bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- amerika birleşik devletleri7
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- portekiz5
- kolombiya4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- iran2
- opel frontera2
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- ilgi manyağı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- x in memeleri3
- özbekistan4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- içtim şarabı13
- kadir inanır22
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- panama3
- hırvatistan3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- petrol2
- kemalist dünya24
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- her insanın bir cini olması8
yakın zamanda baştan tekrar izlenilecek dizidir.
fakat bu yapılırken 1. sezon + 2. sezon sekiz ölene kadar + ramiz karaeski ölümü ve sonraki bölümler şeklinde yapılacaktır. arası kahırdır.
fakat bu yapılırken 1. sezon + 2. sezon sekiz ölene kadar + ramiz karaeski ölümü ve sonraki bölümler şeklinde yapılacaktır. arası kahırdır.
ilk sezonu Dünya'nın en iyi dizilerinden biri , ikinci sezonu Türkiye'nin en iyi dizisidir.
senaryo ve kurgu yapısına uygun bir şekilde bizleri karışık duygulara sevketmiş dizi.
özlenendir.
dünya dizi tarihinin gelmiş geçmiş en güzel yazılmış, kurgulanmış ve oynanmış dizilerinden biridir.
içinde bade olan bölümlerden sonra takibimi kestiğim dizidir. güzeldi ama çok bozdu, önünü alamadık.
edüt: yalan mı? bozmadı mı?
edüt: yalan mı? bozmadı mı?
türkiyenin kurgusu en sağlam olan dizisidir.
Arkadaşın " Dün ne oldu abi kaçırdım, izleyemedim. Bi özetlesene " dediğinde özetlenmeyen tek dizi. Her dakika aksiyon, yeni oyunlar.. anlatılmaz yaşanır yani.
özlenen.
türk dizi tarihinde çıtayı baya yukarıya çakmış olan dizidir. senaryo ve oyunculuklar üst düzeydedir. film de ali, eyşan, cengiz ve ezel karakterleri başrolü paylaşmışlardır. bir diğeri için (bkz: behzat ç).
bence ilk sezonu ile dünyanın ikinci sezonu ile türkiyenin en iyi dizisidir.
yunan reyting ; görsel
google trends den ; http://www.google.com/tre...l&date=all&sort=0
yunan reyting ; görsel
google trends den ; http://www.google.com/tre...l&date=all&sort=0
kenan reyiz'in müthiş bir oyunculuk sergilediği son dönem dizilerin hepsinden kat kat daha iyi olan dizi.
En iyi Türk dizilerinden biridir. Başlangıcında Kutlar Vadisine benzemekteydi ama 2 bölüm sonra tamam farklı olduğunu kanıtladı. Bir ay kadar önce muhteşem bir final yaptı.
-----------------spoiler------------------
Finalde kapıyı açan adam Ömer' di.
O elini şaşırdığında kafaya götürme
tiki Ömer'de vardı. Ezel' in sanırım
4. bölümündeki kumarhane sahnesine
bakarsanız beni anlayacaksınız.
-----------------spoiler------------------
Finalde kapıyı açan adam Ömer' di.
O elini şaşırdığında kafaya götürme
tiki Ömer'de vardı. Ezel' in sanırım
4. bölümündeki kumarhane sahnesine
bakarsanız beni anlayacaksınız.
aklımda ne kaldı lan eddiğimde ilk "tuvalette ezel' in ali' ye posta koyuşu" nun kaldığı dizi. ama ne posta koydu be..
sonradan çok pis cıvımıştı.
iyi ki çok geç olmadan bitirdiler.
iyi ki çok geç olmadan bitirdiler.
nı nı nı nı nıııı nııı müziği ile akılda kalandır. iyi sahneleri vardı, sağlamdı.
bölümlerini tekrardan izlediğim dizi.
edit: ne oldu da eksilediniz lan. ben izliyom diziyi.
edit: ne oldu da eksilediniz lan. ben izliyom diziyi.
hala tekrar başlanıp izlenen dizi. *
içinde cansu dere olan her diziye önyargı ile bakmama sebep olan dizi.
finali biraz gecikmeli yaptığım, uzun yıllar sonra bile bi ara bi ezel vardı diye konuşulacak dizi. şimdi gelelim tartışılan sona:
--spoiler--
abi ciddi ciddi ezel'in öldüğünü düşünenler var. ne biçim dizi izlionuz beyler bsg dicem ama tutuyorum kendimi demiyorum. herşeyi geçtim dayı'nın ezel'e intihar etmesi için zehir verdiğini kafanız kesiyo mu amk 70 bölüm izlediniz hiç mi tanımadınız dayı'yı? neyse son oyun zaten adı üstünde dayı'nın oyunuydu. ezel yüzüğün içindeki şeyi içti ve ölmedi. ondan sonra deniz fenerindeki karşılaşma gününe kadar ne olduğunu bilmiyoruz zaten dediğim gibi bu dayı'nın oyunuydu. şöyle bir teori de var. o yüzüğün içindeki ezel'in yaşadıklarını unutturan yani hafızayı silen bir iksir, bu da olabilir. ama o geçen süreçte ne olduğu, ezel'in nasıl ölmediği ve ya dayı'nın ne planladığı çokta önemli değil. deniz fenerinden çıkan adamın ezel olduğu gözümüze sokulmuştur. zaten dayı o yüzüğü verirken yeni bir hayata başlamak için küçük bi umudun varsa diyor. yani hayatına son vermek için değil. ayrıca ali'yle ezel vedalaşırken ali öldürcen lan kendini dediğinde ölüceğimi kim söyledi diyor ezel. belki geri gelirim diyor. ve can için de 18 yaşında öğrensin demişti. öğrendi işte. ve dayı'nın son cümlesi babalar ve oğullar kavuşamazlar. yoksa kavuşabilirler mi deyip tebessüm etmesi.. ee daha nesini anlamadınız lan herşey çok açık değil mi?
--spoiler--
edit: bana göre çok net olan bu finalde atladığım bi yer olduğunu düşünen ve ya mantıksız gelen bir bölüm olduğunu düşenen ezelci arkadaşlarım varsa özelden msj atsınlar tartışıp beraber doğru yolu bulalım diyorum*
edit 2: imla.
--spoiler--
abi ciddi ciddi ezel'in öldüğünü düşünenler var. ne biçim dizi izlionuz beyler bsg dicem ama tutuyorum kendimi demiyorum. herşeyi geçtim dayı'nın ezel'e intihar etmesi için zehir verdiğini kafanız kesiyo mu amk 70 bölüm izlediniz hiç mi tanımadınız dayı'yı? neyse son oyun zaten adı üstünde dayı'nın oyunuydu. ezel yüzüğün içindeki şeyi içti ve ölmedi. ondan sonra deniz fenerindeki karşılaşma gününe kadar ne olduğunu bilmiyoruz zaten dediğim gibi bu dayı'nın oyunuydu. şöyle bir teori de var. o yüzüğün içindeki ezel'in yaşadıklarını unutturan yani hafızayı silen bir iksir, bu da olabilir. ama o geçen süreçte ne olduğu, ezel'in nasıl ölmediği ve ya dayı'nın ne planladığı çokta önemli değil. deniz fenerinden çıkan adamın ezel olduğu gözümüze sokulmuştur. zaten dayı o yüzüğü verirken yeni bir hayata başlamak için küçük bi umudun varsa diyor. yani hayatına son vermek için değil. ayrıca ali'yle ezel vedalaşırken ali öldürcen lan kendini dediğinde ölüceğimi kim söyledi diyor ezel. belki geri gelirim diyor. ve can için de 18 yaşında öğrensin demişti. öğrendi işte. ve dayı'nın son cümlesi babalar ve oğullar kavuşamazlar. yoksa kavuşabilirler mi deyip tebessüm etmesi.. ee daha nesini anlamadınız lan herşey çok açık değil mi?
--spoiler--
edit: bana göre çok net olan bu finalde atladığım bi yer olduğunu düşünen ve ya mantıksız gelen bir bölüm olduğunu düşenen ezelci arkadaşlarım varsa özelden msj atsınlar tartışıp beraber doğru yolu bulalım diyorum*
edit 2: imla.
turkiye'de tabulari yikan, efsane dizi...
unutulmayan, bölümleri izlediğinde bugüne kadar yapılmış en iyi dizi olduğu tekrar tekrar görülen şaheser. ve amatör videosu çekilen bir dizidir. taklit edilenler de kenan imirzalıoğlu ve yiğit özşener. sonuç berbat tabikide.
--spoiler--
cengiz'i oynayan benim gibi ezel fanı arkadaşımla aniden bu sahneyi çekme kararı aldık. sözleri ezberlemedik pc den gerçek sahne akarken sözleri duyup tekrarladık ve oynadık. sonra bu böyle olmaz diyerek üstüne ses dublajı yaptık. dublaj işi aşırı derecede zor bir olaymış. belki başka denemelerde daha ii yaparız
--spoiler--
http://www.youtube.com/wa...0e4w0zo&feature=share
--spoiler--
cengiz'i oynayan benim gibi ezel fanı arkadaşımla aniden bu sahneyi çekme kararı aldık. sözleri ezberlemedik pc den gerçek sahne akarken sözleri duyup tekrarladık ve oynadık. sonra bu böyle olmaz diyerek üstüne ses dublajı yaptık. dublaj işi aşırı derecede zor bir olaymış. belki başka denemelerde daha ii yaparız
--spoiler--
http://www.youtube.com/wa...0e4w0zo&feature=share
cansu dere'ye birçok kişinin hor gördüğünün aksine bence oyunculuğunu çok iyi yerlere getiren hatta aştırtan dizidir. bir burçin terzioğlu değil tabi ama mimiklerini ve sesini kullanması onun kadar vardır.
Gündemdeki Haberler