bugün

Öldü sandim tayfasinin sasirttigi yazar. Hayretler icerisindeyim...
saygılar..

kız mı degil mi anlayamadıgım yazar. kızsa bir şeyler icmek isterim. mesela sahlep?
bir şeyler içme şerefine nail olduğum uludağ sözlük kullanıcısı. bilmenizi isterim ki içtiğiniz şey kesinlikle sahlep olmayacaktır ve gecenin sonunda sizi küfeye kooyup taşıyacak kadar sağlam kalacaktır. yaz kızım: şahit khalesi.
edit: kusursuz bir kadın.
Hey masallah, top muyum gergedan miyim ben de sasirdim yazari. Cinsel munasebette bulunmadan gibilmenin yollarini bulmus, isyan bayragini birilerinin gotune soktu sokacak.
Amerikan emperyalizmine ve modern sömürgeciliğe baş kaldırmıştır. Türkçe elden gidiyor hanııım.
görsel
çayın abartılmış bir içecek olması

çok kırdılar beni çok üzdüler. ne diyor bunlar entry ne ne ne?
-----spoiler-----
1.ceyda düvenci nin memeleri

Sarkik memelerdir. Onu begenen erkekler mumkunse hic sevismesindir
-----spoiler-----

o memelerin düşsün kadın... Deli misin yavrum sen? Allah çarpar allahh...
--varan1--
-----spoiler-----
1.ceyda düvenci nin memeleri

Sarkik memelerdir. Onu begenen erkekler mumkunse hic sevismesindir
-----spoiler-----

o memelerin düşsün kadın... Deli misin yavrum sen? Allah çarpar allahh...
--varan1--

memelerine laf edilmeyecek olan kadın. olsa edin ama yok işte puhahahah...
özelden yazdığı iddia edilen yazar.

ulan dümbük senin mesajına bile cevap vermez. verdiyse dua et zaten iki rekat şükür namazı kıl.

edit: haklı çıkmanın inanılmaz gurunu yaşıyorum.

ulan bu kadın bana bile cevap vermedi. bu sözlükte bana cevap vermeyen tek kadın. o kadar asıldım pas vermiyor. *
yine birini erkeğim diye kekleyip keklemediği merak konusu. olum yemeyin lan, beni de haftalarca erkeğim diye hüpletti bu yazar. küfürlerine bakmayın nazenin bir karı bu.

edit: kendisinden cevap alana kadar, akla karayı seçmiştim. bir insan hiç mi değişmez. neyse bir tek bana yapmadığını görmek musmutlu etti beni. arayalım gelsin. *
O karar kuğul ki oyle mesajla ulasamayacaginiz yazar.

Oytun: balim benim yha.

Yumurta topuk sivri burun: yirin.

General smoker; lan o ipneyi ben de kendim saniyom.

Khalesi; sittir git odeme yap.

Besmele besmerello; birazdan gelir yigidim.

Manikserce; okuz gibi ozledim. Koynuna al yine.
sozlukteki disi versiyonum lan. ayni ben amk. kugul karizmatik kimseyi siklemez. panpam ya. *
Sbag in bile kendisinden daha guzel oldugu yazar. Erkek olsam kesin alirdim. Adaletini sikiym dunya. .
kendisine haksizlik eden sari bonbon. birak bu mutevazilikleri. * gerci bi peruk taksam cogu kizdan guzel olurum amk o ayri ama sen hoş bir gadinsin, allah beyine bagislasin.
sözlükte özlediğim tek dişi. allahsiz.
sen her bahar aşık olursun. ben her bahar;

https://www.youtube.com/watch?v=lEaR4vUx2tg
Bugün bir arkadaşımızın sorduğu sorudur. Ağzının ortasına kapatmak istedim.

(bkz: çok cahilsin keşke olsen)
Derin cok hem de.

Tanimadigin insanlar, adina kadeh kaldirdi yine. Nisan bitti, cık ortaya...
Moda akımı.
kaç bira oldu lan sensiz içtiğimin yazarı.
Nerde la bu?
alla allaaa...
LAn hakikaten nerde bu ya?
Bu karıyı gerçek hayatta tanıyNlar var, biliyorum haber etsinler sağlığı özellikle iyi mi diye..,
entry sözlükte yazılan yazılara denir.
(bkz: giri)
© copyright 2005 - 2026