bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
efendim bir çok eksiği atlaması bir yerlerde bazı yazarları bırakmasına rağmen organizasyon konusunda sözlükte eline su dökecek kimse olmayan organizatördür.. ne kadar yalakalık yapsak az kardeşim.
sonra devam ederim... söz lan valla devam edeceğim.
sonra devam ederim... söz lan valla devam edeceğim.
güzel insan, çalışkan insan..
yeni yaşının ona mutluluk, huzur, sevgi, para getirmesi dileğiyle.
tanım: üç şekerli çay gibi bir şey.
tanım: üç şekerli çay gibi bir şey.
yas gunusu kutlu olasıca yazar insan..
doğum günü kutlu olsun yazar kişisi. nice mutlu yıllara.
dogum günü kutlu olasıca organizator seysi. özledim lan seni diyecegim insan. nice yıllara diyorum sana taa ankaralardan ve makina'da iyi pasta kesmeler diliyorum. *
çeyreğine vardığı yolun sonuna kadar her daim yanında/yanımda yer alacak dost, yeni yaşının herşeyden güzel geçmesi dileğiyle. nice senelere...
bugün asmaaltında pasta kesilerek doğum gününün kutlanmasını önerdiğim yazar. *
(bkz: biz de pasta isteriz)
(bkz: biz de pasta isteriz)
karÂrımı bozduran.
ilk olarak birisinin gönderdiği zirve videosunda görülmüştür kendisi. eşşek gibi boyu, at ağzı gibi ağzı vardı. sarı siyah bir gömlek, çizgili bir de...ahahah...avarel kılıklı ipne seni...
sonra baktım mal mal yazılar yazıyo...anaaa dedim bu da yobazgillerden öehh...sonra redwine dedi gel istanbul'a gidelim. dedim "gitmem, fatal var orda"...
tehditlerle gittik gördük kötünün iyisiymiş gene. anladık.*
yolun 3'te 1'ini geride bırakmış yazarcan. umarım hayatta hiç 3'ün 1'ini almaz. nice senelere.
ilk olarak birisinin gönderdiği zirve videosunda görülmüştür kendisi. eşşek gibi boyu, at ağzı gibi ağzı vardı. sarı siyah bir gömlek, çizgili bir de...ahahah...avarel kılıklı ipne seni...
sonra baktım mal mal yazılar yazıyo...anaaa dedim bu da yobazgillerden öehh...sonra redwine dedi gel istanbul'a gidelim. dedim "gitmem, fatal var orda"...
tehditlerle gittik gördük kötünün iyisiymiş gene. anladık.*
yolun 3'te 1'ini geride bırakmış yazarcan. umarım hayatta hiç 3'ün 1'ini almaz. nice senelere.
doğum gününü kutladığım suser. *
bugün ve kalan ömrümdeki tüm günlerin mutlu,neşeli,heyecanlı ama en önemlisi dilediğin gibi olsun. mutlu yıllar ölümcül yazar kişisi.
bunca enryden bugün doğduğu anlaşılan, bu durumda yazanların doğrucusu- yalancısı olduğum-uz iyi ki doğmuş yazarı.
dogum gununu kutladigim yazar.
entrylerini kutlamayı ihmal ettiğim, doğum gününü kutlarken, bunu da araya sıkıştırdığım başarılı yazar. nice yıllar, sözlükte olmasını diliyorum. doğum günün kutlu olsun.
doğum gününü en içten dileklerimle kutladığım yazar arkadaşım. mutlu ol e mi?
doğum günüymüş bugün..hep mutlu olsun yeni yaşında.. yeni yaşı istediği her şeyi getiriversin önüne..
doğum günün kutlu olsun yazarı. nice senelere.
doğum günün kutlu olsun , ne dert ne kederlerin yanında olsun bir ömür boyu mutlu kal..
way şerefsiz. utanmadan doğmuş terbyesiz. bi ara öperin... *
not: ikimiz de küfür bilmeyiz...
not: ikimiz de küfür bilmeyiz...
dogum gunu kutlu, kendisi mutlu ve gelecege dair umutlu olsun yazaridir.
sabahtan beri hiç bir içmedik
başımız çok ağrıyor bizim
fatal başkan bize bişey içki ısmarlasana
parasını alırsın sonra...
fatal bizi discoya götür. tamam kessss!.
sevdim seni doğum günün kutlu olsun bebeğim.
başımız çok ağrıyor bizim
fatal başkan bize bişey içki ısmarlasana
parasını alırsın sonra...
fatal bizi discoya götür. tamam kessss!.
sevdim seni doğum günün kutlu olsun bebeğim.
dogum gunu cocugu , organizator yazar. kutlu olsun. nice yaslara , saglikla. *
yaa önce ben kutlayacaktımm!!! yazarı...ama uyumuş kalmışım.
neyse burdan kendisine mutlu yıllar, nice senelere ve yaşınla yaşa gibi bilumum doğum günü kutlama laflarını yolladığımdır aynı zamanda.
bi de sana ayakkabı aldım, bi numara büyük seneye de giyersin artık...*
edit: şşşt uzak durun, benim kız arkadaşım olacakmış o *
neyse burdan kendisine mutlu yıllar, nice senelere ve yaşınla yaşa gibi bilumum doğum günü kutlama laflarını yolladığımdır aynı zamanda.
bi de sana ayakkabı aldım, bi numara büyük seneye de giyersin artık...*
edit: şşşt uzak durun, benim kız arkadaşım olacakmış o *
bro doğum günün kutLu oLsun.. nice yaşLara, nice zirve organizasyonLarına, nice manitaLara, nice paraLara, nice yatLara, nice arabaLara diyorum ve gözLerinden öpüyorum.. sana şarkıLar hazırLadım;
fattaLım biçim biçim
öLürem fattaL için
aLem bana düşmandır
fattaL sevdiğim için
oy oy
heLe Loy Loy Loy
kibar yarim fattaLım oy oy..
bir de tezahurat yazdım:
fattaL gazi bize pasta kesssss, pasta kesssss, pasta keesssss!!!
fattaLım biçim biçim
öLürem fattaL için
aLem bana düşmandır
fattaL sevdiğim için
oy oy
heLe Loy Loy Loy
kibar yarim fattaLım oy oy..
bir de tezahurat yazdım:
fattaL gazi bize pasta kesssss, pasta kesssss, pasta keesssss!!!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar