bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet6
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- kadınlara küsmek2
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- arapça okuyabilen yazarlar3
- velvet28
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- kemalist dünya19
- salak erkek neden bu kadar çok8
- yazarların iyi olduğu konular9
- üniversitelerin gereksiz olması12
- anın görüntüsü17
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- aile evinde yaşamak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- kendi kendine gülmek2
- erleg han ile revani yemek3
- 27 haziran 20262
- galatasaray lobisi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- zor zaman şarkıları2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ıhlamur kokusu2
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- yürüyüş flörtü3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
radyomuzun sohbeti hoş katılımcısı, dinleyicisi. radyo ekibi olarak seviyoruz seni. o sigarayı azalt lütfen.
bu kadar * entry girilince öldü sandığım yazar.
http://sanalparmak.com/20...ima-bisey-gelmis-olmasin/
http://sanalparmak.com/20...ima-bisey-gelmis-olmasin/
bize hiç zirvelerde katılmasın. bize de katılsın biz de teşekkür edelim arkadaş.
dün gece ki zirvede birden ortadan kaybolan yazar. ama çok düşünceli, derin derin tartışılıyordu o yüzden bölmek istedim, dedi. alkışlarım abi ben. *
(bkz: söz sırası sende) *
senin benim gibi biri işte. *
nick altına girdiğiniz halde teşekkür etmeyen yazar.
bizde önceden girdiğimiz entry sileriz çok da tınnnn.
bizde önceden girdiğimiz entry sileriz çok da tınnnn.
diyalog sever. seray sever esprisi yapmayın lan sakın.
iki ucu boklu değneği şu an monte edecek yer arayan yazar.
hafta sonu üretim bölümündeki işçilerden bir tanesi ciddi bir iş kazası geçirdi ve sol kolu olduğu gibi bir makineye sıkıştı. acil toplantılar, ilgilenme süreci ve diğer işçilere iş ve işçi güvenliğiyle ilgili bir sunum yapılması kararını beraberinde getirdi bu kaza. personel sorumlusu olarak bu görev bana ve mesai arkadaşıma verildi olması gerektiği gibi.
birçok insan adamın sağlığını, ailesini hatta belki de geleceğini merak ederken bizimle aynı türden olduğunu iddia eden, yani insanım diye varlığını sürdüren mesai arkadaşımdan gelen tepki aynen şuydu;
"başka gün bulamadı kaza geçirecek hafta sonu çalış şimdi işin gücün yoksa."
ve bu vatandaşın ağzından daha önce "biri ölse de izin kullansak" cümlesini duymuştum da o zamanlar bu kadar derin düşünmemiştim olayı.
bu kez; lan sen ne diyosun it, orada adam perişan, ailesi perişan, belki de iş hayatı bitti adamın... onu da geçtim belki kolunu kaybetti yemişim işini... sen ne diyosun? diye karşılık versem de it oğlu ite... içim soğumadı tabi.
gergin geçen bir kaç günün sonunda bugün o insanla aynı odada 8-10 saat geçirmek istemediğime karar verdim ve bu departman için kıçımı yırtmış olduğum günleri yok sayarak başka departmana geçmek istediğimi bildirdim.
genel müdürün bu konudaki ısrarcı tavırlarımdan şüphelendiği ve özel bir sebebi olup olmadığı konusunda ısrar ettiği uzun bir sohbetin ardından, o insanla aynı odada çalışmak istemediğimi söylemek durumunda kaldım.
ve bugün o da insanlık dışı çalımını yaptı ve mesai arkadaşımı kendi elimle cezalandıracağımı, işine son verildiğini gidip benim söylemem gerektiğini söyledi.
ben bunu yapmayacağımı yapamayacağımı, şikayet etmek için değil bölümümden ayrılmak için geçerli sebep sunmak adına bu konuyu kendisiyle paylaştığımı söylesem de "bu tür insanlarla biz de çalışmak istemeyiz ve sen şu an işini yapıyorsun, herhangi birini işten çıkardığımızda ya da işe aldığımızda aramızdaki köprü nasıl bu güne kadar sen olduysan, yine sen olacaksın" dedi.
bir yandan iyi oldu tıynetini siktiğimin tıynetsizine desem de, bir yandan minik bebeği geliyor aklıma "nefsini sikiym senin, bok vardı duramadın yerinde" diye kendime kızıyorum...
ne bok yicem bilmiyorum hamnyskim.
hafta sonu üretim bölümündeki işçilerden bir tanesi ciddi bir iş kazası geçirdi ve sol kolu olduğu gibi bir makineye sıkıştı. acil toplantılar, ilgilenme süreci ve diğer işçilere iş ve işçi güvenliğiyle ilgili bir sunum yapılması kararını beraberinde getirdi bu kaza. personel sorumlusu olarak bu görev bana ve mesai arkadaşıma verildi olması gerektiği gibi.
birçok insan adamın sağlığını, ailesini hatta belki de geleceğini merak ederken bizimle aynı türden olduğunu iddia eden, yani insanım diye varlığını sürdüren mesai arkadaşımdan gelen tepki aynen şuydu;
"başka gün bulamadı kaza geçirecek hafta sonu çalış şimdi işin gücün yoksa."
ve bu vatandaşın ağzından daha önce "biri ölse de izin kullansak" cümlesini duymuştum da o zamanlar bu kadar derin düşünmemiştim olayı.
bu kez; lan sen ne diyosun it, orada adam perişan, ailesi perişan, belki de iş hayatı bitti adamın... onu da geçtim belki kolunu kaybetti yemişim işini... sen ne diyosun? diye karşılık versem de it oğlu ite... içim soğumadı tabi.
gergin geçen bir kaç günün sonunda bugün o insanla aynı odada 8-10 saat geçirmek istemediğime karar verdim ve bu departman için kıçımı yırtmış olduğum günleri yok sayarak başka departmana geçmek istediğimi bildirdim.
genel müdürün bu konudaki ısrarcı tavırlarımdan şüphelendiği ve özel bir sebebi olup olmadığı konusunda ısrar ettiği uzun bir sohbetin ardından, o insanla aynı odada çalışmak istemediğimi söylemek durumunda kaldım.
ve bugün o da insanlık dışı çalımını yaptı ve mesai arkadaşımı kendi elimle cezalandıracağımı, işine son verildiğini gidip benim söylemem gerektiğini söyledi.
ben bunu yapmayacağımı yapamayacağımı, şikayet etmek için değil bölümümden ayrılmak için geçerli sebep sunmak adına bu konuyu kendisiyle paylaştığımı söylesem de "bu tür insanlarla biz de çalışmak istemeyiz ve sen şu an işini yapıyorsun, herhangi birini işten çıkardığımızda ya da işe aldığımızda aramızdaki köprü nasıl bu güne kadar sen olduysan, yine sen olacaksın" dedi.
bir yandan iyi oldu tıynetini siktiğimin tıynetsizine desem de, bir yandan minik bebeği geliyor aklıma "nefsini sikiym senin, bok vardı duramadın yerinde" diye kendime kızıyorum...
ne bok yicem bilmiyorum hamnyskim.
bir gün hayatın kendisine çok güzel bir hediye vereceği yazar.
o hediyeyle hayatı değişecek ve hayallerin peşinden gitmenin gücüne dair tekrar ruhsal muhasebelere girecektir. mevlana'nın dediği gibi olmayan şeylerin sadece zamanı gelmediği için olmadığına inanıp, kendi varlık sebebini başkalarına yardımda bulacaktır.
küçük bir dünya o hisle büyüyecektir. *
o hediyeyle hayatı değişecek ve hayallerin peşinden gitmenin gücüne dair tekrar ruhsal muhasebelere girecektir. mevlana'nın dediği gibi olmayan şeylerin sadece zamanı gelmediği için olmadığına inanıp, kendi varlık sebebini başkalarına yardımda bulacaktır.
küçük bir dünya o hisle büyüyecektir. *
alışkanlık yapan insan kişisi. yanından gider gitmez kendini özletiyor.
Radyo uludağ da yayına bağlandığında dikkatle dinlediğim açığını bulmak için çaba sarfettiğim yazardır. Ona geceleri sataşmak en büyük hobimdir. Bazen yazdığıma aşırı tepki verip sinirlenir halbuki benim iyi niyetli biri olduğumu anlaması lazım artık.
Not: Halay çekerken yanında bulunmayın senkronu kaçırıp ayağınıza basabilir. *
Not: Halay çekerken yanında bulunmayın senkronu kaçırıp ayağınıza basabilir. *
sıcak kanlı yazar. seni kurtarıcam merak etme dediğim yazar. *
(#19393188) sağlam söz etmiş yazar.
entry, kişinin kendi kendini açıklama sanatıdır, yaşanmış olması 1. kuraldır.
entry kişinin kendine yakışanı giymesidir. öptüm bay.
girilendir. girdidir. fikir icra etme sanatıdır.
kendine iyi bakıyorsun, öpüyorsun yazarı.
http://www.izlesene.com/v...ozkanbir-ay-dogar/5423889#
--spoiler--
madem soysuz gönlün bende yok idi
niye doğru yoldan şaşırdın beni
--spoiler--
--spoiler--
madem soysuz gönlün bende yok idi
niye doğru yoldan şaşırdın beni
--spoiler--
evde adını bağırarak özlediğim yazar.
üç kulhu bir elham dedikten sonra böğürerek güldüğünü düşündüğüm yazar. kulfu da olabilir...
üç kulhu;
üç kulfu,
üç kulwu;
üç kunkfu;
üç küp, üçünün de kulpu kırık kuku.
reröre..
üç kulfu,
üç kulwu;
üç kunkfu;
üç küp, üçünün de kulpu kırık kuku.
reröre..
(#19631961) sabah sabah isyankar takılan yazar. Bi güne başlayaydık...
üç kunkfu diye başlık açarsa tutacağını düşündüğüm yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar