bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle24
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- bugün de meme atan olmaması13
- yazma diyince yazmayan erkek4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- 65 şut çekip gol atamamak2
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- beyaz otomobil satın almak10
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- mısır4
- yeni zelanda3
- başkan3
- clydeless bonnie3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- hoşgeldin pazartesi7
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ege waw3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- bay melahel d erectotales2
- 2026 dünya kupası16
- bully2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- pazar günü aktiviteleri4
- krista allen2
- nervio'nun memleketi3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ikinci el elbise giymek2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- sol tarafın inzal olması3
olmayan şeyleri var olarak kabul edip işleme tabii tuttuğumuz daha sonra da böyle bir şey yoktur diye noktayı koyduğumuz bir bilim dalıdır. zor denilmesine aldırış edilmemelidir. aksine çok zevkli bir daldır.
üniversite yaşamımda bile kurtulamadığım zıkkım. sevmiyorum arkadaşım sevmiyorum zorlamı amk?
sevmediği insanlara hem bilimsel hem de sert cevap vermek isteyenler için "fiziktir git" diyebilmek
(bkz: nikola tesla) hayranı olmanıza sebebiyet veren ve 4 yılda bitirebilenin fakülteye heykelinin dikilmesi gereken Bölümdür.aynı zamanda 3.üniversitemi okuduğum bölümdür. en çılgın bilim adamlarının çıktıgı bölümdür zira kafayı yememek elde değidir.
(bkz: fizik bölümünü 4 yılda bitirmek)
(bkz: fizik bölümünü 4 yılda bitirmek)
şu videoyu görünce beni benden alan bilimler bütünü.
https://www.youtube.com/watch?v=yVkdfJ9PkRQ
kanununu sevdiğim...
https://www.youtube.com/watch?v=yVkdfJ9PkRQ
kanununu sevdiğim...
sadece bir bilim dalı olmaktan ziyade, bazen göze de hitap edebilen bir sanattır.
http://video.mynet.com/of...-nasil-bir-Fizik/1309023/
http://video.mynet.com/of...-nasil-bir-Fizik/1309023/
içimde kaldı sözlük. çok severdim-severim fiziği ben. kafamda basardı epey. üniversitede de fizik okuyacaktım. mis gibi belki odtünün fizik çimlerine yayılacaktım ders aralarında. sonra akademisyen olacaktım falan. mutlu olacaktım. ama çook uzaklardayım şimdi o hayallerimden. yazmamı istemedi ailem. yazamadım bende. belki yeteri kadar istemiyordum. ama istiyordum ya. wallayi. kıymetini bilsin fizik okuyanlar. bilimlerin en güzelidir en gerçeği hayatın içinde en olanıdır fizik.
üniversitelerde bulunan bölümlerin en zorları arasında yer alan bilim. derse giren hocaların özellikle profların hafiften kafayı sıyırmış olmaları az da olsa dersleri zevkli hale getirebilir. bazende insana işkence eder.
allah belasını versindir, ihtiyacım olan derstir monako ya.
üniversitede zor bir bölüm. mezunları genelde açıkta kalır.
fizik: öğrencilerde ve en çok da öğretmenlerinde korku ve nefret uyandıran konu. eş anlamlıları arasında anlaşılmaz, para israfı ve beyin uyuşturucusu sayılabilir
orta okulda aşık olduğum dersti...
herkes formüllerle cart curtla çözerdi , bense mantık işi yürürdüm...hep fizik öğretmeni olucam derdim...
sonra liseye geçtik ve... aynalar konusuna geçtikten sonra fizikten koptum birdaha aynı tadı neşeyi alamadım...
dersanede fizik etütlerinden , ek derslerinden vitlerden , ipini salmışçasına kaçardım...
ama yinede ona karşı beslediğim o gizli aşkı bir nebze dahi olsa da korudum...
şaka maka fizik gerçekten sevme işi , fiziği ne bi başkasından ne de dersanden dinleyin , bireysel çalışın ( fiziği sevmeyenlere)
edit : tabi yaaa. çalıştım. gerekeni yaptım. baktım. evde baktım sadece, attım hafızaya. beyin bedava. bedava yaa, taşıyorum, niye hamallık yapiyim? baktım, karşıma çıktı, hepsini yaptım. bu kadar (bu da var tabi * )
herkes formüllerle cart curtla çözerdi , bense mantık işi yürürdüm...hep fizik öğretmeni olucam derdim...
sonra liseye geçtik ve... aynalar konusuna geçtikten sonra fizikten koptum birdaha aynı tadı neşeyi alamadım...
dersanede fizik etütlerinden , ek derslerinden vitlerden , ipini salmışçasına kaçardım...
ama yinede ona karşı beslediğim o gizli aşkı bir nebze dahi olsa da korudum...
şaka maka fizik gerçekten sevme işi , fiziği ne bi başkasından ne de dersanden dinleyin , bireysel çalışın ( fiziği sevmeyenlere)
edit : tabi yaaa. çalıştım. gerekeni yaptım. baktım. evde baktım sadece, attım hafızaya. beyin bedava. bedava yaa, taşıyorum, niye hamallık yapiyim? baktım, karşıma çıktı, hepsini yaptım. bu kadar (bu da var tabi * )
çoğu mühendislik öğrencisinin sevmediği ders. üniversite bitene kadar alttan almaya devam edecekmişim gibi geliyor nedense.
en cok nefret edilen derstir.
yüksek lisans yapıp öğretmen olmaktır. olunmazmı olunur ancak fizik okuyup yüksek lisans yapıpta parasızlıktan kpssye girmekte kötüdür. ( olur mu demeyin lisedeki fizik hocamın başına gelen durumdur)
doğa bilimidir.
ayrıca matematikten sonra hayatımı karartan derstir.
ayrıca matematikten sonra hayatımı karartan derstir.
