bugün

falcao

Ahlaklı olsa şimdiye para almadan sözleşmesi fesh edilirdi ama yata yata para kazanmaya devam ediyor. Bu arada Galatasaray neden sözleşmesini tek taraflı fesh etmiyor?
© copyright 2005 - 2026