bugün

fizik

yüksek lisans yapıp öğretmen olmaktır. olunmazmı olunur ancak fizik okuyup yüksek lisans yapıpta parasızlıktan kpssye girmekte kötüdür. ( olur mu demeyin lisedeki fizik hocamın başına gelen durumdur)
© copyright 2005 - 2026