bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- olduğundan genç göstermek10
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- üniversite sınavına geç kalmak7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- balkonu camla kaplatmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- 22 haziran 20262
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir gün ölecek olmak7
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 2026 dünya kupası14
- paris te son tango2
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- opel omega b2
- futbol12
- pornoyu bırakmak5
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- red bull2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- asosyal olmanın sebepleri7
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
(bkz: negatif)
Calismasi en zor yerlerden biri.
envai çeşit hikayelerle dolu mutluluk ve hüzün bir arada tattırılan olmazsa olmaz yer.
sabah 7.30'da kapısında beklenen kuruluş.
insan psikolojisine iyi gelmeyen yer.
baba üç günlük bir rapor karala.
insan psikolojisine iyi gelmeyen yer.
baba üç günlük bir rapor karala.
bilhassa emeklilerin çalışırken farkında olmadıkları hastalıklarının, emekli olduktan sonra meydana çıktığı ve abone olup çoğunun rapora bağlandığı, şifa verilmesinin yanı sıra hayattan da bezdirilen, asıl ismi şifahane olması gereken hasta evleri.
Biktirilan yer.Sabahin 8 inde dahiliye onu 120 kisi olr mu amk
allah'ı en çok anan insanların olduğu yer. camilerden kiliselerden daha ruhani! daha ve daha!
acizlik ve pespayelik.
serumun kesif kokusu.
şakırdayan terlikler...
dezenfektanı üfleyerek kurutmalar...
allah'ın her zaman uğrak yeri...
acizlik ve pespayelik.
serumun kesif kokusu.
şakırdayan terlikler...
dezenfektanı üfleyerek kurutmalar...
allah'ın her zaman uğrak yeri...
tedavi yeri.
Bambaşka hikayelere şahit olunan yer.
Hasretini çektiğim yer ayrıca. Çok özledim dostlar öyle böyle değil.
Hasretini çektiğim yer ayrıca. Çok özledim dostlar öyle böyle değil.
(bkz: otel)
Yanlis gormediniz evet otel. Ozellikle dahiliye ve gogus hastaliklari servislerindeki cogu hastalar ay sonuna dogru gelip yatis yaparlar. Mubarek otel burasi sanki. Uc ogun arti ara ogunler. Yedigin onunde yemedigin arkanda. Tansiyonunu olcturecegin naz yapacagin hemsire var. Devlete yuk devlete.
Var boyleleri bizzat hastamdir.
(bkz: yazar burada isyan etmiş)
Yanlis gormediniz evet otel. Ozellikle dahiliye ve gogus hastaliklari servislerindeki cogu hastalar ay sonuna dogru gelip yatis yaparlar. Mubarek otel burasi sanki. Uc ogun arti ara ogunler. Yedigin onunde yemedigin arkanda. Tansiyonunu olcturecegin naz yapacagin hemsire var. Devlete yuk devlete.
Var boyleleri bizzat hastamdir.
(bkz: yazar burada isyan etmiş)
uzun zamandır bünyesinde çalıştığım kurum/kuruluş.
Uzun kuyruklar ve ağız kokusu olan ve kalçadan inne vuran hemşirelerin olduğu yer.
Tedavi olunan yer.
Tanım Saçmalığını yaptıktan sonra,
genelde yüzde 80 i kadınlardan oluşan hastaların olduğu yer.
acaba onları hasta eden biz miyiz?
Yoksa;
Bize hastalık bulaştıran onlar mı?
Kadın Hastalıkları bölümü de cabası.
Geçmiş olsun bacılar.
Dırdırı, trip ve kıskançlığı biraz azaltınca geçer.
Tanım Saçmalığını yaptıktan sonra,
genelde yüzde 80 i kadınlardan oluşan hastaların olduğu yer.
acaba onları hasta eden biz miyiz?
Yoksa;
Bize hastalık bulaştıran onlar mı?
Kadın Hastalıkları bölümü de cabası.
Geçmiş olsun bacılar.
Dırdırı, trip ve kıskançlığı biraz azaltınca geçer.
yeni fobim olmak üzere zirveyi zorlayan mekan.
eski türkiyede; kapısında parası olmadığı için insanlar ölüme terk ediliyordu. artık kimse hastaneye gidene para soramıyor. ister özel, ister devlet hastanesi. sağlık haktır, satılamaz diyen solcular nerede? ak parti sağlığı satılan bir hizmet olmaktan çıkarıp, 'hak' yaptı. onlar konuşsun, ak parti yapsın. yapıyor...
usta aktör Zeki Alasya'nın yönetmenliğini ve başrolünü üstlendiği atv dizisi. dr. salih marmarayı canlandırmıştır üstad bu dizide.
Ak parti sayesinde her gittiğimde 10 tl muane parası domaldığım yerovski.
hastanelerden nefret ediyorum. sanki her gidişimde kötü birşeyler çıkacakmış gibi hissediyorum. başkası en ufak rahatsızlansa hastaneye zorla götürürken, ben asla kendimle ilgili gitmek istemiyorum. bilmiyorum bir ben mi, öyleyim.
ve yine hastanedeyim.
ve yine hastanedeyim.
sabahın köründe umutsuz-mutsuz insanlar ve iğrenç tıbbi madde kokuları. ne güzel sabah ama.
Kokusuyla insanı hasta eden yerdir.
insanların ruh halini bozup iyileşmeye yönelik umutlarını da söndürebilecek karamsar yapılar.
Korkunç yerler. Umuyorum ki öleceksem hastanede kollarımda hortumlarla ölmem.
Zaten hastane korkusundan dolayı hasta olmadım hiç.
eş dost hastaneye düşse bana " beni çıkar buradan , köye götür ölmeden son kez göreyim " diyecekmiş gibi gelir.
Korkunç yerler. Umuyorum ki öleceksem hastanede kollarımda hortumlarla ölmem.
Zaten hastane korkusundan dolayı hasta olmadım hiç.
eş dost hastaneye düşse bana " beni çıkar buradan , köye götür ölmeden son kez göreyim " diyecekmiş gibi gelir.
Eskiden çok uğradığım yer artık nefret etmiş, bunalmıştım..
Parada yoktu Canım hep o hastanenin kantininden bisküvü yemek isterdi garib anam nabsın elde avuçta yok.
Parada yoktu Canım hep o hastanenin kantininden bisküvü yemek isterdi garib anam nabsın elde avuçta yok.
bir iki saat sonra gerceklesecek olan ameliyatim için dün geceden beri içinde bulundugum zamanin gecmedigi uykunun tutmadigi yer. Bir iki saat daha uyumaya çalışmak mi yoksa burada takılıp sinir stres katsayimi biraz olsun azaltmaya çalışmak mı mantıklı bilemesem de zamanın bir an önce geçmesini umuyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar