bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek7
- 19 yaşında kızla yatmak9
- unutulmayan sadakat örnekleri3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- ankara nın en güzel yanı4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- ilgi manyağı4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- bir şeyler söyle4
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- genç görünmeye çalışmak7
- içtim şarabı13
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- anın görüntüsü22
- kemalist dünya24
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sözlükteki gizli düşmanım10
- versuch2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- gitme diye yalvarmak6
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- velvet28
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- eski işyerine tekrar başlamak4
- true'nun çaylak olması16
- sabaha kadar okunacak kitap4
- her insanın bir cini olması8
- üniversitelerin gereksiz olması16
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
ankara fıskiyeyi kim kırdı zirvesi'nde tanışmaktan dolayı çok mutlu olduğum paçalarından genel kültür akan abim.
yazacak çok şey var ama 2 kelime olarak şunu yazarsam onla birlikteyken ne kadar eğlendiğimi anlar. ıssızlarda karanlıklarda
önemli not: abi, yurda yetiştim ertesi gün kahvaltıyı da kaçırmadım. ayrıca bursum yattı. bende para çok gibi anlayacağın. müsait olduğun bir gün iki bira içelim.
yazacak çok şey var ama 2 kelime olarak şunu yazarsam onla birlikteyken ne kadar eğlendiğimi anlar. ıssızlarda karanlıklarda
önemli not: abi, yurda yetiştim ertesi gün kahvaltıyı da kaçırmadım. ayrıca bursum yattı. bende para çok gibi anlayacağın. müsait olduğun bir gün iki bira içelim.
bir gece ansızın beni telefonla arar. üstelik arayan kendisi olduğu halde ''sen kimsin!'' diye bir fırça kayar. sonra ayıp olmasın diye sohbet eder ve zirve organizasyonuna davet eder.
ondan sonra vay efendim ''angara soğuk'', neymiş efendim, ''üşüyoruz''.
ondan sonra vay efendim ''angara soğuk'', neymiş efendim, ''üşüyoruz''.
burda bulunduğum süre içinde gizliden takip ettiğim, acaba ne yazmış diye baktığım tek yazar diyebilirim. hayranım ben bu adama.
buraya bügüne kadar yazmamam benim ayıbım olsun. zaten güzel nickaltı yazabilen biri de değilim.
onu okurken aynı başlıklara bende yazıyorum o da, ama arada dağlar kadar fark var diyorum. çok başarılı çok. ondan öğrenecek çok şeyim var.
klavyene kuvvet imlasiz.
buraya bügüne kadar yazmamam benim ayıbım olsun. zaten güzel nickaltı yazabilen biri de değilim.
onu okurken aynı başlıklara bende yazıyorum o da, ama arada dağlar kadar fark var diyorum. çok başarılı çok. ondan öğrenecek çok şeyim var.
klavyene kuvvet imlasiz.
Adımdan ve kısaltmalarından oldum olası nefret etmeme rağmen, bana hitabına bayılıyorum bu adamın. Adımı sevdim lan.
Bir de kızı var, Ankara'ya gittiğimde yengem çay yapacak misafirliğe gideceğim ben de. Kaçak çay karıştırıp demleyecekler hem de. E bir de adıma imzalı albüm.
Ulan Ankara, ben senden kaçtıkça sen seni sevmem için güzel insanlar çıkarıyorsun ya karşıma. Var bunda da bir bit yeniği.
"Hevî" her dem heye.
Sevgiyle.
Bir de kızı var, Ankara'ya gittiğimde yengem çay yapacak misafirliğe gideceğim ben de. Kaçak çay karıştırıp demleyecekler hem de. E bir de adıma imzalı albüm.
Ulan Ankara, ben senden kaçtıkça sen seni sevmem için güzel insanlar çıkarıyorsun ya karşıma. Var bunda da bir bit yeniği.
"Hevî" her dem heye.
Sevgiyle.
En sevdigim sarkiyi nasil da bulup cikardigina hala sasirdigim yaratici yazar.
Tesekkur ve minnetlerimle...
Edit: imla.
Tesekkur ve minnetlerimle...
Edit: imla.
sıkıcı zirveler düzenleyip, halki zirve denen şeyden soğutmak, efendime söyleyim tiksindirmek suçuyla çaylak edilmiş yazar.
(bizim kısırlı, kekli, bol dedikodulu günler bile daha eğlenceli.)
(bizim kısırlı, kekli, bol dedikodulu günler bile daha eğlenceli.)
Beşinci nesil yazar. Yazar yani. Yazıyor filan.
karabatak gibi yazar. duruyo duruyo çıkıyo bi yerlerden. sen ne iş yapıyodun genco? pek sevmem kendisini.
Hayatta bazen en umutsuzluğa kapıldığım zamanlarda bile, kaybettiklerime, hiç benim olmayanlara en çok içerlediğim zamanlarda bile, yalnızlıktan, yükten ölecekmiş gibi hissettiğim bir anda bile kendime gelmeme sebep olan tek şey; onlara belki bir sıcak selamdan başka bir şey veremediğim dostlarımın olduğunu bilmektir.
Yine bir sabah uyanmıştım, sonbaharın kör olası karanlığı omuzlarıma çökmüştü. Önümde dosyalar birikmiş ve okunmamış 54 mailim vardı. Akşam yakındı.
Aradı!
Sanki gün yeniden başladı.
işte kendisi Uludağ sözlük'ün bir insana kazandırabileceği en gerçek insanlardan bir tanesidir.
Aramıyor sormuyorsun diye veryansın edip yakınmıyor da, bu kızın sesi çıkmadı bir sıkıntısı mı var diye düşünüyor ya; cebimde taşırım ben onu, öyle de can ciğer.
Yine bir sabah uyanmıştım, sonbaharın kör olası karanlığı omuzlarıma çökmüştü. Önümde dosyalar birikmiş ve okunmamış 54 mailim vardı. Akşam yakındı.
Aradı!
Sanki gün yeniden başladı.
işte kendisi Uludağ sözlük'ün bir insana kazandırabileceği en gerçek insanlardan bir tanesidir.
Aramıyor sormuyorsun diye veryansın edip yakınmıyor da, bu kızın sesi çıkmadı bir sıkıntısı mı var diye düşünüyor ya; cebimde taşırım ben onu, öyle de can ciğer.
Ergen yazar.
bütün ömrünü türk ve türkiye düşmanlığına adayan, vatan haini, ermenici ve kürtçü yazar.
hayır kürtçü olabilir buna bir şey demiyorum ama kürtçü ideolojiyi bir de demokrat ve barış yanlısı ayağına koyuyor ya, orası sakat işte.
hiç öğrenemedin mi kuzum? senin ideolojin yığınlarca bebenin ve kadının öldürülmesinden meshul.
hani o barış güvercini dediğin adamlar var ya, hah işte onlar 30.000'den fazla kişinin katili.
senin o öve öve bitiremediğin hareket de büyükşehirlerde uyuşturucu ticareti, halk otobüsüne molotof, alkol ve sigara kaçakçılığı, otopark mafyacılığı dahil her türlü kanunsuz işi yapıyor. şimdi bunları savunarak mı sen demokrat olacaksın ah benim yalancı demokrat çocuğum...
aslında anlayabiliyorum bunları. antiemperyalizm, sosyalizm ayağına çıkıp abd'den, israil'den ülke dilenecek kadar ezik olan; 2014 yılında halen gerici, aşiretçi, tarikatçı, feodal yapının esiri olmuş bir topluluktan çıkacak demokrat kalem de ancak bu kadar olabilirdi.
tayyip, apo, barzani, karayılan gibi muhteşem ötesi demokrat şahsiyetlerle size hayırlı açılımlar diliyorum. inşallah açıldıkça akplilerle birbirinize girer hep birlikte çıkar çatışmasından geberip gidersiniz.
hayır kürtçü olabilir buna bir şey demiyorum ama kürtçü ideolojiyi bir de demokrat ve barış yanlısı ayağına koyuyor ya, orası sakat işte.
hiç öğrenemedin mi kuzum? senin ideolojin yığınlarca bebenin ve kadının öldürülmesinden meshul.
hani o barış güvercini dediğin adamlar var ya, hah işte onlar 30.000'den fazla kişinin katili.
senin o öve öve bitiremediğin hareket de büyükşehirlerde uyuşturucu ticareti, halk otobüsüne molotof, alkol ve sigara kaçakçılığı, otopark mafyacılığı dahil her türlü kanunsuz işi yapıyor. şimdi bunları savunarak mı sen demokrat olacaksın ah benim yalancı demokrat çocuğum...
aslında anlayabiliyorum bunları. antiemperyalizm, sosyalizm ayağına çıkıp abd'den, israil'den ülke dilenecek kadar ezik olan; 2014 yılında halen gerici, aşiretçi, tarikatçı, feodal yapının esiri olmuş bir topluluktan çıkacak demokrat kalem de ancak bu kadar olabilirdi.
tayyip, apo, barzani, karayılan gibi muhteşem ötesi demokrat şahsiyetlerle size hayırlı açılımlar diliyorum. inşallah açıldıkça akplilerle birbirinize girer hep birlikte çıkar çatışmasından geberip gidersiniz.
(bkz: imlabiz)
yeni yıla çok uzaklarda giren dost yazar.
mutlu yıllar dilerim.
mutlu yıllar dilerim.
5. nesil silik olmuş iyi yazar.
sen de bıraktın savaşı, yıldın ya. üzüldüm gerçekten.
daha kaç kişi alıp başını gidecek şuradan bir şeylere müdahale etmek için?
sen de bıraktın savaşı, yıldın ya. üzüldüm gerçekten.
daha kaç kişi alıp başını gidecek şuradan bir şeylere müdahale etmek için?
solcan gibi basıyosun basıyosun ölmüyo. silik yemedi miydi la bu bebe? geldin mi müptezel?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar