bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- futbol21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- galatasaray lobisi11
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- bir şeyler söyle3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- 26 haziran 20266
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birsin allahım2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- erleg han ile revani yemek3
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ingiliz aksanı6
d.günü kutlu olasıca..yüzündeki nur hiç bir zaman eksik olmasın inşallah..*
doğum günü zibidisi.. ayrıca az önceki entrymi silen moderatöre söylüyorum arkadaşım yazardan izin aldım bunu yazmak için..
terbiyesizdir efendim kendileri.. ağzı küfre çok yatkındır..
terbiyesizdir efendim kendileri.. ağzı küfre çok yatkındır..
bu aralar bolca ukte dolduran faydalı yazar.
bu aralar bir uyuz olduğum yazar. anladın sen onu. ama şu entrysine bittim.(#1845858) ya niye böyle yazıp insanı duygusallığın içinde kaybedersin lan.yazma lan şöyle yürü git ya bir git ya kalma git ne diyim yok ol bi ya.
(bkz: yettim gari)
iki gün boyunca mütemadiyen benle ilgilenen, bir dediğimi iki etmeyen, saatlerce o küçücük iskemlelerde hiç sıkılmadan oturtabilme basarısını gösteren süper ötesi zirve organizatörü. asmaaltında saatlerce muhabbetin dibine vurduğumuz, gözlüklü fotolarına bakıp bakıp güldüğüm* içi dışı, özü sözü bir dost.**
not: resimler -şimdilik- güvendedir. -sanırım- basına sızmayacaktır.*
not: resimler -şimdilik- güvendedir. -sanırım- basına sızmayacaktır.*
anladığım kadarıyla yüreği sevgiden ve yolu asmaaltı'ndan sıkça geçen bir yazardır. herkesçe sevildiği de gözlerden kaçmamıştır. nice zirveler düzenlesindir...
tehditkar zirve organizatörü.
bu cumartesi beşiktaş sahilinde çay içelim zirvesini düzenleyip çok güzel bi gün geçirmemi sağlayan güler yüzlü yazar.
zirvede tanıştığım ince uzun eleman...herşeyin peşinden koşturan fedakar organizatör...birde hemşo çıktı..yeter lan daha ne olcak...*
"herkes fikrini kendine saklasın" dediği için hakkında fikirlemi söyleyemediğim yazar. çok şımardı çoook, vereceksin buna bir ay katıksız çaylaklık, format başlığından başka bir yere bakamayacak ki aklı başına gelsin.
ha bir de benim etkim altında çok kalıyor. aaah ah...sen büyük adam olacaktın da önünü kestiler.*
ha bir de benim etkim altında çok kalıyor. aaah ah...sen büyük adam olacaktın da önünü kestiler.*
yine mi şımardı bu fattaL gazi.. çayLak yapın gitsin yahu.. ne uğraşıyorsunuz bu herifLe.. sus Lan sus.. cevap verme..
üçüncü nesil yazar olupta, hakkında bu kadar entry girildiğine göre sözlükte söz sahibi olan yazar. *
"zirve yapsa da gitsek." yazari. -ahahaha-
"herkes fikrini kendine saklasın"'ı şımarma belirtisi olarak algılayan bünyelere zirvede soda ismarlayacak yazar...
ne olduğunu, nerede olduğunu, çok iyi bilen, kimsenin aklıyla değil de kendi özgür iradesiyle konuşan, yazan, işeyen ve sıcan yazar...
kimseye yaranma, kendini gösterme, popüler olma gibi amacı olmayan olmadığını da kendisini iyi tanıyanların bildiği bilmeyenlerede selam eden yazar...
ve yine tekrardan; "herkes fikrini kendine saklasın..."
ne olduğunu, nerede olduğunu, çok iyi bilen, kimsenin aklıyla değil de kendi özgür iradesiyle konuşan, yazan, işeyen ve sıcan yazar...
kimseye yaranma, kendini gösterme, popüler olma gibi amacı olmayan olmadığını da kendisini iyi tanıyanların bildiği bilmeyenlerede selam eden yazar...
ve yine tekrardan; "herkes fikrini kendine saklasın..."
"herkes fikrini kendine saklasın" diyerek şımarma alametleri gösteren kişi. mutevazı bir insan iken böyle her boku ben bilirim havasına bürünmesinde başka kişilerin yoğun etkisi altında kalmasının büyük etkisi olsa gerek. ha belki de doğrudan o kişilerin güdümüne girmiş; onların fedailiğine soyunmuştur kimbilir!
bonus tanım: istanbulzirve spor klübü'nde asıl oyuncunun çeşitli sebeplerle oynayamadığı son dönemlerde yedek oyuncu olarak oyuna girmiş; oyunda kaldığı süre içerisinde telnik kadrosuna yaranma adına agresif ve taşkın tavırlar göstermekte olan 2007 model organizatör.
bonus tanım: istanbulzirve spor klübü'nde asıl oyuncunun çeşitli sebeplerle oynayamadığı son dönemlerde yedek oyuncu olarak oyuna girmiş; oyunda kaldığı süre içerisinde telnik kadrosuna yaranma adına agresif ve taşkın tavırlar göstermekte olan 2007 model organizatör.
yavaş yavaş zirve organize etmeyi öğreniyor insanı. döve döve öğrettik ama olsun..
babalar günü kutlu olasıca kişilik.
canısııııı canısıııııı, sıkmasın canınııııı yazarı.. bu herifin yaptığı iki şey var zaten.. pardon üç şey var.. 1- canını sıkması 2- aLkoLik oLması 3- çayLak oLması.. ideaL yazar.. *
youtube'daki videolardan birinde gördüğümü düşündüğüm yazar..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar