bugün
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- erkekler neden az yaşar7
- 24 haziran 2026 venezuela depremi4
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- bir insanı sevmek11
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek2
- devlet gücü6
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- m r e r e c t o5
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- haitinin gol atmış olması5
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro4
- 2026 dünya kupası23
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- çalmak2
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- lionel messi11
- my number one3
- düşün ki o bunu okuyor16
- naruto dayi3
- ameliyat olmak8
- futbol16
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- zalican2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya8
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
son 8 günde 4 kez gittim tetkikler için.
bıktım, usandım artık.
bıktım, usandım artık.
Neredeyse her gidişimde, gidiş sebebimden başka türlü türlü tanılar alarak çıktığım kurum. Hani bir kere de şey olsa "ya buna mı geldin evladım turp gibisin maşallah" mutlulukan ağlasam bu sefer...
Her şey geçici elbet. Şifa önce Allahtan.
Her şey geçici elbet. Şifa önce Allahtan.
Keşke yine inzalatılsa. Devletin yükü çok ağır. Bu kadar asalak beslemek akıl karı değil.
Ankara metrosunda bir durak ismi.
demetevler ile macunköy arasındaki istasyondur aynı zamanda. 12. cadde üzerinde bulunur. ismini yakınındaki ankara onkoloji hastanesinden alır, çıkışından otobüs de kalkar.
böbrek değerlerimin yüksekliği nedeniyle 8 gündür yattığım şifahane. 7 gün daha kalacağım.
ben acile gidiyorum bb.
(bkz: Hastanede kavga)...............
şükretmek ve ibret almak için birebir mekan...
türlü acılara şahitlik yapan, türlü sevinçlere de ortak olan mekan...
hayatın başladığı ve sonlandığı mekan...
türlü acılara şahitlik yapan, türlü sevinçlere de ortak olan mekan...
hayatın başladığı ve sonlandığı mekan...
pazartesi diş dolgusu için allah nasip ederse gideceğim bir yer.
Allah düşürmesin bir insanın gideceği en zor yerlerden. 6-7 aydır 3 farklı hastanede operasyonlar geçirdi annem cidden çok yorulduk. Şimdi görünce tüylerim diken diken oluyor.
Dertlerimize derman bulmak için gittiğimiz güzel kokulu mekan.
Hospital.
Değerli gardesimin dediği gibi. Barışla herkes kazanır.
Değerli gardesimin dediği gibi. Barışla herkes kazanır.
Allah kimseyi düşürmesin. 2026 yılının ikinci günü de düştük. Devleti ayrı dert özeli ayrı. 9600₺ bayıldık ve çıktık.
o kendine özgü garip kokusu artık yok hastanelerde.
ikindi ve sabah namazlarını güneşin açısına bakarak kılardım. ikindi namazı kısmen kolaydı. Camın yanında bodur bir ağaç vardı ve gölge boyu, ağacın boyunu geçince ikindi vakti girmiş demekti, ama sabah namazını tayin zordu. Açıdan güneş görünmüyordu. imsak vakti girdiyse hava daha açılmazdı. Ama güneş doğmaya başladığı zaman vakit geçmiş demekti. Sabah namazını kılarsam cezanın kısalacağına, kılamazsam uzayacağına yorardım. Bu nedenle uyanınca bir daha uyumaz, işçilerin yemek getirmesini beklerdim ki tam namaz vaktiydi.
Gerçekte kısa, ama bana göre oldukça uzun sayılabilecek bir iş deneyimiydi.
Yoğun Sidik kokusunu sabah sabah almamak için yangın merdiveninden işyerine girerdim. Mutfak (çay için), lavabo, temizlik, yemek, maaş, kapıdan giriş çıkış, otopark mafyacılığı… hepsi sorundu. Çayı dışarıdan kantinden alırdım, tuvalet dıştan kilitli olurdu, gitmezdim, temizliği (kova ve bez ile) kendim yapardım, çiğ/ bozuk alüminyum tepsi yemeklerini yiyemezdim, maaşı hukuksuzca eksik yatırdıklarını bildirmeme karşın hakkımı alamazdım. Bir de gelen müfettiş hastaneye kamp kurmaya, tüm işlerini orada halletmeye geldiğinden gün boyu özel ikram ve hürmet isterdi. Hastalarla mesai harici hiç muhatap olmazdım, daha doğrusu nasıl diyalog kurabileceğimi pek bilemezdim. Sağlık personelini bilemem; ama diğer personel için hastane sürgün gibiydi. Ve işin kötüsü, deneyim sahibi olanların değil, acemilerin yeriydi.
Yoğun Sidik kokusunu sabah sabah almamak için yangın merdiveninden işyerine girerdim. Mutfak (çay için), lavabo, temizlik, yemek, maaş, kapıdan giriş çıkış, otopark mafyacılığı… hepsi sorundu. Çayı dışarıdan kantinden alırdım, tuvalet dıştan kilitli olurdu, gitmezdim, temizliği (kova ve bez ile) kendim yapardım, çiğ/ bozuk alüminyum tepsi yemeklerini yiyemezdim, maaşı hukuksuzca eksik yatırdıklarını bildirmeme karşın hakkımı alamazdım. Bir de gelen müfettiş hastaneye kamp kurmaya, tüm işlerini orada halletmeye geldiğinden gün boyu özel ikram ve hürmet isterdi. Hastalarla mesai harici hiç muhatap olmazdım, daha doğrusu nasıl diyalog kurabileceğimi pek bilemezdim. Sağlık personelini bilemem; ama diğer personel için hastane sürgün gibiydi. Ve işin kötüsü, deneyim sahibi olanların değil, acemilerin yeriydi.
Hastanede zihinsel engelli biri yanıma oturdu. Adı emreymiş. Emre niye geldin? Emre nereden geldin? Emre baban nerede diye sürekli sorular sordum. Ses çıkardı ama anlamadım. Annesi konuşmaya başladı. Haymanadan gelmişler. Annesi doktor gözüne bakacak diye getirmiş. Bir iki kere sümüğü aktı, peçete verin dedim, cebinden mendil çıkardı kendisi sildi. Annesi çok ne derler, güler yüzlü bir kadındı. Emre için yapılacak bir şey yok. Annesi babası ölünce kimse bakmayacak, hastaneye kapatılıp iğne ile sürekli uyutacaklar. Bünye bunu kaldıramayacak, bir müddet sonra o da ölecek. Onun ilmi olmadan yaprak bile düşmez. Enam suresi.
sağlıklı girenlerin de, sağlıksız ayrıldığı sözde şifa evleri.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar