun diye konulmuş özellikler yok. neyi vaadediyosa hepsini sorunsuz bi şekilde, tam performansla kullanabiliyosunuz. dokunmatiği 5800'dan sonra fazlasıyla hassas geldi, hala biraz zorlanmıyo değilim. bu oyun oynarken büyük bi +'iken bazı durumlarda -'ye dönüşebiliyo fakat zamanla alışılmayacak bi durum olduğunu sanmıyorum. kişiselleştirmekten çok uzak bi telefon. zil sesini bile değiştiremiyo olmanız size o kadar para verdikten sonra 'taşak mı geçiyon lan' dedirtebiliyo. ben çok takmıyorum zil sesi olayına, duyayım yeter. ama iphone'un şu klasik melodisi otobüste veya herhangi bi ortamda çaldığında rahatsız olucam muhtemelen. neyse diceğim odur ki; kafama her eseni yapabildiğim için gayet memnunum telefondan şu ana kadar. samsung ve htc'de de yapabilirdim eminim ama ben seçimimi iphone'dan yana kullandım.
edit: siri'yi nasıl çalıştırcağıma dair bi fikir verebilcek arkadaşlar arıyorum. tuşa basılı tuttuğumda voice control açılmakta.
edit2: sorun çözüldü. önce ayarlar > genel > siri'ye girip aktif etmek gerekiyomuş.
Yeni tecrubeler;
App store'da gormezden gelinemeyecek kadar dini icerikli uygulama var ve gordugum kadariyla hepsi ucretli. Art niyet aramali miyim bilemedim.
bugün itibariyle sahip olduğum, jailbreak yaptıktan sonra tadına doyamadığım cihazdır.
aynı zamanda biraz araştırıldığında sadece yurt dışında değil türkiye'de de uygun fiyatlara bulunabilecek olan cihazdır kendileri.
not: "bugün itibariyle sahip olduğum" kalıbını hep kullanmak istemişimdir bu telefonun başlığında. sonunda oldu. *
aynı zamanda biraz araştırıldığında sadece yurt dışında değil türkiye'de de uygun fiyatlara bulunabilecek olan cihazdır kendileri.
not: "bugün itibariyle sahip olduğum" kalıbını hep kullanmak istemişimdir bu telefonun başlığında. sonunda oldu. *
dört asgari ücrete tekabül eden gavur icadı .
malesef bekleneni vermememiştir. iphone 5'i 4 gözle beklemekteyim.
Para tuzağı silsilesinin bir halkası daha.
sırf sirisi için almayı düşündüğüm canavarımsı smartphone.
hem android (galaxy tab 8.9) hem de iphone 4 kullanan birisi olarak galaxy serisi ile kıyaslanmaması gerektiğini düşündüğüm telefondur. samsung ürünlerine kıyasla çok daha kullanıcı dostu olması nedeniyle sevildiğine inanıyorum. herşey sizin yerinize düşünülmüş gibi adeta. pahalı mı, evet pahalı. o fiyat verilmez, evet doğru verilmez. yurtdışına falan giderseniz, yarı fiyatına alabiliyorsanız alın, öbür türlü gidin küçük ve hafif bir nokia alın, takılın. çok da şart değil akıllı telefon falan aslında.
abd fiyatı 169 dolar olan ve ülkemizde 2100 tl civarında satılan, bendeniz tarafından da yurt dışından getirilip yarı fiyatına piyasaya sunulan iyi bir telefondur.
piyasadaki en iyi smartphone olmasina ragmen 2300tl etmeyecek urundur. isvecde 3gs modeli ayda 99sek, 4 16g ayda 199sek, 4s 16gb modeli ayda 249sek aboneli olarak 24ay taahutle satilmakta. 5gb internet, kendi operatörune ucretsiz konusma ve sms paketin icerisinde. 1sek=0.26tl olduguna göre; 24*249*0.26=1550tl eder yaklasik. ki isvecde siradan bir ogle yemegi 100sek. yani odeme gucu olarak daha makul bir ulke.
sözun özu su ki; böyle bir modele turkiye sartlarinda 2300tl verip kullanmak bir zevk meselesi olmakla beraber malesef kandirilmaktir.
sözun özu su ki; böyle bir modele turkiye sartlarinda 2300tl verip kullanmak bir zevk meselesi olmakla beraber malesef kandirilmaktir.
bu telefondan yakınlarınızda da varsa eğer her iki taraf da viber adlı programı ücretsiz indirirse sınırsız bedava telefon görüşmesi ve mesajlaşma imkanı sunuyor. yurt dışındayken de aynı yakınlarınızla ücretsiz görüşebilirsiniz. bu program, listenizde yer alan hangi şahıslarda viber uygulaması olduğunu da listeliyor. böylece önceden o şahıslara sen de viber var mı yok mu diye sormanıza gerek yok.
iphone'un bir kötü özelliği var ki, eğer gece telefonunuzu kapatırsanız sabah alarm çalmıyor. ama bu sorunu uçak modunu seçerek halledebilirsiniz. uçak modunu seçtiğinizde telefon sadece görüşme ve mesajlaşmaya kapanıyor. fakat böylelikle sabah alarmınız çalıyor ve aynı zamanda şarj çok az harcandığından pilden tasarruf etmiş oluyorsunuz.
iphone'un bir kötü özelliği var ki, eğer gece telefonunuzu kapatırsanız sabah alarm çalmıyor. ama bu sorunu uçak modunu seçerek halledebilirsiniz. uçak modunu seçtiğinizde telefon sadece görüşme ve mesajlaşmaya kapanıyor. fakat böylelikle sabah alarmınız çalıyor ve aynı zamanda şarj çok az harcandığından pilden tasarruf etmiş oluyorsunuz.
apış arasına hızlıca sürterek şarkı indirebileceğiniz mükemmel alet.
kullanmakta olduğum telefon. verdiğim paraya değmedi. ayrıca çok dayanıksız. 20cm yükseklikten düştü hemen ekranı parçalandı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar