bugün
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- ciguli kral6
- deniz baykal3
- herkesle iyi anlaşan insan13
- truesuzluk3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle24
- star wars2
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- kadir inanır'ın vefatı7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- saraca finch house7
- velvet29
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- günün şiiri7
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı4
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 3 temmuz 2026 avustralya mısır maçı2
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı3
- 30 haziran 2026 fildişi sahili norveç maçı2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı2
- 2 temmuz 2026 abd bosna hersek maçı2
- ankara nın en güzel yanı7
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı2
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- cüneyt arkın3
- kolombiya5
- amerika birleşik devletleri8
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- gana2
- portekiz6
- ingiltere2
- cezayir3
- isviçre2
- bili bili yumurta3
- hırvatistan4
- mısır2
world of warcraft eu'yu türkiyeye ilk kutulu geldiği gün dnr'dan alıp başlayan biri olarak ve kısa aralıklarla bugüne kadar oynayan biri olarak kendimi hunter manyağı ilan etmiş bulunuyorum.
classic zamanlarında ne ezilirdik arkadaş. disengage yoktu, düşman yanımıza girince ok atamayıp tek skillik yakın vuruş silahımızla bişiler yapmaya çalışırdık ederdik, peeeh.
resmen pandaria ile op olup, ortalığı yarım yarım yardıran karakterdir.
şahsen dün gece 3 shadow priest, 2 prot paladin, 2 holy, 3 warlock, iki warrior, ve sayısız rogue aldım
stormwind önü duellolarında.
pandaria gerçekten o aptal talent sistemini silip, bu köklü değişimi yapmakla iyi etmiş.
seç specini oooh. talent olarakta al 30-60-75-80-90 levellarında önerdiği 3 skillden birini rahatına bak.
rogue'lar zaten duel yapmak istemiyorlar %90'ı. "you are bm" diyip geçiyolar. dk'lar "bm allways op" şeklinde yanaşmıyorlar. shaman zaten şamar oğlanı olmuş.
pandaria gelmiş geçmiş en köklü değişiklikleri yapan en muhteşem exp pack kanımca.
3 o skille ver, iki tane şuna, bir buna derken o talent ağacı kabus gibiydi.
yeni skill gelirse otomatikman spellbook'a ekleniyor. classic zamanı neydi arkadaş yahu öyle.
git trainer'a iki levelda bir skill satın al parayla, paran çıkışmaz alamazsın edemezsin.
her bakımdan güzel ve eşsiz bir paket olmuş pandaria.
daha birkaç gün evvel aldım sanalsaray'dan key. 87 oldum. tavsiye ederim. hızlı gönderiyorlar.
35 euro = 82,8384025 Türk Lirası vermek istemeyenler 45-46-47 lira gibi rakamlara edinebilirler.
2 dakikada mesaj olarak geliyor.
yuh ulan. classic zamanlarında 18-19 yaşlarımda falanmışım.
yaş vurdu 29'a hala wow. iki tanede kadın öğrencim vardı. hepsini mevzun ettim.
res scroll isteyen varsa yollarım.
buda benim şopar = http://eu.battle.net/wow/...batol/Ancientpunch/simple
classic zamanlarında ne ezilirdik arkadaş. disengage yoktu, düşman yanımıza girince ok atamayıp tek skillik yakın vuruş silahımızla bişiler yapmaya çalışırdık ederdik, peeeh.
resmen pandaria ile op olup, ortalığı yarım yarım yardıran karakterdir.
şahsen dün gece 3 shadow priest, 2 prot paladin, 2 holy, 3 warlock, iki warrior, ve sayısız rogue aldım
stormwind önü duellolarında.
pandaria gerçekten o aptal talent sistemini silip, bu köklü değişimi yapmakla iyi etmiş.
seç specini oooh. talent olarakta al 30-60-75-80-90 levellarında önerdiği 3 skillden birini rahatına bak.
rogue'lar zaten duel yapmak istemiyorlar %90'ı. "you are bm" diyip geçiyolar. dk'lar "bm allways op" şeklinde yanaşmıyorlar. shaman zaten şamar oğlanı olmuş.
pandaria gelmiş geçmiş en köklü değişiklikleri yapan en muhteşem exp pack kanımca.
3 o skille ver, iki tane şuna, bir buna derken o talent ağacı kabus gibiydi.
yeni skill gelirse otomatikman spellbook'a ekleniyor. classic zamanı neydi arkadaş yahu öyle.
git trainer'a iki levelda bir skill satın al parayla, paran çıkışmaz alamazsın edemezsin.
her bakımdan güzel ve eşsiz bir paket olmuş pandaria.
daha birkaç gün evvel aldım sanalsaray'dan key. 87 oldum. tavsiye ederim. hızlı gönderiyorlar.
35 euro = 82,8384025 Türk Lirası vermek istemeyenler 45-46-47 lira gibi rakamlara edinebilirler.
2 dakikada mesaj olarak geliyor.
yuh ulan. classic zamanlarında 18-19 yaşlarımda falanmışım.
yaş vurdu 29'a hala wow. iki tanede kadın öğrencim vardı. hepsini mevzun ettim.
res scroll isteyen varsa yollarım.
buda benim şopar = http://eu.battle.net/wow/...batol/Ancientpunch/simple
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar