bugün
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kadir inanır'ın vefatı7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi4
- saraca finch house7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- tüm çıplaklığımla burdayım6
- 1 temmuz kabotaj bayramı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- cüneyt arkın3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- almanya6
- istanbul6
- ekşi ekşi kokan kezo2
- başkan3
- 2026 dünya kupası28
- anın görüntüsü24
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 28 haziran 20263
- kemalist dünya26
- gönül adamı2
- thereads2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ilgi manyağı5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- ilkin aydın2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kemal kılıçdaroğlu15
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- kadir inanır22
- genç olmanın en güzel yanı6
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
genius.com:
--spoiler--
[chorus]
i am the hunter, i am the great unknown
only my love can conquer
i am the, i am the hunter (i am the hunter)
i am the hunter, into the wild, we go
give up your heart, surrender
'cause i am the, i am the hunter (i am the—hey!)
[verse 1]
we've been on this road
to a place that, one day, we'll know
adventure to the other side (i am the, i am the)
searching high and low for the treasure deep in your soul
the fortune teller's always right
[pre-chorus]
got them red eyes in the night
like a panther, outta sight
gonna sing my battle cry
'cause i am the, i am the, i am the
[chorus]
i am the hunter, i am the great unknown
only my love can conquer
i am the, i am the hunter (i am the hunter)
i am the hunter, into the wild, we go
give up your heart, surrender
'cause i am the, i am the hunter (i am the—hey!)
--spoiler--
--spoiler--
[chorus]
i am the hunter, i am the great unknown
only my love can conquer
i am the, i am the hunter (i am the hunter)
i am the hunter, into the wild, we go
give up your heart, surrender
'cause i am the, i am the hunter (i am the—hey!)
[verse 1]
we've been on this road
to a place that, one day, we'll know
adventure to the other side (i am the, i am the)
searching high and low for the treasure deep in your soul
the fortune teller's always right
[pre-chorus]
got them red eyes in the night
like a panther, outta sight
gonna sing my battle cry
'cause i am the, i am the, i am the
[chorus]
i am the hunter, i am the great unknown
only my love can conquer
i am the, i am the hunter (i am the hunter)
i am the hunter, into the wild, we go
give up your heart, surrender
'cause i am the, i am the hunter (i am the—hey!)
--spoiler--
left 4 dead oyununda çok uzun bir mesafeyi zıplayarak saldırıya geçebilen ve rakibinin iç organlarını söken kötü karakter. çok sinsidir, aniden fırlayıverir üstünüze.
Hearthstoneda bir herodur. Güçlüdür,korkutu.
Bir para sayma makinesi markasıdır. 17-25 aralik ta boy boy gördüğümüz.
https://www.yeniparasayma...M_0_7KzgtICFa0V0wod-TQAcw
https://www.yeniparasayma...M_0_7KzgtICFa0V0wod-TQAcw
Bu parçayı severek dinleyen insanın müzik zevkine güvenirim.
ne caster ne melee olan eşsiz wow sınıfı. düşmanla dip dibe dövüşmek istemeyenler ve büyü cast etmekten nefret edip sıkılanlar için gerçekten zevkli ve eşsiz bir wow sınıfıdır.
oldukça sıkı bir hunter'dan zevkli mi zevkli bir video;
http://www.youtube.com/watch?v=7MrlqgVzAm0
oldukça sıkı bir hunter'dan zevkli mi zevkli bir video;
http://www.youtube.com/watch?v=7MrlqgVzAm0
world of warcraft adlı oyunda ranged (uzak mesafeden hedefe zarar verebilen) bir sınıf. sadık evcil petleriyle dağ bayır dolaşır.
geçenlerde yine 10 yıllık accountumu açayım dedim normalde 6-7 günde hemen sıkılır tekrar bırakırdım oynamayı fakat 16 gündür yine oynatıyo kendini şerefsiz.
yeni başlayacaklara maddi, manevi grim batol serverında başlarlarsa elimden gelen yardımı yaparım.
görsel
geçenlerde yine 10 yıllık accountumu açayım dedim normalde 6-7 günde hemen sıkılır tekrar bırakırdım oynamayı fakat 16 gündür yine oynatıyo kendini şerefsiz.
yeni başlayacaklara maddi, manevi grim batol serverında başlarlarsa elimden gelen yardımı yaparım.
görsel
plastik bot markası. köylerde giyilen kara lastiğin uzun halini 300-400e satan firma.
full raid itemli 90 level hunter şöyle bir görünüme sahiptir. kendi hunter'ım diye demiyorum ama çok şukela bir tipi vardır.
görsel
edit = raid'den imanım gevredi.
görsel
edit = raid'den imanım gevredi.
world of warcraft eu'yu türkiyeye ilk kutulu geldiği gün dnr'dan alıp başlayan biri olarak ve kısa aralıklarla bugüne kadar oynayan biri olarak kendimi hunter manyağı ilan etmiş bulunuyorum.
classic zamanlarında ne ezilirdik arkadaş. disengage yoktu, düşman yanımıza girince ok atamayıp tek skillik yakın vuruş silahımızla bişiler yapmaya çalışırdık ederdik, peeeh.
resmen pandaria ile op olup, ortalığı yarım yarım yardıran karakterdir.
şahsen dün gece 3 shadow priest, 2 prot paladin, 2 holy, 3 warlock, iki warrior, ve sayısız rogue aldım
stormwind önü duellolarında.
pandaria gerçekten o aptal talent sistemini silip, bu köklü değişimi yapmakla iyi etmiş.
seç specini oooh. talent olarakta al 30-60-75-80-90 levellarında önerdiği 3 skillden birini rahatına bak.
rogue'lar zaten duel yapmak istemiyorlar %90'ı. "you are bm" diyip geçiyolar. dk'lar "bm allways op" şeklinde yanaşmıyorlar. shaman zaten şamar oğlanı olmuş.
pandaria gelmiş geçmiş en köklü değişiklikleri yapan en muhteşem exp pack kanımca.
3 o skille ver, iki tane şuna, bir buna derken o talent ağacı kabus gibiydi.
yeni skill gelirse otomatikman spellbook'a ekleniyor. classic zamanı neydi arkadaş yahu öyle.
git trainer'a iki levelda bir skill satın al parayla, paran çıkışmaz alamazsın edemezsin.
her bakımdan güzel ve eşsiz bir paket olmuş pandaria.
daha birkaç gün evvel aldım sanalsaray'dan key. 87 oldum. tavsiye ederim. hızlı gönderiyorlar.
35 euro = 82,8384025 Türk Lirası vermek istemeyenler 45-46-47 lira gibi rakamlara edinebilirler.
2 dakikada mesaj olarak geliyor.
yuh ulan. classic zamanlarında 18-19 yaşlarımda falanmışım.
yaş vurdu 29'a hala wow. iki tanede kadın öğrencim vardı. hepsini mevzun ettim.
res scroll isteyen varsa yollarım.
buda benim şopar = http://eu.battle.net/wow/...batol/Ancientpunch/simple
classic zamanlarında ne ezilirdik arkadaş. disengage yoktu, düşman yanımıza girince ok atamayıp tek skillik yakın vuruş silahımızla bişiler yapmaya çalışırdık ederdik, peeeh.
resmen pandaria ile op olup, ortalığı yarım yarım yardıran karakterdir.
şahsen dün gece 3 shadow priest, 2 prot paladin, 2 holy, 3 warlock, iki warrior, ve sayısız rogue aldım
stormwind önü duellolarında.
pandaria gerçekten o aptal talent sistemini silip, bu köklü değişimi yapmakla iyi etmiş.
seç specini oooh. talent olarakta al 30-60-75-80-90 levellarında önerdiği 3 skillden birini rahatına bak.
rogue'lar zaten duel yapmak istemiyorlar %90'ı. "you are bm" diyip geçiyolar. dk'lar "bm allways op" şeklinde yanaşmıyorlar. shaman zaten şamar oğlanı olmuş.
pandaria gelmiş geçmiş en köklü değişiklikleri yapan en muhteşem exp pack kanımca.
3 o skille ver, iki tane şuna, bir buna derken o talent ağacı kabus gibiydi.
yeni skill gelirse otomatikman spellbook'a ekleniyor. classic zamanı neydi arkadaş yahu öyle.
git trainer'a iki levelda bir skill satın al parayla, paran çıkışmaz alamazsın edemezsin.
her bakımdan güzel ve eşsiz bir paket olmuş pandaria.
daha birkaç gün evvel aldım sanalsaray'dan key. 87 oldum. tavsiye ederim. hızlı gönderiyorlar.
35 euro = 82,8384025 Türk Lirası vermek istemeyenler 45-46-47 lira gibi rakamlara edinebilirler.
2 dakikada mesaj olarak geliyor.
yuh ulan. classic zamanlarında 18-19 yaşlarımda falanmışım.
yaş vurdu 29'a hala wow. iki tanede kadın öğrencim vardı. hepsini mevzun ettim.
res scroll isteyen varsa yollarım.
buda benim şopar = http://eu.battle.net/wow/...batol/Ancientpunch/simple
world of warcraft Tier 14 armor setleri şu şekildedir = http://www.youtube.com/wa...mbedded&v=4kpPfgOGUWA
wow'un son ek paketi ile artık holy palaları bile alabildiğim 7 yıllık karakterim.
evvelden ne düşman yanımıza geldiğinde kullanabildiğimiz geriye sıçrama skilimiz ne uzağa tuzak fırlatmamız nede düşman yanımıza girince ok atabildiğimiz vardı.
classic wow zamanları enteresandı gerçekten. gerçi holy palaları alabilmek yine hayli zor fakat biraz evvel 2 retri - 1 prot pala, 2 warlock, bir priest aldım.
yine shadow priler ve holy palalar en çok zorlayanlar. en kolay rogue'lar. garibim yahu. duello teklif edince hepsi bir ağlamaklı.
ulan on kişiyle duello yapıyorum belki bir kişi tebrik ediyor veya iki kişi kazandığım için.
anasını satayım öyle çok bahaneleri varki. ben yenilince direk tebrik ediyorum her defasında.
nedir bu hazımsızlık kardeşim. "rexxar the champion of the horde"'un öğrencisiyiz diye bu kadarda kıl olmayın*
şaka maka 28 doldu yahu. 29'u sürüyorum. classic oynarken ergenus idim. nasıl bir veba'dır bu wow. nasıl bir bulaşıcı mikroptur.
pvp yapmanın keyfi anlatılmaz. hele 90k critledimmi tek atışta, benden keyiflisi yok sözlük.
evvelden ne düşman yanımıza geldiğinde kullanabildiğimiz geriye sıçrama skilimiz ne uzağa tuzak fırlatmamız nede düşman yanımıza girince ok atabildiğimiz vardı.
classic wow zamanları enteresandı gerçekten. gerçi holy palaları alabilmek yine hayli zor fakat biraz evvel 2 retri - 1 prot pala, 2 warlock, bir priest aldım.
yine shadow priler ve holy palalar en çok zorlayanlar. en kolay rogue'lar. garibim yahu. duello teklif edince hepsi bir ağlamaklı.
ulan on kişiyle duello yapıyorum belki bir kişi tebrik ediyor veya iki kişi kazandığım için.
anasını satayım öyle çok bahaneleri varki. ben yenilince direk tebrik ediyorum her defasında.
nedir bu hazımsızlık kardeşim. "rexxar the champion of the horde"'un öğrencisiyiz diye bu kadarda kıl olmayın*
şaka maka 28 doldu yahu. 29'u sürüyorum. classic oynarken ergenus idim. nasıl bir veba'dır bu wow. nasıl bir bulaşıcı mikroptur.
pvp yapmanın keyfi anlatılmaz. hele 90k critledimmi tek atışta, benden keyiflisi yok sözlük.
eski bir amerikan polisiye dizisi. nerden aklıma geldi bilmiyorum.doğu avrupalı tipli bi yarmayla yasemin hadivent tipinde güzel bir kadın oynuyordu o kadarını anımsayabildim.
dido nun harika parçalarından birisi...
dinlenmekten ve söylenmekten bıkılmayacak şarkılardan biri.
202 kodlu mavi jeans'in yaptığı düşük bel rahat kesim bir pantolon modelidir.
güzel ama zayıflara yakışmıyor..
güzel ama zayıflara yakışmıyor..
petleri, tuzakları, menzilli saldırma avantajı gibi artıları olsa da pvp de çoğu zaman etkisiz olan bir sınıftır. özellikle arenalardaki başarı dağılımına bakıldığında hunter sınıfı çok gerilerdedir.
björk parcası:*
If travel is searching
and home what's been found
I'm not stopping
I'm going hunting
I'm the hunter
I'll bring back the goods
but I don't know when
I thought I could organise freedom
how Scandinavian of me
you sussed it out, didn't you?
You could smell it
so you left me on my own
to complete the mission
now I'm leaving it all behind
I'm going hunting : I'm the hunter
If travel is searching
and home what's been found
I'm not stopping
I'm going hunting
I'm the hunter
I'll bring back the goods
but I don't know when
I thought I could organise freedom
how Scandinavian of me
you sussed it out, didn't you?
You could smell it
so you left me on my own
to complete the mission
now I'm leaving it all behind
I'm going hunting : I'm the hunter
half life 1 multiplayer oyununda türklerin default olarak "seçtikleri" nick.
half-life 2 episode 2 ile ortaya çıkan, çok hızlı hareket etmelerinden ve çoğu silaha karşı dayanıklı olmalarından dolayı oyuncuyu sinir eden, çift bacaklı robot.
"no-one said
we'd ever known each other
and new evidence is what we require
in this world
i stand on the edge of a broken sky
and i will come down; don't know why
and if i should fall, would you hold me?
would you pass me by?
for you know i'd ask you for nothing
just to wait for a while
so confused
my thoughts are takin' over
unwanted, arising space me instead
won't let go
i stand on the edge of a broken sky
and i will come down; don't know why
and if i should fall, would you hold me?
would you pass me by?
for you know i'd ask you for nothing
just to wait for a while"
portishead, third (2008), 2nd track.
we'd ever known each other
and new evidence is what we require
in this world
i stand on the edge of a broken sky
and i will come down; don't know why
and if i should fall, would you hold me?
would you pass me by?
for you know i'd ask you for nothing
just to wait for a while
so confused
my thoughts are takin' over
unwanted, arising space me instead
won't let go
i stand on the edge of a broken sky
and i will come down; don't know why
and if i should fall, would you hold me?
would you pass me by?
for you know i'd ask you for nothing
just to wait for a while"
portishead, third (2008), 2nd track.
mtv music awards'taki performansı da süperdir bu 45likle dido'nun.
(bkz: the hunter)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar