bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- futbol21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- galatasaray lobisi11
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- bir şeyler söyle3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- 26 haziran 20266
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birsin allahım2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- erleg han ile revani yemek3
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ingiliz aksanı6
yakınen tanıma fırsatı bulduğum organizatör kişi, sıcak, sevecen, her ortama lazım insan. fiziksel olarak kafa kağıdına bakmadan yaşını tahmin edemeyeceğiniz gençlikte olan hayret şaşırtan kişidir.
zirve organizatörü çaylakdaşım. evet yazardaş olucaz inşallah. sabret. * bu arada pikniğe gelmek isterdim ama işte sınav kem küm şey hani... işte bir diyalog; *
-pikniğe gelmio musun?
-yok ya kötüyüm içimden gelmio.
-ya kafa dağıtırsın
-geçen alkım'ın doğumgününü hatırlıo musun? o zaman fazla kafayı dağıtmıştım zirveye geldiğimde. konuşma istersen demiştin. öyle mi olayım?
-ben bi düşüneyim. *bir ada zirvesinde beraber olmak diyerekten gideyim.
-pikniğe gelmio musun?
-yok ya kötüyüm içimden gelmio.
-ya kafa dağıtırsın
-geçen alkım'ın doğumgününü hatırlıo musun? o zaman fazla kafayı dağıtmıştım zirveye geldiğimde. konuşma istersen demiştin. öyle mi olayım?
-ben bi düşüneyim. *bir ada zirvesinde beraber olmak diyerekten gideyim.
zirveler tarihinin en iyi organizasyonunu yapan ama gerçekleştiremeyen organizatördür.
çaylaklıktan da kurtulmuş hadi gözün aydın. ha bu arada mecidiyeköy zirvesinden sonra ilk defa bir zirvede içmeden durmuştur..
çaylaklıktan da kurtulmuş hadi gözün aydın. ha bu arada mecidiyeköy zirvesinden sonra ilk defa bir zirvede içmeden durmuştur..
(bkz: çaylak organizatör)
"f: -gözün aydın
l:-gözüm aydın?!
f:-adaya gidiyoruz "
dediğinde sessiz sevinç çığlıkları atmam sebeb olmuş , emek vermiş , yorulmuş , ama o da eğlenmiştir. *
"f: -gözün aydın
l:-gözüm aydın?!
f:-adaya gidiyoruz "
dediğinde sessiz sevinç çığlıkları atmam sebeb olmuş , emek vermiş , yorulmuş , ama o da eğlenmiştir. *
titriyorsa bosalmıstır abi. bu da böyle biline.
tanım: denize dokulemeyecek kadar yuksekte olan yazar.
tanım: denize dokulemeyecek kadar yuksekte olan yazar.
bir insana gülmek bu kadar mı yakışır denilesi ,top oynadıktan sonra elinde garip garip şeyler oluşan ve bepanthene sürmesini tavsiye ettiğim kişidir.
gülünseyince şirin konuşunca fatallığı tutan yazardır.hayatımda izgara tavuk yemedığim ilk piknigi bana yaşatan kişi olmuştu.*
çaylaklığına çok üzüldüğüm ve bu yüzden dolayı, yönetime karşı bir tavır segileyerek açlık grevi'ne girdiğim, üzüntüden deprasyona adım attığım, uzaklardan bi el salladığım, kendisine iyi bakması zerre umurumda olmayan, karşılıksız sevdiğim, sütten kesildiğim...
(bkz: çaylak organizatör)
9254'e ulasmasi için cok efor harcamasi gereken yazar.
en iyisi biz ona bir şarki hediye edelim.
(bkz: zor dostum zor)
en iyisi biz ona bir şarki hediye edelim.
(bkz: zor dostum zor)
o ki fattaL gazi.. o ki fattaL boy.. o ki.. bir, iki, üç diye bir beyaz girişi yaptıktan sonra iLk önce tüm insanLığı katLedip sonra kendimi vurmak istiyorum.. ne biçim giriştir Lan bu..
dövüş sanatLarında tekvandoooooo daLında 3 ay hayLi bir hırpaLanan genç.. bu yazarda benim gibi bazı kavgaLar da dayak yemekten zevk aLıyor.. işte bu.. kan geLecek ki suratından rengini beLLi edeceksin di mi ama?..
çok şeker bir herif Lan bu.. kavgada insan vurmaya kıyamaz o derece.. 2 siLkeLemekLe oLayı geçiştirir sonra çay ısmarLayıp muhabbet edersin.. vurmayın Lan çocuğa ibneLer.. yazık..
dövüş sanatLarında tekvandoooooo daLında 3 ay hayLi bir hırpaLanan genç.. bu yazarda benim gibi bazı kavgaLar da dayak yemekten zevk aLıyor.. işte bu.. kan geLecek ki suratından rengini beLLi edeceksin di mi ama?..
çok şeker bir herif Lan bu.. kavgada insan vurmaya kıyamaz o derece.. 2 siLkeLemekLe oLayı geçiştirir sonra çay ısmarLayıp muhabbet edersin.. vurmayın Lan çocuğa ibneLer.. yazık..
pek bi sıcak pek bi eğlenceli yazar kardeşim.
(bkz: istanbul u sevme nedenleri)
(bkz: çaylak moderatör)
kendisi ile geçmiş bir zirveden izlenimlerim...
fatal:can ciğer kuzu sarması.soynması için uygun müziği bir türlü bulamayınca o işi ya* başka bir bahara erteledik.ayrıca uygun bi direğede rastlayamadık cevahir de. siz anladınız. neyse bu arkadaş her aktive için uygun partner. ya gene yanlış anlıyosunuz öle değil. yani yemek yerken kahve içerken, hızlı tren , diğer oyunlar vs. hemen oynuyo katılıyo.. aman ben yapamam binemem demiyo. hatta teşfik ediyo.. misal bowling de defalarca strike yaptı. başarılı yani. türkü söylüyo, oynuyo, içiyo güzel,tek kusuru bjk li olması. e o kadar kusur dan bişey olmaz.
fatal:can ciğer kuzu sarması.soynması için uygun müziği bir türlü bulamayınca o işi ya* başka bir bahara erteledik.ayrıca uygun bi direğede rastlayamadık cevahir de. siz anladınız. neyse bu arkadaş her aktive için uygun partner. ya gene yanlış anlıyosunuz öle değil. yani yemek yerken kahve içerken, hızlı tren , diğer oyunlar vs. hemen oynuyo katılıyo.. aman ben yapamam binemem demiyo. hatta teşfik ediyo.. misal bowling de defalarca strike yaptı. başarılı yani. türkü söylüyo, oynuyo, içiyo güzel,tek kusuru bjk li olması. e o kadar kusur dan bişey olmaz.
hay q'lar kovalasın seni dediğim yazardır. *
kendisi ile yakın ilişkiler içinde olduğumdan dolayı, boş beleş damgası yemişimdir. raffine insanı fatalla takılan boş adamdır dedi, ''yapma ya'' dedim.
(bkz: hep senin yüzünden mahmut) *.
(bkz: hep senin yüzünden mahmut) *.
yazıları dikkat çeken bir sözlük yazarı.
verdiği ukteleri ciddiyetle araştırdığım yazar. ukteleri zor bulunur ve değerli türden, söylemeli.
aydınlatıcı kişilik. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar