bugün
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kuzenin içine boşalmak9
- namaz takkesi3
- yengeyi götürmek3
- kemal kılıçdaroğlu17
- yılmaz güney5
- velvet5
- rahmi koç3
- birader yazar olmak4
- birdenbire gelen fake hesap açma isteği3
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- hapşırırken aynı anda osurmak7
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- eril erkek meslekleri6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- erkekler neden az yaşar4
- aylık 309 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- 2026 dünya kupası19
- sırrı süreyya önder2
- gulmekicinyaratilmis4
- futbol12
- utku gümrükçü6
- ioçk kızmış beyler4
- fal baktırmaya ve stalk yapmaya ara vermek2
- sevan nişanyan2
- evde mum bulundurmak5
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- metrobüs kliması4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- yaz aşkı bulamamak7
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- aldım kabul ettim9
- ayrılığın 7 aşaması6
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- vurdurmak özgürlüktür2
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek2
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- demokratik kongo cumhuriyeti2
- king is back2
- siz hepiniz eşref tek2
- kolombiya2
- 1 yıldan fazladır sakız çüğnememek2
elbet bir gün gelecek olan iphone'un 12.nesli
yurt dışında makul bir fiyata olacak ancak ülkemizde bu fiyatın yaklaşık iki üç katı olacağı kesin olan cihaz. (bkz: vergi)
iyilerin dostu kötülerin düşmanıdır. flash çalıştırmaz.
Iphone 13 den once cıkacak ıphonenun 12. Surumu
Bir ev fiyatına alınabilecek telefondur. tamam abarttım ama gittikçe fiyatı artarsa...
Hatta: (bkz: iphone un içinde yaşamak)
Hatta: (bkz: iphone un içinde yaşamak)
tahmini fiyatı 10-12.000 olabilecek cihazdır. şu anda jack girişini kaldırdılar bakalım o zamana ne kalkacak ne gelecek. (bkz: reserved to future)
Anlaşıldı artık gelecek telefonlar örümcek gözü gibi her yeri kamera olacak. En çok kamerası olan kazanır o zaman.
en az iki modelinin çelik kasayla geleceği söylenen iphone'dur. bu modeller 12 pro ve 12 pro max olabilirmiş.
daha ufak çentik ve kavissiz kenarlar bekleniyormuş.
tahminlere göre;
iphone 12 modeli; 5,2 / 5,6 inç ekran, 5g, çift arka kamera ve 700 / 750 dolar,
12 max modeli; 6,0 / 6.3 inç ekran, 5g, çift arka kamera ve 800/850 dolar,
iphone 12 pro, 6,3 / 6.5 inç ekran, üçlü arka kamera,5g ve 1000 / 1200 dolar,
12 pro max ise tam 6,5 / 6.8 inç ekran, üçlü arka kamera, 5g ve 1200 / 1500 dolar,
olabilirmiş.
telefonlar ise 2020'nin sonu ile 2021'in başı gibi çıkabilirmiş.
ha bu arada bu fiyatlar amerika birleşik devletleri fiyatıymış.
daha ufak çentik ve kavissiz kenarlar bekleniyormuş.
tahminlere göre;
iphone 12 modeli; 5,2 / 5,6 inç ekran, 5g, çift arka kamera ve 700 / 750 dolar,
12 max modeli; 6,0 / 6.3 inç ekran, 5g, çift arka kamera ve 800/850 dolar,
iphone 12 pro, 6,3 / 6.5 inç ekran, üçlü arka kamera,5g ve 1000 / 1200 dolar,
12 pro max ise tam 6,5 / 6.8 inç ekran, üçlü arka kamera, 5g ve 1200 / 1500 dolar,
olabilirmiş.
telefonlar ise 2020'nin sonu ile 2021'in başı gibi çıkabilirmiş.
ha bu arada bu fiyatlar amerika birleşik devletleri fiyatıymış.
Çıksa da bir an önce alsak.
(bkz: hayalimdeki araba) ahaah.
iŞLEMCiSi OLARAK KALiTELi FAKAT DONANIM ÖZELLiKLERi ANLAMINDA ÇÖP BiR TELEFON OLACAKTIR. GÜNÜMÜZ TELEFONLARI 50 60 WAT ŞARJ CiHAZLARI iLE GELiYORKEN BU TELEFONUN 20 WAT ŞARJI DESTEKLEMESi KOMiK.BU DA YANi TELEFONUNUZ 2 SAATTEN FAZLA SÜREDE ŞARJ OLACAK ANLAMINA GELiYOR. KALDI Ki KUTUSUNDAN DA ŞARJ CiHAZI VE KABLO ÇIKMAYAK OLMASI CABASI.
EDiT: YENi ÇIKAN TELEFONLAR 1 SAATiN ALTINDA GiBi BiR SÜREDE ŞARJ OLUYOR.
GÜNÜMÜZ TELEFONLARI 5000.6000 MAH BATARYAYA SAHiP OLURKEN iPHONE 12 2500. 3.000 CiVARI MAH TELEFONLARLA GELECEKMiŞ. TAMAM KARDEŞiM iŞLEMCiSiNiN iYi OLMASI DOLAYISIYLA DAHA AZ ŞARJ YiCEK AMA BU DA ÇOK AHIM ŞAHIM BiR FARK YARATMAZ. YANi BUGÜN ALDIĞINIZ ANDROiD TELEFONLARIN iPHONELARA GÖRE ŞARJININ ÇOK DAHA UZUN SÜRE GiDECEĞiNiN FARKINDA OLUN.
GÜNÜMÜZ AMiRAL TELEFONLARI 10X OPTiK 100 X DiJiTAL ZOOM SAĞLARKEN BU TELEFON 3 X OPTiC ZOOM 20 X DiJiTAL ZOOM iLE GELECEK.
HAFIZA KARTI ZATEN YOK ORADANDA SiZE iCOLUD PARASI KiTLiYECEKLER.
KISACASI MARKA OLUP VATANDAŞLARI KAZIKLAMAYA YARAYACAK BiR TELEFON OLACAKTIR.
ZATEN PRO MAX MODELLERiNiN 16.000 iLA 20.000 TL ARASINDA OLACAKTIR. BU DEViR DE O PARA BiR TELEFONA VERiLiR Mi BiLEMEM. ÖNÜMÜZDEKi GÜNLERDE ANDROiD CiHAZLARIN TREND OLACAĞI ÇOK AŞiKAR.
XAOMi RED Mi OPPO
EDiT: YENi ÇIKAN TELEFONLAR 1 SAATiN ALTINDA GiBi BiR SÜREDE ŞARJ OLUYOR.
GÜNÜMÜZ TELEFONLARI 5000.6000 MAH BATARYAYA SAHiP OLURKEN iPHONE 12 2500. 3.000 CiVARI MAH TELEFONLARLA GELECEKMiŞ. TAMAM KARDEŞiM iŞLEMCiSiNiN iYi OLMASI DOLAYISIYLA DAHA AZ ŞARJ YiCEK AMA BU DA ÇOK AHIM ŞAHIM BiR FARK YARATMAZ. YANi BUGÜN ALDIĞINIZ ANDROiD TELEFONLARIN iPHONELARA GÖRE ŞARJININ ÇOK DAHA UZUN SÜRE GiDECEĞiNiN FARKINDA OLUN.
GÜNÜMÜZ AMiRAL TELEFONLARI 10X OPTiK 100 X DiJiTAL ZOOM SAĞLARKEN BU TELEFON 3 X OPTiC ZOOM 20 X DiJiTAL ZOOM iLE GELECEK.
HAFIZA KARTI ZATEN YOK ORADANDA SiZE iCOLUD PARASI KiTLiYECEKLER.
KISACASI MARKA OLUP VATANDAŞLARI KAZIKLAMAYA YARAYACAK BiR TELEFON OLACAKTIR.
ZATEN PRO MAX MODELLERiNiN 16.000 iLA 20.000 TL ARASINDA OLACAKTIR. BU DEViR DE O PARA BiR TELEFONA VERiLiR Mi BiLEMEM. ÖNÜMÜZDEKi GÜNLERDE ANDROiD CiHAZLARIN TREND OLACAĞI ÇOK AŞiKAR.
XAOMi RED Mi OPPO
iphone 12 mi??? “evim kira da olsa arkadaslarima olan borclarim yuzunden onlarin yuzune bakamasam da sıradan bir isim olsa da yahut olmasa da cebimde bess kurus dahi olmasa da hemen almaliyim cebime koymaliyim bu teknoloji harikasi urunu” bu kafada milyonlarla insan oldugundan adamlar aptal aptal kamera ekleyip cikararak satisa sunuyor bes para etmeyecek tenekeleri. yok neymis islemcisi zartmis zurtmus kamerasi bilmem neymis abi banane banane neyine yetmiyor orta seker bir telefon. zengin gorunmeye calisma zengin ol.
zengine 10 bin lira ver; onu değerlendirir 50 bin lira yapar. fakire 10bin lira ver; gider iphone alır...
bizim gerçeğimiz bu.
bizim gerçeğimiz bu.
çıktıysa hemen evi satışa çıkarmalıyım, dışarıda da uyuruz ne olacak mk yeter ki iphone'u var desinler.
Tasarımı falan çok hoşuma gitti telefon. 10 bin bandını geçmezse almayı düşünüyorum.
iPhone nin yakın zamanda türkiye ve benzeri gibi ülkeler için özel uygun fiyat olacak telefon yapacak olması gerçeği. Mercedes'in yaptıgı gibi.
Fakirler de iphone kullanabilsin diye mini yapmışlar.
100$ farkla orta boy alın. Elinize.
100$ farkla orta boy alın. Elinize.
asgari ücretlilerin kapış kapış alacağı modeldir.
Bu apple da çevreyi koruyoruz ayağına nereden sikeceğimi şaşırdı insanları...
16 bin tl olmaz bence, 8-10 bin arası bir şey bekliyorum. o fiyata rağmen yine de türkiye'de iyi satacaktır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar