bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yanlış yapması3
- üniversitelerin gereksiz olması2
- kadir mısıroğlu'nun soyu3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- aşure2
- kemalistler5
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dinleri masonlar kontrol ediyor3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- zippo2
- cips alırken utanmak2
- venezuela4
- kazım koyuncu2
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- panter emel2
- yazarların imza parfümleri14
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- am okşama4
- evde kaş bıyık alımı3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- erkekler neden az yaşar10
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- vajinizm3
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- güzel huylu kezo4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi3
- dünya11
- tramer kaydı olan kız4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- pkk nasıl biter5
- anın fotoğrafı3
bundan daha iyisi varsa şapka çıkaracağım sitedir. idare edin.
müşterileriyle dalga geçen sitedir. Bir netbook çantasını 11 iş günü boyunca temin edememiştir. Benzer şekilde temin edilemeyen bir çantanın nedense birden fiyatı artmış ve temin edilmeye başlanmıştır. Şimdi yerine alınan çanta 2 gündür istanbul içinde kargolanamamaktadır. Muhtemelen onun da giriş fiyatını takip etmediklerinden kendilerine kaçmasın diye siparişi iptal etmemi bekliyorlar ama etmeyeceğim inşallah o çantanın giriş fiyatı artmıştır da bir yerinize kaçar aradaki fiyat farkı da . bir daha da hepsiburadadan alış verişe tövbe.
tl yükleme bölümünde avea ya tl yükleyin bölümü bulunup, bu bölümü aylardır çalıştırmayan site.
2 kez sikayet mesaji 1 kez de musteri hizmetlerine sikayetimi bildirmeme ragmen super hizli gonderi de olan urunumu 96 saattir yollamayan ulkemizin sozde en koklu alisveris sitesi. sakin bulasmayin, aman...
müşteri hizmetleri sürekli diğer müşterilere hizmet vermekte olan site, bir türlü bana hizmet veremediler. 3 gündür toplamda 3 saat falan bekledim, bir türlü sıra bana gelmiyor.
ya da sktirip gitmiş ibneler, bant kaydı dönüp duruyor, ben de kek gibi bekliyorum telefon kulağımda.
95 liralık koltuk yerine 60 liralık koltuğu gönderdiler, iadeyi de onayladılar ama halen süpper hızlı gönderide olan koltuk gönderilemedi. 10 gündür ayakta çalışıyorum, yoruldum lan!
ya da sktirip gitmiş ibneler, bant kaydı dönüp duruyor, ben de kek gibi bekliyorum telefon kulağımda.
95 liralık koltuk yerine 60 liralık koltuğu gönderdiler, iadeyi de onayladılar ama halen süpper hızlı gönderide olan koltuk gönderilemedi. 10 gündür ayakta çalışıyorum, yoruldum lan!
alış ve veriş yapmamanız gereken site. bir olay bir kez olursa tesadüfi olur fakat tam 3 kez alış ve veriş yapmama rağmen her seferinde aynı tip sorunla karşılaşmama sebebiyet veren site. 10 günden önce istediğiniz hiç bir halt gelmiyor.
en eleştirilen ama kendini en çok düzeltmeye çalışan e-ticaret sitesidir. sosyal medyada yaptıklarına baktıkları takdir edilesi.
kutuda ne var diye bir uygulama yaptı ve 1500 TL veriyor.
sıfır olan hayran sayısını 40 bin yaptı. yani başına dert aldı ama sabırlı admin cevap vermeye devam ediyor. http://89.19.9.99/links.aspx?x=6
kutuda ne var diye bir uygulama yaptı ve 1500 TL veriyor.
sıfır olan hayran sayısını 40 bin yaptı. yani başına dert aldı ama sabırlı admin cevap vermeye devam ediyor. http://89.19.9.99/links.aspx?x=6
ucuz mucuz değil ya. arada bir indirim yapıyorlar bazı ürünlerde. ulan o bazı ürünlerinde bir tanesi ilgimi çekse ya da bir tanesine ihtiyacım olsa. en iyisi çık dışarı gez dolaş yap pazarlığını kap malı. yada kıçımı kaldıramam diyorsan gittigidiyor derim.
ismini hepsibekleniyor.com olarak değiştirmesi gereken site.
3 hafta beklenir mi lan bir ürün?
3 hafta beklenir mi lan bir ürün?
toplu alım yaptığınızda ürünlerden bazılarını göndermeyi unutan, mesaj attığınızda hacı bakarız ya rahat ol vari cevaplar veren abuk site. amına koyim aylar oldu hala daha bir gelişme yok.
bugünlerdeki hali ile sonunun zamanında bascuda.com'un sonuna benzeyeceğini düşündüren sitedir. Bir netbook çantası için 21 gün bekletmiş yine de temin edememiştir.
oto aksesuar kategorisindeki tüm ürünleri kargo bedava olarak gönderdiği için sevdiğim alışveriş sitesidir.
süper hızlı gönderisini 5 günde yapabilen, yakında batacağına inandığım alış-veriş sitesi.
defolu gönderdiği ürünü değiştirmeleri için geri gönderdiğim ürünü alalı tam 31 gün * olan alışveriş sitesidir. attığınız mesajlara cevap alamazsınız. dandik bir müşteri hizmetleri telefonu vardır kimse cevap vermez. öyle bir şirkette çalışmak istemezdin tonla küfür yiyorlar günlük.
daha önceleri sorunsuz bir sürü alışveriş yaptığım ancak son 2-3 aydır tam bir mahalle bakkalı mantığı ve boşvermişliğinde gördüm kendilerini. sanırım aydın doğan buradan kazandığı parayı makyaj olsun diye satmayı düşündüğü gazeteciklerine aktarıyor.
sikayetvar.com a yazdığınız tüm şikayetleri de hemen cevap yazarak çözülmüş gibi gösteriyorlar. zaten yazdıkları tüm cevaplar da aynı, sanırım bot kullanıyorlar. *
velhasılı kelam son günlerde uzak durulması gereken bu sitenin basitleşen, bayağılaşan bir tavrı var. iki kuruş fazla verin kendini ispatlamış bi sürü alışveriş stesi var oradan yapın alışverişinizi efenim. bu çakllara para kazandırmayında görsünler*
daha önceleri sorunsuz bir sürü alışveriş yaptığım ancak son 2-3 aydır tam bir mahalle bakkalı mantığı ve boşvermişliğinde gördüm kendilerini. sanırım aydın doğan buradan kazandığı parayı makyaj olsun diye satmayı düşündüğü gazeteciklerine aktarıyor.
sikayetvar.com a yazdığınız tüm şikayetleri de hemen cevap yazarak çözülmüş gibi gösteriyorlar. zaten yazdıkları tüm cevaplar da aynı, sanırım bot kullanıyorlar. *
velhasılı kelam son günlerde uzak durulması gereken bu sitenin basitleşen, bayağılaşan bir tavrı var. iki kuruş fazla verin kendini ispatlamış bi sürü alışveriş stesi var oradan yapın alışverişinizi efenim. bu çakllara para kazandırmayında görsünler*
zamanında amatör ligde oynayan futbolcunun pazarlandığını gördüğüm site.
son zamanlarda artan vurdum duymazlık nedeniyle insanı kendinden soğutan alışveriş sitesi... üst üste bozuk ürünler, aşırı geciken tedarik süreçleri, gönderdiğiniz her maile gelmeyen gelse de alakasız cevaplar, hatalar vs vs... kısacası işin tadı kaçmıştır... müşteri memnuniyetini tınlamıyorlar bile...
süper hızlı gönderi adı altında insanları kandırıyorlar.
süper hızlı gönderi olarak verdiğim siparişimin hediyesi 3 gün sonra elime ulaştı, asıl ürün 4 gün oldu hala istanbul'da.
4 kez mesaj attım dandik şikey bölümlerinden (ki şikayet etmeyelim diye sitenin en ücra köşesine koymuşlar), kimse geri dönmedi.
stoktaki ürünüm 4 gün geçti hala elime ulaşmadı. işlerimi aksattı hpsbrd adı altında satış yapan site.
sakın kanmayın bu yalana. müşteri falan umurlarında değil.
süper hızlı gönderi olarak verdiğim siparişimin hediyesi 3 gün sonra elime ulaştı, asıl ürün 4 gün oldu hala istanbul'da.
4 kez mesaj attım dandik şikey bölümlerinden (ki şikayet etmeyelim diye sitenin en ücra köşesine koymuşlar), kimse geri dönmedi.
stoktaki ürünüm 4 gün geçti hala elime ulaşmadı. işlerimi aksattı hpsbrd adı altında satış yapan site.
sakın kanmayın bu yalana. müşteri falan umurlarında değil.
Her alışverişimde sıkıntı yaşadığım ve artık internette çok büyük olmayan sitelerden alışveriş yapmanın daha keyifli olduğunu gösteren site.
hızlı kargo ve iletişimde sıkıntı olmaması nedeniyle beğenerek alışveriş yaptığım bir e-ticaret sitesi. fakat fiyatları piyasaya oranla daha yüksektir.
iki tane kıçı kırık ürünü (hdmi kablo ve headset ps3) 7 gündüR halen kaRgoya veremeyen sanal alem şeysi. ürünler çıkışa hazır görünüyor olmasına rağmen organize olupta kargoya veremediler. zaten nezaman arasam aynı eleman çıkıyor, yazık uçmuş herif, planet değiştirmiş günde 8000 telefon cevaplamaktan. ona da kızamıyorum.
"Ürünleriniz bazıları paketleme işlem sırasına alınmıştır"
sanırsın ki çin halkı buradan alış-veriş yapıyor.
du bakalım halen bekliyoruz.
edit : 19.01.2011 / 9. gün ve beklemedeyiz.
edit2 : 21.01.2011 / 11. gün nihayet kaRgo arabası memleketimin yollarını aRşınlıyoR.
"Ürünleriniz bazıları paketleme işlem sırasına alınmıştır"
sanırsın ki çin halkı buradan alış-veriş yapıyor.
du bakalım halen bekliyoruz.
edit : 19.01.2011 / 9. gün ve beklemedeyiz.
edit2 : 21.01.2011 / 11. gün nihayet kaRgo arabası memleketimin yollarını aRşınlıyoR.
3 iş gününde ürünmü kargoya vermeyen daha önce de alışveriş yaptığım ama artık düşündüren site.
alışveriş esnasında hızlı gönderide bulunan ürünü 3 gün geçmesine rağmen hala kargoya vermemişti. o sırada ürün sayfasına baktığımda ''bu ürün geçici olarak temin edilememektedir.'' uyarısını görünce işin cılkını çıkardıklarını gördüm. ben alırken hızlı gönderide olan ürünü ben aldığımda mı stokta kalmadığını farkediyorsunuz.
içses: ben güvendim kitabı ordan aldım iki güne gelir diye. neticesinde çalışamadım finale. bütün suçu da hepsiburada'ya attım rahatladım.
içses: ben güvendim kitabı ordan aldım iki güne gelir diye. neticesinde çalışamadım finale. bütün suçu da hepsiburada'ya attım rahatladım.
siparişini verdiğim ürünü iki günde elime ulaştıran, süpersonik alışveriş sitesi. tek tük geç gelen siparişler olsada, beğenerek alışveriş yapıyorum.
Arızalı diyerek gönderdiğim cep telefonumu 4 ayda gönderebilen lanet olası site
yeni yıldan sonra yapılan sayım nedeniyle 9 parça ürünü 19 günde gönderemeyen, mesajlarıma cevap vermeyen, müşteri hizmetlerinin hiç bir işe yaramadığı yetersiz alışveriş sitesi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar