bugün

gladier

birazdan kitap çıkardığından habersizmişcesine "entryleriniz çok güzel, çok beğendim, tanışalım mı?" diye ayak yaparak özel msj atıp kanka vs olacağım 5.nesil yazar arkadaş. *
yazarlık serüveninin verimli, hayırlı ve uzun sürmesini dilediğim yazar. yolu açık olsun, tebrikler .

önceki kitabını da tedarik ediciim. işim ne diiiğmi ama. *
© copyright 2005 - 2026