bugün
- sedat pekmez21
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yazarların iyi olduğu konular4
- salak erkek neden bu kadar çok3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kemalist dünya19
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- tavuk iskender3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- beynin güzelce yıkanması3
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- ebu muhammed el culani3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- bir gecede cahil kaldık5
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- çomar putu3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- galatasaray lobisi10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yazarların ilk kedileri3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- hakan çalhanoğlu2
- ona bir şey söyle9
- muşlettin amca birader bey2
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- manyak bey biraderin silik olması2
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- allah9
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- sözlüğün en şey yazarı2
- cemevinde hain kemal sloganları8
Ultraslan ın yolunacak çok kaz var sözünün ispatı.
falceo'ya Barselona talipmiş:
Top toplayıcı çocuklar hastalanmış, sahanın kenarında top toplayacakmış.
adam kupada gol attı özel maçta gol attı.. Barcelona nerede bizim 2. lig takımını bulup karşılaşsın ki, falcao gol atsın!
birileri transfer edenleri rahatlatmak için uyduruyor veya falceo piyasa yapmaya çalışıyor.
Top toplayıcı çocuklar hastalanmış, sahanın kenarında top toplayacakmış.
adam kupada gol attı özel maçta gol attı.. Barcelona nerede bizim 2. lig takımını bulup karşılaşsın ki, falcao gol atsın!
birileri transfer edenleri rahatlatmak için uyduruyor veya falceo piyasa yapmaya çalışıyor.
Yalnız suarez sezonu kapadı barça geçen yıl boateng çöpünü bile kiraladı alternatif olsun diye bence bunu da alabilirler suarezin oyundaki rolüne en yakın adam çünkü. Cavani de altetico yolunu tuttu şu an için alınabilecek en mantıklı adam şu son 5-6 ayını saymazsak. Çöp denilen slimani dün monaconun paris deplasmanında beraberlik golünü attı. Biraz geniş düşünelim.
Kalktı.
görsel
görsel
Ezeli rakibimizden Yılda 5 milyon dolar kazanan ve bu haftayı da fenerbahçemize hizmet ederek geçiren eski futbolcu.
Abdürrahim albayrak 'ın ilk dönemler falçao diye andığı sakat futbolcu. Hala falçao diyor mu bilmiyorum.
Luçescu ya da luçeşçu derdi. Hay dilini eşşek arısı soksun.
Luçescu ya da luçeşçu derdi. Hay dilini eşşek arısı soksun.
uzay topçu abi gol kralı olur.
mohammed mustafa dan sonra kendisi arayıp sorulmaz bir adam oldu, haketti pic.
Ahlaklı olsa şimdiye para almadan sözleşmesi fesh edilirdi ama yata yata para kazanmaya devam ediyor. Bu arada Galatasaray neden sözleşmesini tek taraflı fesh etmiyor?
çok pahalı futbolcu. bu yıl ne olacağını merakla bekliyoruz bakalım.
ülkenin paraları nerelere gidiyor ? yazık değil mi lan !
marmaraya deprem habercisi sismik sistem kurulması 3 milyon euro ve bu parayı vermiyoruz, gidiyoruz bu oc larına bu paraları veriyoruz. bunun gibi ne paralar hiç uğruna çöpe gidiyor.
sadece bu oc na akıtılan para ile ülkede amatör spor okullarına nasıl bir yatırım yapılır varın siz düşünün.
bir galatasaraylı olarak, taaaa amk ! bunu yapan bütün türk takımlarının taaa amk ! bu yüzden ne lig tv ne bir maç izliyorum artık !
bizim başımıza ne gelse hak.
futbol bilmeyip, futbol seven koyunlar üzerinden sürümden para kazanan anadolu çomarları sizi ! !
https://www.sozcu.com.tr/...aign=anasayfa_spor_zone_8
marmaraya deprem habercisi sismik sistem kurulması 3 milyon euro ve bu parayı vermiyoruz, gidiyoruz bu oc larına bu paraları veriyoruz. bunun gibi ne paralar hiç uğruna çöpe gidiyor.
sadece bu oc na akıtılan para ile ülkede amatör spor okullarına nasıl bir yatırım yapılır varın siz düşünün.
bir galatasaraylı olarak, taaaa amk ! bunu yapan bütün türk takımlarının taaa amk ! bu yüzden ne lig tv ne bir maç izliyorum artık !
bizim başımıza ne gelse hak.
futbol bilmeyip, futbol seven koyunlar üzerinden sürümden para kazanan anadolu çomarları sizi ! !
https://www.sozcu.com.tr/...aign=anasayfa_spor_zone_8
tüm paralar falkova ya gittiğinden tarihin en büyük rezilliklerinden birini çıkaran marcaoya 150 bin dolar ceza vermişler.. nasıl spineless bir camiasınız olum siz.
O da bişey mi Diagne denen, mahallede top koşturan küçük çocuklar kadar bile tekniğe sahip olmayan, top oynamasını bilmeyen bir adama tamı tamına 13 milyon euro bonservis ödendi bu ülkede. on üç mil yon...
Geldi geliyor dediler, adam çok az etkili oldu ve gitti.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar