bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- beyaz otomobil satın almak9
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği5
- sol tarafın inzal olması3
- park etmek sanatı4
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- kulak arkasını keselemek3
- bugün de meme atan olmaması8
- babalar günü hediyesi2
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- paris te son tango4
- kız ismet2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- netflix yasaklanmalıdır4
- karaağaç ev fiyatları2
- pazar günü aktiviteleri3
- spor sonrası pazularını öpmek2
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- cuckold erkek5
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- olduğundan genç göstermek9
- benim kemiklerim iri2
dün aldım bu telefonu. zengin değilim veya çok önemli bi işle de uğraşmıyorum. ortanın biraz altı bi gelirim var. yani telefonu almak için elle tutulur bi sebebim yok, sırf merak ettiğimden ve biraz da özendiğimden aldım. önceki telefonum nokia 5800'dı ve beni gayet idare ediyodu ama yıllar sonra bozuldu, miadını doldurdu. telefonu almadan önce aldığım her üründe yaptığım gibi bayaa geniş kapsamlı bi araştırma yaptım 1 ay. her telefona baktım. samsung, htc ve nokia tabiki. hepsini denedim bir bir. karşılaştırdığım telefonlar aynı düzeyde telefonlar tabiki. samsung ve htc'nin kafamda bulunmasının tek sebebi iphone'un küçük ekranıydı. neyse, denediğim telefonların hiç birinde iphone kadar düzgün çalışanını görmedim. burda telefonların özelliklerinden bahsetmiyorum. içindeki teknik aksamın uyumundan bahsediyorum. htc de, samsung da daha düşük fiyata daha yüksek özellikler vaadediyo fakat bu özellikleri tam verimle çalışmıyo. ben iphone'u bu yüzden tercih ettim. neyse, şu ana kadar kullandığım kadarıyla telefon tecrübelerimden bahsedeyim;
öncelikle şarj problemi her smartphone'da olduğu gibi bunda da sıkıntılı. telefonda gereksiz / laf olsun diye konulmuş özellikler yok. neyi vaadediyosa hepsini sorunsuz bi şekilde, tam performansla kullanabiliyosunuz. dokunmatiği 5800'dan sonra fazlasıyla hassas geldi, hala biraz zorlanmıyo değilim. bu oyun oynarken büyük bi +'iken bazı durumlarda -'ye dönüşebiliyo fakat zamanla alışılmayacak bi durum olduğunu sanmıyorum. kişiselleştirmekten çok uzak bi telefon. zil sesini bile değiştiremiyo olmanız size o kadar para verdikten sonra 'taşak mı geçiyon lan' dedirtebiliyo. ben çok takmıyorum zil sesi olayına, duyayım yeter. ama iphone'un şu klasik melodisi otobüste veya herhangi bi ortamda çaldığında rahatsız olucam muhtemelen. neyse diceğim odur ki; kafama her eseni yapabildiğim için gayet memnunum telefondan şu ana kadar. samsung ve htc'de de yapabilirdim eminim ama ben seçimimi iphone'dan yana kullandım.
edit: siri'yi nasıl çalıştırcağıma dair bi fikir verebilcek arkadaşlar arıyorum. tuşa basılı tuttuğumda voice control açılmakta.
edit2: sorun çözüldü. önce ayarlar > genel > siri'ye girip aktif etmek gerekiyomuş.
Yeni tecrubeler;
App store'da gormezden gelinemeyecek kadar dini icerikli uygulama var ve gordugum kadariyla hepsi ucretli. Art niyet aramali miyim bilemedim.
öncelikle şarj problemi her smartphone'da olduğu gibi bunda da sıkıntılı. telefonda gereksiz / laf olsun diye konulmuş özellikler yok. neyi vaadediyosa hepsini sorunsuz bi şekilde, tam performansla kullanabiliyosunuz. dokunmatiği 5800'dan sonra fazlasıyla hassas geldi, hala biraz zorlanmıyo değilim. bu oyun oynarken büyük bi +'iken bazı durumlarda -'ye dönüşebiliyo fakat zamanla alışılmayacak bi durum olduğunu sanmıyorum. kişiselleştirmekten çok uzak bi telefon. zil sesini bile değiştiremiyo olmanız size o kadar para verdikten sonra 'taşak mı geçiyon lan' dedirtebiliyo. ben çok takmıyorum zil sesi olayına, duyayım yeter. ama iphone'un şu klasik melodisi otobüste veya herhangi bi ortamda çaldığında rahatsız olucam muhtemelen. neyse diceğim odur ki; kafama her eseni yapabildiğim için gayet memnunum telefondan şu ana kadar. samsung ve htc'de de yapabilirdim eminim ama ben seçimimi iphone'dan yana kullandım.
edit: siri'yi nasıl çalıştırcağıma dair bi fikir verebilcek arkadaşlar arıyorum. tuşa basılı tuttuğumda voice control açılmakta.
edit2: sorun çözüldü. önce ayarlar > genel > siri'ye girip aktif etmek gerekiyomuş.
Yeni tecrubeler;
App store'da gormezden gelinemeyecek kadar dini icerikli uygulama var ve gordugum kadariyla hepsi ucretli. Art niyet aramali miyim bilemedim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar