bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kadir inanır14
- israil5
- velvet28
- bir şeyler söyle3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- kemalist dünya19
- 2026 dünya kupası27
- arapça okuyabilen yazarlar3
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- yazarların iyi olduğu konular9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- aile evinde yaşamak13
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- sedat pekmez21
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- anın görüntüsü17
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- birsin allahım2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erleg han ile revani yemek3
- birader yazar olmak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- kendi kendine gülmek2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- 27 haziran 20262
iki ucu boklu değneği şu an monte edecek yer arayan yazar.
hafta sonu üretim bölümündeki işçilerden bir tanesi ciddi bir iş kazası geçirdi ve sol kolu olduğu gibi bir makineye sıkıştı. acil toplantılar, ilgilenme süreci ve diğer işçilere iş ve işçi güvenliğiyle ilgili bir sunum yapılması kararını beraberinde getirdi bu kaza. personel sorumlusu olarak bu görev bana ve mesai arkadaşıma verildi olması gerektiği gibi.
birçok insan adamın sağlığını, ailesini hatta belki de geleceğini merak ederken bizimle aynı türden olduğunu iddia eden, yani insanım diye varlığını sürdüren mesai arkadaşımdan gelen tepki aynen şuydu;
"başka gün bulamadı kaza geçirecek hafta sonu çalış şimdi işin gücün yoksa."
ve bu vatandaşın ağzından daha önce "biri ölse de izin kullansak" cümlesini duymuştum da o zamanlar bu kadar derin düşünmemiştim olayı.
bu kez; lan sen ne diyosun it, orada adam perişan, ailesi perişan, belki de iş hayatı bitti adamın... onu da geçtim belki kolunu kaybetti yemişim işini... sen ne diyosun? diye karşılık versem de it oğlu ite... içim soğumadı tabi.
gergin geçen bir kaç günün sonunda bugün o insanla aynı odada 8-10 saat geçirmek istemediğime karar verdim ve bu departman için kıçımı yırtmış olduğum günleri yok sayarak başka departmana geçmek istediğimi bildirdim.
genel müdürün bu konudaki ısrarcı tavırlarımdan şüphelendiği ve özel bir sebebi olup olmadığı konusunda ısrar ettiği uzun bir sohbetin ardından, o insanla aynı odada çalışmak istemediğimi söylemek durumunda kaldım.
ve bugün o da insanlık dışı çalımını yaptı ve mesai arkadaşımı kendi elimle cezalandıracağımı, işine son verildiğini gidip benim söylemem gerektiğini söyledi.
ben bunu yapmayacağımı yapamayacağımı, şikayet etmek için değil bölümümden ayrılmak için geçerli sebep sunmak adına bu konuyu kendisiyle paylaştığımı söylesem de "bu tür insanlarla biz de çalışmak istemeyiz ve sen şu an işini yapıyorsun, herhangi birini işten çıkardığımızda ya da işe aldığımızda aramızdaki köprü nasıl bu güne kadar sen olduysan, yine sen olacaksın" dedi.
bir yandan iyi oldu tıynetini siktiğimin tıynetsizine desem de, bir yandan minik bebeği geliyor aklıma "nefsini sikiym senin, bok vardı duramadın yerinde" diye kendime kızıyorum...
ne bok yicem bilmiyorum hamnyskim.
hafta sonu üretim bölümündeki işçilerden bir tanesi ciddi bir iş kazası geçirdi ve sol kolu olduğu gibi bir makineye sıkıştı. acil toplantılar, ilgilenme süreci ve diğer işçilere iş ve işçi güvenliğiyle ilgili bir sunum yapılması kararını beraberinde getirdi bu kaza. personel sorumlusu olarak bu görev bana ve mesai arkadaşıma verildi olması gerektiği gibi.
birçok insan adamın sağlığını, ailesini hatta belki de geleceğini merak ederken bizimle aynı türden olduğunu iddia eden, yani insanım diye varlığını sürdüren mesai arkadaşımdan gelen tepki aynen şuydu;
"başka gün bulamadı kaza geçirecek hafta sonu çalış şimdi işin gücün yoksa."
ve bu vatandaşın ağzından daha önce "biri ölse de izin kullansak" cümlesini duymuştum da o zamanlar bu kadar derin düşünmemiştim olayı.
bu kez; lan sen ne diyosun it, orada adam perişan, ailesi perişan, belki de iş hayatı bitti adamın... onu da geçtim belki kolunu kaybetti yemişim işini... sen ne diyosun? diye karşılık versem de it oğlu ite... içim soğumadı tabi.
gergin geçen bir kaç günün sonunda bugün o insanla aynı odada 8-10 saat geçirmek istemediğime karar verdim ve bu departman için kıçımı yırtmış olduğum günleri yok sayarak başka departmana geçmek istediğimi bildirdim.
genel müdürün bu konudaki ısrarcı tavırlarımdan şüphelendiği ve özel bir sebebi olup olmadığı konusunda ısrar ettiği uzun bir sohbetin ardından, o insanla aynı odada çalışmak istemediğimi söylemek durumunda kaldım.
ve bugün o da insanlık dışı çalımını yaptı ve mesai arkadaşımı kendi elimle cezalandıracağımı, işine son verildiğini gidip benim söylemem gerektiğini söyledi.
ben bunu yapmayacağımı yapamayacağımı, şikayet etmek için değil bölümümden ayrılmak için geçerli sebep sunmak adına bu konuyu kendisiyle paylaştığımı söylesem de "bu tür insanlarla biz de çalışmak istemeyiz ve sen şu an işini yapıyorsun, herhangi birini işten çıkardığımızda ya da işe aldığımızda aramızdaki köprü nasıl bu güne kadar sen olduysan, yine sen olacaksın" dedi.
bir yandan iyi oldu tıynetini siktiğimin tıynetsizine desem de, bir yandan minik bebeği geliyor aklıma "nefsini sikiym senin, bok vardı duramadın yerinde" diye kendime kızıyorum...
ne bok yicem bilmiyorum hamnyskim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar