bugün

intikam

revenge dizisini izleyen birisi olarak yerli versiyonunu çok beğenmediğimi söyleyebilirim. orjinalini izleyenler çok fazla hata bulabilir, bazı yerlerde rahatsız olabilir. kanal d üç defa yayınlamasaydı daha iyi olacaktı.

iki dizinin afişi de şu şekildedir:
https://fbcdn-sphotos-b-a...818089114_825396396_n.jpg
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026