Gece olduğunda gökyüzüne baktığınız zaman, yıldızlar ve galaksiler sizi heyecanlandırıyorsa, evrenin sırlarını keşfetmek, dünyayı değiştirmek istiyorsanız ilgilenmeniz gereken bilim dalıdır fizik. Bir insanın hayatta uğraşabileceği en önemli ve en asil şey olduğunu düşünüyorum. Hatta düşünmekten öte, biliyorum.
konusu anladığınız ama soruları gördüğünüzde afalladığınız ders.
matematikle kardeştir.
kurallarının basit olduğu ama uygulanması zor olan derstir. onuncu sınıfın en güzel ve en eğlenceli dersidir aynı zamanda.
basit ancak türkiye'deki eğitim sistemiyle zorlaşan derstir,bir bilim dalıdır. malesef çocuklara küçük yaştan itibaren sorgulama sadece ezberle tekniğiyle eğitim verildiği için anlaşılması zordur. sadece formüller ezberlemekle yapılacak kadar basit, sanıldığı kadar zor değildir. şu ana kadar aldığım fizik derslerine bakıp sadece gülüyorum. tahtaya konu başlığı altınada formül yazılır ve konu anlatılmış olur. "peki hocam bu nasıl oluyor?" dersiniz "o önemli değil formülü ezberle yeter" cevabını alırsınız. bunca yanlış anlatılmasına rağmen bana göre zevklidir. yazdıklarımı okuyan çok iyi yaptığımı zannedebilir. ancak çok yapmak ülkemizde sorudaki bilgileri alıp formüle uygulamaksa evet yapamıyorum.son olarak ünlü fizikçi albert einstein'ın çok güzel bir sözü var.
"Çok fazla okuyan ve beynini çok az kullanan bir adam, basit düşüncenin tembel alışkanlıkları içinde kalır."
"Çok fazla okuyan ve beynini çok az kullanan bir adam, basit düşüncenin tembel alışkanlıkları içinde kalır."
tam boy bir kaos ortamında bulunan ve bir yenisinin ortaya çıkıp şimdiki kabul gören tüm kavrayışları (hayatı şekillendiren kavrayışlarda dahil) alt üst etmesi olasıyken herhangi bir fikri sağlamlaştırmak için genelde atıfta bulunulan ve bulunanların çoğunun zerre anlamadığı yapanları gibi kendide yalnızları ilgisizliği oynayan bilim.
En fazla sövülen, nefret edilen ders . .
gözlemlediğim kadarıyla türkiye'de okunmaması gereken bölümdür. gidin, kaçın, uzaklaşın. sakın puanım ancak oraya tutuyor diye gitmeyin. ancak matematik, fizik ve kimyanız çok iyiyse ve ilginiz varsa boğaziçi, odtü gibi büyük üniversitelerin fizik bölümlerine gidin. gittiğinizde de en az yedi yılı gözden çıkarın. bir şey olamazsam kpss'ye girer fizik öğretmeni olurum diye düşünmeyin. fizik öğretmeni açığı çok yok ve bu sebeple 94 ve üzeri gibi bir not almanız gerekir ki böyle bir kumara girmeyin.
zaten tüm bunları yapabilecek kapasitedeysen fizikte ne işin var? git tıp oku, genetik oku, biyoharmoloji *... ne okursan oku da fizik okuma kardeşim.
yoksa düşünceden düşünceye sürüklenirken ben gibi felsefeci olur çıkarsınız.
zaten tüm bunları yapabilecek kapasitedeysen fizikte ne işin var? git tıp oku, genetik oku, biyoharmoloji *... ne okursan oku da fizik okuma kardeşim.
yoksa düşünceden düşünceye sürüklenirken ben gibi felsefeci olur çıkarsınız.
evrenin işleyişini , matematiksel izahate ve de somut verilere dayanarak açıklamaya çalışan , buna uygun modeller ile evreni açıklayan vede bolca matematiksel izahat alışkanlığı ve de soyut düşünce gerektiren bilim dalı.
pozitif bilimlerin çıkış noktası olarak kabul edilen bilim dalıdır ayrıca. şöyle ki fizik; soyut matematik kavramlarını somut yaşama başarıyla uygulama şansı verir. ve pozitif bilim hayatı şu yönde ilerler;
fizik-kimya * -biyoloji-genetik.
kısacası evreni ve hayatı anlama derdinde olan insanlar için birebir olan bilim dalıdır.
pozitif bilimlerin çıkış noktası olarak kabul edilen bilim dalıdır ayrıca. şöyle ki fizik; soyut matematik kavramlarını somut yaşama başarıyla uygulama şansı verir. ve pozitif bilim hayatı şu yönde ilerler;
fizik-kimya * -biyoloji-genetik.
kısacası evreni ve hayatı anlama derdinde olan insanlar için birebir olan bilim dalıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar