bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- allah9
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- arda güler4
- biraderilli del biraderiye2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
kitabının tanıtımını okuyunca, kitabı hakkındaki merakımın arttığı yazar. alınacaklar listesine ekledim efendim eserini. yazın hayatının başarılı olmasını ve yüzünün gülmesini can-ı gönülden diliyorum.
birazdan kitap çıkardığından habersizmişcesine "entryleriniz çok güzel, çok beğendim, tanışalım mı?" diye ayak yaparak özel msj atıp kanka vs olacağım 5.nesil yazar arkadaş. *
yazarlık serüveninin verimli, hayırlı ve uzun sürmesini dilediğim yazar. yolu açık olsun, tebrikler .
önceki kitabını da tedarik ediciim. işim ne diiiğmi ama. *
yazarlık serüveninin verimli, hayırlı ve uzun sürmesini dilediğim yazar. yolu açık olsun, tebrikler .
önceki kitabını da tedarik ediciim. işim ne diiiğmi ama. *
şu yazılanları okuyup da çocuk gibi mutlu olan beşinci nesil yazar. o kadar destek ruh yani.. ne biliym.. aaağğğ.. * ) cidden cümle kuramadım ama, cümleye de çok gerek olmaz bazen; yalnız olmadığını bilmek gibi pozitif bi cümlesizlik hali. milyonlarca cümle yazmışım gibi kabul edin, eksik olmayın...
(bkz: vay be adamlar kitap yazıyor)
eğer imzalayacaksa kitabını alıp okumak istediğim yazar.
kitap çıkardığını duyduktan sonra sevindiğim bi yazardır. kendileri hayırlı olsun efendim.
tebrik ediyoruz kendisini, kitap okunmayan bir toplumda kitap yazmak gerçekten emek ve cesaret gerektiren bir iş.
kitabı çıktıktan sonra ünlü olan yazar * . başarılar diliyoruz kendisine.
kitabı hayırlı olası yazar. *
kendisini tanımıyorum ama hakkındaki yorumlar çok hoş. kitabı hayırlı olsun, başarılar.
adam bildiğin yazarmış. kitabı hayırlı olsun diyoruz efendim.
kendisinden ve kitabından "gelişmeler butonu" sayesinde haberdar olduğumuz yazar. bir ömür boyu başarılar diliyorum, yolu her daim açık olsun.
şimdi bu adam öyle ya da böyle bir kitap yazmış.
ee yayınevi de yayımlanmaya layık görmüş.
gelişmeler butonundan kitabı müjdelenene kadar nickaltı 4 entry almış, biri klasik karşılama komitesince.
adam 5. nesil, 1000den fazla entrysi var ama kimsenin dikkatini çekmemiş.
demem o ki, okunmak için dine mi saldırmak gerekiyor burda?
okunmak için faşits ya da komünist mi olmak geekiyor?
burda okunmak için 3 büyüklere dair fanatik yazılar mı yazmak gerekiyor?
demem o ki, nitelikli bir yazar vardı bu sözlükte ve ben hiçbir yazısını okuyamadığım için, hayata dair farklı hiçbir düşüncesinden nasiplenemediğim için, üslubundan etkilenip kendisini bu kitap yazma sürecinde heveslendiremediğim için pişmanım.
kusura bakma üstad, senin gibi yazarları okumuyoruz. hatta fark etmiyoruz bile!
ee yayınevi de yayımlanmaya layık görmüş.
gelişmeler butonundan kitabı müjdelenene kadar nickaltı 4 entry almış, biri klasik karşılama komitesince.
adam 5. nesil, 1000den fazla entrysi var ama kimsenin dikkatini çekmemiş.
demem o ki, okunmak için dine mi saldırmak gerekiyor burda?
okunmak için faşits ya da komünist mi olmak geekiyor?
burda okunmak için 3 büyüklere dair fanatik yazılar mı yazmak gerekiyor?
demem o ki, nitelikli bir yazar vardı bu sözlükte ve ben hiçbir yazısını okuyamadığım için, hayata dair farklı hiçbir düşüncesinden nasiplenemediğim için, üslubundan etkilenip kendisini bu kitap yazma sürecinde heveslendiremediğim için pişmanım.
kusura bakma üstad, senin gibi yazarları okumuyoruz. hatta fark etmiyoruz bile!
ünlü olursa çok hatun kaldırır prensibiyle en yakın sürede kendisi ile iletişime geçeceğim hiç acelesi olmayan yazar arkadaş.
(bkz: hayırlı işler)
(bkz: hayırlı işler)
ben zaten o yazar ışığını görmüştüm onda.* başarılarının devamını dileriz.
en son entrysini 3 ay önce yazmış olan yazar.
şu an online ama.
şu an online ama.
kitap yazmakta para çok gibi demişler o da define'nin gözleri diye kitap yazmış. çok satar inşalah.
kitabının korsanının çıkmasını bekleyip alacağım yazar. beğenmezsemde karmasında bir hayli düşüş olacak.
şaka bir yana başarılarının devamını dileriz. allah yolun açık etsin.
şaka bir yana başarılarının devamını dileriz. allah yolun açık etsin.
bir iki entirisini okudum da "bu da kitap yazıyorsa ben ansiklopedi yazarım lan" dedim kendimce seher vakti bir sabah...
şaka lan şaka helal hoş olsun, yürüsün.
kitap yazmakla ilgili elif şafak'ın bir sözü vardı tam olarak neydi anımsayamıyorum ama yaklaşık;
"kitap yazmak biraz yetenek, biraz hayal gücü ve bol miktarda da emek ister"
yani diyor ki hepinizin hayal gücü vardır elbet ve yeteneğiniz de vardır eyvallah ama o emek kısmı zor iş hacı. o çabayı harcamak, o sabra sahip olmak zor iş.
emeğine sağlık usta.
şaka lan şaka helal hoş olsun, yürüsün.
kitap yazmakla ilgili elif şafak'ın bir sözü vardı tam olarak neydi anımsayamıyorum ama yaklaşık;
"kitap yazmak biraz yetenek, biraz hayal gücü ve bol miktarda da emek ister"
yani diyor ki hepinizin hayal gücü vardır elbet ve yeteneğiniz de vardır eyvallah ama o emek kısmı zor iş hacı. o çabayı harcamak, o sabra sahip olmak zor iş.
emeğine sağlık usta.
kitabını okuyacağım yazar.olmamışsa basarım seri eksiyi valla. *
hayırlı olsun diyen onuncu kişiye yeni çıkan kitabını hediye edecek olan yazardır.
kitabı çıkmış hayırlı olsun, sözlük olarak o kitabı okumalı ve kitap ismini başlık haline getirip oradan düşüncelerimizi yazmalıyız..
sözlükte yazmayı bırakmasa bari.
sözlükte yazmayı bırakmasa bari.
yeni kitabının hayırlı olması dileğiyle. alıp, okuyacağız...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar