bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız11
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- hoşgeldin pazartesi4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım2
- netflix yasaklanmalıdır4
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- yer çekimine küsmek2
- bugün de meme atan olmaması7
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- beyaz otomobil satın almak3
- kulak arkasını keselemek2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- benim kemiklerim iri2
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- morkstar2
- seksten sonra bira içmek5
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 2026 dünya kupası14
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sözlük kadınları5
- evlilikteki en büyük sorun4
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- alevilerde muhammed ismi5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
akıllı telefon pazarında uzun süredir rekabet güçlüğü yaşayan nokia, açık kaynaklı olarak yayınlayacağı işletim sistemi symbian^3ü kullanan ilk modeliyle şeytanın bacağını kırmaya çalışacak.
kasası 5 farklı renkte üretilecek olan n8in 3.5 inç boyutundaki ekranı da yüksek çözünürlüklü ve kapasitif çoklu dokunma özelliğini destekliyor.
12 megapiksel çözünürlükte, carl zeiss lensli, xenon flaşlı kamerası ve hd video çekebilme yeteneği
720p çözünürlükte hd çekim yapabilmesi ve çekilen görüntülerin hdmi çıkışı aracılığıyla hd televizyonlarda, üstelik dolby surround sound plus ses kalitesiyle, izletebilmesi. ayrıntılar;
http://www.ntvmsnbc.com/id/25087824/
kasası 5 farklı renkte üretilecek olan n8in 3.5 inç boyutundaki ekranı da yüksek çözünürlüklü ve kapasitif çoklu dokunma özelliğini destekliyor.
12 megapiksel çözünürlükte, carl zeiss lensli, xenon flaşlı kamerası ve hd video çekebilme yeteneği
720p çözünürlükte hd çekim yapabilmesi ve çekilen görüntülerin hdmi çıkışı aracılığıyla hd televizyonlarda, üstelik dolby surround sound plus ses kalitesiyle, izletebilmesi. ayrıntılar;
http://www.ntvmsnbc.com/id/25087824/
artık nokia'nın vazgeçmesi gereken bir teknoloji ile üretilicek olan telefon.
yapamıyorsun işte yapamıyorsun ne var yani.zamanında da kimse senin gibi yapamıyordu.
yapamıyorsun işte yapamıyorsun ne var yani.zamanında da kimse senin gibi yapamıyordu.
kanımca pros:
-mükemmel kamera
-iphone un dombikliğine karşın şık bir görünüm sunması
-flash player
cons:
-ovi store hiçbir zaman iTunes store ile kapışamayacak
-nokia'nın dokunmatik deneyimi hala oturmamış durumda. olası sorunlar çıkması ihtimali yüksek.
-mükemmel kamera
-iphone un dombikliğine karşın şık bir görünüm sunması
-flash player
cons:
-ovi store hiçbir zaman iTunes store ile kapışamayacak
-nokia'nın dokunmatik deneyimi hala oturmamış durumda. olası sorunlar çıkması ihtimali yüksek.
nokia'nın ilk defa sony ericsson ile kapışabilecek kalitede resim ve video çeken telefonudur. hatta video kaydı sony ericsson'a göre çok çok daha iyidir.
1 dakikalık video örneği:(görüntü kesintili ise videonun sağ tarafındaki hd on tıklanarak hd off yapılmalı)
http://vimeo.com/11266224?hd=1
fotoğraf örnekleri:(resimler adrese tıklanarak açıldığında üstüne tıklanarak daha büyük hali görülebilir)
görsel
görsel
görsel
görsel
bu arada sony ericsson'un da hakkını yememek lazım. 2008'de piyasaya çıkan c905 modeli ile çekilmiş bir fotoğraf örneği için:
görsel
1 dakikalık video örneği:(görüntü kesintili ise videonun sağ tarafındaki hd on tıklanarak hd off yapılmalı)
http://vimeo.com/11266224?hd=1
fotoğraf örnekleri:(resimler adrese tıklanarak açıldığında üstüne tıklanarak daha büyük hali görülebilir)
görsel
görsel
görsel
görsel
bu arada sony ericsson'un da hakkını yememek lazım. 2008'de piyasaya çıkan c905 modeli ile çekilmiş bir fotoğraf örneği için:
görsel
çıkış tarihi eylül ayına sarkmış telefon. avrupa'da vergiler hariç 370 euro'dan satışa çıkması bekleniyor.
fabrikasından yola çıkmaya başlamış, sabırsızlıkla beklediğimiz telefon. montaj hattının nasıl işlediğini de bu linkten görmek mümkün.
http://conversations.noki...ia-n8-is-shipping-photos/
http://conversations.noki...ia-n8-is-shipping-photos/
özellikleri okunduğunda göz delikleri yerinden fırlayıncaya kadar çıkabiliyor. estetiksel açıdan da harikulade.
edit: teknolojinin hızına yetişilmiyor.
edit: teknolojinin hızına yetişilmiyor.
satın almak isteyenler için ? türkiye pazarına da illegal de olsa girmiş cihazdır.
saçma sapan bir görüşüne sahip telefon.
dokunmatik ekranı daha önce piyasaya sürdüklerinden daha iyi olan nokia oyuncağı. şekil şemal açısından da fena sayılmaz. 16 gb hafızası ile geliyor avucunuzun içine. ayrıca en büyük artısı kasanın tamamen entegre olması -iphone gibin-. bu sayede bir, iki defa yerle yeksen olmuş telefonunuzun götü başı ayrı oynamayacaktır. ve son olarak, resesitif ekrandan kapasitife geçiş sağlandığı için dokun dokunabildiğin kadar bu n8'e.
haziran ayında nokia x6 ile yaşadığım symbian macerası sonrası iphone bile alırım ama onu almam dediğim telefondur kendileri. samsung wave ile ağustos ayından beri mutlu mesut yaşamaktayım. daha bugüne kadar "şuda olsaymış" veya "bu böyle olmasaymış" dediğim olmadı. bugüne kadar ki en iyi telefon tecrübem kendisi. ancak android yüklü bir telefon beni wave'den vazgeçirebilir. android market sorunu varken oda çok zor görünüyor.
yaklaşık 1 aydır kullandığım telefonumdur, iphone kullanmış biri olarak ekran kalitesinin çokta aşağı kalmadığını söyleyebilirim.
eksileri
- çağrı geldiğinde manuel tuş kilidi ile ekranı açmak istediğinizde donabiliyor.
- mesaj ayarlarından giden mesajları ''kayıt etme'' yi seçseniz bile kayıt etmeye devam ediyor.
- Tarayıcısı zaman zaman kasıyor.
- açılmamak üzere kapanabiliyor.
artıları.
+ usb to go ile flash bellek, mouse, klavye bağlanabiliyor.
+ DVDrip,xvid,Dvix formatlarını sorunsuzca oynatıyor.
+ Kamera performansı çok iyi, bonusu xenon flash.
+ Gövdesi alüminyum, ön cam çizilmeye dayanıklı gorilla glass.
+ 32 GB harici kart desteği, 16 Gb dahili.
+ dokunmatik performansı gayet iyi.
eksileri
- çağrı geldiğinde manuel tuş kilidi ile ekranı açmak istediğinizde donabiliyor.
- mesaj ayarlarından giden mesajları ''kayıt etme'' yi seçseniz bile kayıt etmeye devam ediyor.
- Tarayıcısı zaman zaman kasıyor.
- açılmamak üzere kapanabiliyor.
artıları.
+ usb to go ile flash bellek, mouse, klavye bağlanabiliyor.
+ DVDrip,xvid,Dvix formatlarını sorunsuzca oynatıyor.
+ Kamera performansı çok iyi, bonusu xenon flash.
+ Gövdesi alüminyum, ön cam çizilmeye dayanıklı gorilla glass.
+ 32 GB harici kart desteği, 16 Gb dahili.
+ dokunmatik performansı gayet iyi.
iphone 4 ile karşılaştırmalı video kayıt testi.
[https://www.youtube.com/watch?v=dk_9xRZXU94&feature=player_embedded ]
--spoiler--
bir yorumcunun dediği gibi: whoever says iphone has "better color" needs glasses.
--spoiler--
[https://www.youtube.com/watch?v=dk_9xRZXU94&feature=player_embedded ]
--spoiler--
bir yorumcunun dediği gibi: whoever says iphone has "better color" needs glasses.
--spoiler--
sen onunla ne yapacaksın temalı reklamı çok güzel. reklamın müziği de ayrı bir hava katmış.
reklam:
http://www.tvadmusic.co.u...010/09/nokia-n8-hands-on/
müzik: joe driscoll- ridum
http://joedriscoll.net/news/free-ridum-download/
reklam:
http://www.tvadmusic.co.u...010/09/nokia-n8-hands-on/
müzik: joe driscoll- ridum
http://joedriscoll.net/news/free-ridum-download/
kullanıcıların lens kapağı olmadığı için isyan ettiği teknolocik cihaz. ee 12 mp kamera koyunca, insanın beklentileri yükseliyor.
tarafından film çekilen makine. Nokia N8 in 12 MP lik kamerasi ile cekilen @sosyal bilgiler adli dizi büyük merak uyandırmış. (ben daha yeni merak uyandırdım) Üniversiteli 3 gencin maceralarini anlatan @sosyal bilgiler, cok yakinda Facebook un Nokia Türkiye sayfasi uzerinden yayınlanacakmış.
satın almak için ucuzlamasını beklediğim telefon 800 e düşerse alırım ama üstü çok o kadar veremem doğrusu.
02 aralık 2010'da aldığım ve "sonsuz döngü" arızası sebebiyle kullanamadığım, maltepe teleservice'de sürünen telefonum, yazıklar olsun nokia'ya.
nokia'nın hala akıllı telefon üretemediğinin göstergesidir.
modern zamanın 3310'udur.
almama ramak kalmıştı, çok zor tutabildim kendimi. time giderken aklımda olan iki şey vardı; birincisi bir adet vınnn almak diğeri ise mevcu tarifemi kamu 1000 tarifesine çevirmek. satış görevlisinde nasıl bir pazarlama yeteneği varsa artık konuyu evirdi çevirdi kampanyalı telefona getiriverdi, ne olduğunu anlamadım.
"ben baktım da ortalama olarak aylık 105 lira fatura öüyorsunuz" dan bir girdi muhabbete gözlerimi açtığımda önümde bir adet nokia n8 bir adet nokia c7 duruyodu ve ben hangisini alacağıma karar vermeye çalışıyordum. ilk cümleden sonrasını gerçekten pek hatırlayamıyorum. neyse ki son dakikada hatun korkusu ağır bastı da kendimi zor atabildim dükkandan dışarı.
hani içim gitmedi de değil. tasarım filan çok güzel, elime aldım oynadım biraz, orasını burasını mıncıkladım. dokunmatik ekran çok iyi olmuş n97 den sonra baya bir mesafe kat etmişler, bravo! üzerine monteli 12 mp kamera zaten yorum istemez. ayrıca inceledim çekilen fotoğrafları, kendimde çektim bir iki tane; gayet başarılı gerçekten. kullaklık taktım müzik dinledim; tek kelime ile süper.
neyse işte, alet iyi bence. ya da alet demeyelim de makine diyelim, yanlış olmasın.
almama ramak kalmıştı.
"ben baktım da ortalama olarak aylık 105 lira fatura öüyorsunuz" dan bir girdi muhabbete gözlerimi açtığımda önümde bir adet nokia n8 bir adet nokia c7 duruyodu ve ben hangisini alacağıma karar vermeye çalışıyordum. ilk cümleden sonrasını gerçekten pek hatırlayamıyorum. neyse ki son dakikada hatun korkusu ağır bastı da kendimi zor atabildim dükkandan dışarı.
hani içim gitmedi de değil. tasarım filan çok güzel, elime aldım oynadım biraz, orasını burasını mıncıkladım. dokunmatik ekran çok iyi olmuş n97 den sonra baya bir mesafe kat etmişler, bravo! üzerine monteli 12 mp kamera zaten yorum istemez. ayrıca inceledim çekilen fotoğrafları, kendimde çektim bir iki tane; gayet başarılı gerçekten. kullaklık taktım müzik dinledim; tek kelime ile süper.
neyse işte, alet iyi bence. ya da alet demeyelim de makine diyelim, yanlış olmasın.
almama ramak kalmıştı.
fiyatı hala 1100 lira olan alet 5 ay geçti ama hala şçöyle 900 e inmedi gitti .
bir zamanlar 900 TL ye satılan ancak artan talep sebebiyle olsa gerek fiyatı 1200 tl olan telefon. Nasıl içim gitti ucuzlar diye ilk çıktığında almamıştık.
980 tl'ye taksitli satılan bir dolu alışveriş sitesi vardır. symbian kullanan modası geçmiş bir külüstüre o para verilmez, orası ayrı...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar