bugün
- kayseri de bıçaklı saldırı2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- kadınlar2
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- içtim şarabı13
- eski işyerine tekrar başlamak4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- kemalist dünya24
- kolombiya4
- dünya12
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- x in memeleri3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- kuran-ı kerim3
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- opel frontera2
- insan5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- her insanın bir cini olması8
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- almanya5
- true'nun çaylak olması16
- 33 yaşında olmak3
- velvet28
- arşivlenmesi gereken resimler3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
finali biraz gecikmeli yaptığım, uzun yıllar sonra bile bi ara bi ezel vardı diye konuşulacak dizi. şimdi gelelim tartışılan sona:
--spoiler--
abi ciddi ciddi ezel'in öldüğünü düşünenler var. ne biçim dizi izlionuz beyler bsg dicem ama tutuyorum kendimi demiyorum. herşeyi geçtim dayı'nın ezel'e intihar etmesi için zehir verdiğini kafanız kesiyo mu amk 70 bölüm izlediniz hiç mi tanımadınız dayı'yı? neyse son oyun zaten adı üstünde dayı'nın oyunuydu. ezel yüzüğün içindeki şeyi içti ve ölmedi. ondan sonra deniz fenerindeki karşılaşma gününe kadar ne olduğunu bilmiyoruz zaten dediğim gibi bu dayı'nın oyunuydu. şöyle bir teori de var. o yüzüğün içindeki ezel'in yaşadıklarını unutturan yani hafızayı silen bir iksir, bu da olabilir. ama o geçen süreçte ne olduğu, ezel'in nasıl ölmediği ve ya dayı'nın ne planladığı çokta önemli değil. deniz fenerinden çıkan adamın ezel olduğu gözümüze sokulmuştur. zaten dayı o yüzüğü verirken yeni bir hayata başlamak için küçük bi umudun varsa diyor. yani hayatına son vermek için değil. ayrıca ali'yle ezel vedalaşırken ali öldürcen lan kendini dediğinde ölüceğimi kim söyledi diyor ezel. belki geri gelirim diyor. ve can için de 18 yaşında öğrensin demişti. öğrendi işte. ve dayı'nın son cümlesi babalar ve oğullar kavuşamazlar. yoksa kavuşabilirler mi deyip tebessüm etmesi.. ee daha nesini anlamadınız lan herşey çok açık değil mi?
--spoiler--
edit: bana göre çok net olan bu finalde atladığım bi yer olduğunu düşünen ve ya mantıksız gelen bir bölüm olduğunu düşenen ezelci arkadaşlarım varsa özelden msj atsınlar tartışıp beraber doğru yolu bulalım diyorum*
edit 2: imla.
--spoiler--
abi ciddi ciddi ezel'in öldüğünü düşünenler var. ne biçim dizi izlionuz beyler bsg dicem ama tutuyorum kendimi demiyorum. herşeyi geçtim dayı'nın ezel'e intihar etmesi için zehir verdiğini kafanız kesiyo mu amk 70 bölüm izlediniz hiç mi tanımadınız dayı'yı? neyse son oyun zaten adı üstünde dayı'nın oyunuydu. ezel yüzüğün içindeki şeyi içti ve ölmedi. ondan sonra deniz fenerindeki karşılaşma gününe kadar ne olduğunu bilmiyoruz zaten dediğim gibi bu dayı'nın oyunuydu. şöyle bir teori de var. o yüzüğün içindeki ezel'in yaşadıklarını unutturan yani hafızayı silen bir iksir, bu da olabilir. ama o geçen süreçte ne olduğu, ezel'in nasıl ölmediği ve ya dayı'nın ne planladığı çokta önemli değil. deniz fenerinden çıkan adamın ezel olduğu gözümüze sokulmuştur. zaten dayı o yüzüğü verirken yeni bir hayata başlamak için küçük bi umudun varsa diyor. yani hayatına son vermek için değil. ayrıca ali'yle ezel vedalaşırken ali öldürcen lan kendini dediğinde ölüceğimi kim söyledi diyor ezel. belki geri gelirim diyor. ve can için de 18 yaşında öğrensin demişti. öğrendi işte. ve dayı'nın son cümlesi babalar ve oğullar kavuşamazlar. yoksa kavuşabilirler mi deyip tebessüm etmesi.. ee daha nesini anlamadınız lan herşey çok açık değil mi?
--spoiler--
edit: bana göre çok net olan bu finalde atladığım bi yer olduğunu düşünen ve ya mantıksız gelen bir bölüm olduğunu düşenen ezelci arkadaşlarım varsa özelden msj atsınlar tartışıp beraber doğru yolu bulalım diyorum*
edit 2: imla.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar