bugün
- herkesle iyi anlaşan insan9
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- ankara nın en güzel yanı7
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 19 yaşında kızla yatmak12
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- kemalist dünya26
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ilgi manyağı5
- kemal kılıçdaroğlu15
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilkin aydın2
- mola4
- anın görüntüsü23
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ankara3
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- gitme diye yalvarmak6
Ölümü şoka soktu beni. Nasıl bir dünya yahu bugün varız yarın yokuz sahiden. Mekânı cennet olsun. Sevmem için şarkılarını dinlemem gerekmiyordu öyle bir insandı. Samimiydi , doğaldı.
Nurlar içinde yatsın. Erken ayrıldı.
Nurlar içinde yatsın. Erken ayrıldı.
her canlı ölümü tadacaktır ın kapısını çaldığı sanatçımız. allah rahmet eylesin.
Üzüldüm kimseye zararı yoktu diğerleri gibi ota boka yorumu olmazdı.
Kimseye zararı olmayan birisiydi.
Allah rahmet eylesin.
Allah rahmet eylesin.
Sevimli tonton bir teyzeydi, sesi güçlü, yorumu güzel bir sanatçıydı.
Allah taksiratlarını affetsin.
Allah taksiratlarını affetsin.
Vefat haberini alır almaz fenerbahçemin 2013 yılı şampiyonluk kutlamalarında meşhur olan "tavukları pişimişem" adlı şarkısını şampiyonluk kutlama videosuyla birlikte izledim.
Ses tonuna ve söylediği tarza bir sempatim olmamasına rağmen o şarkının bizi coşturan ve rakip takımları çıldırtan bir havası olması benim kendisine sanatçı olarakta saygı duymamı sağlamıştı.
Belki çok büyük bir sanatçı değildi ama ülke insanının, özellikle sarı-lacivert renklere gönül vermiş fenerbahçe taraftarının gönlünde büyük iz bırakmıştır.
Bu dünyadan bir dilberay geldi geçti. Allah mekanını cennet eylesin. Yakınlarına sabır versin. Amin
Ses tonuna ve söylediği tarza bir sempatim olmamasına rağmen o şarkının bizi coşturan ve rakip takımları çıldırtan bir havası olması benim kendisine sanatçı olarakta saygı duymamı sağlamıştı.
Belki çok büyük bir sanatçı değildi ama ülke insanının, özellikle sarı-lacivert renklere gönül vermiş fenerbahçe taraftarının gönlünde büyük iz bırakmıştır.
Bu dünyadan bir dilberay geldi geçti. Allah mekanını cennet eylesin. Yakınlarına sabır versin. Amin
öldüğünü duyunca çok şaşırdım. bir varsın bir yok. dünya işte. allah rahmet eylesin.
hayatını hiç bilmiyorum. şimdi neden erkeksi, bıçkın bir tavrı vardı, buna sebep olan hikaye neydi çok merak ediyorum.
hayatını hiç bilmiyorum. şimdi neden erkeksi, bıçkın bir tavrı vardı, buna sebep olan hikaye neydi çok merak ediyorum.
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
Bir bir eksiliyor masadan dostlarrr.....
Bir bir eksiliyor masadan dostlarrr.....
Bir devir kapanmıştır.
var mıydı yok muydu pek bilmediğim insan.allah rahmet eylesin .
geçirdiği kalp krizi sonucu 63 yaşında hayatını kaybetmiş.
https://www.posta.com.tr/...t&utm_campaign=gundem
https://www.posta.com.tr/...t&utm_campaign=gundem
Bu kez zorumuza gitti.
Mekanı cennet olsun.
Mekanı cennet olsun.
Ani bir kalp krizi sonucu vefat etmiş sanatçı türkücü. Allah rahmet eylesin. Kahramanmaraşlı kureyşan.
Merik türküsü geldi aklıma,rahmetliyi dinleyen ve seven kitle azımsanmayacak kadar var. Evet maalesef böyle değerli sanatçıların ölünce degeri anlaşılıyor.Allah mekanını cennet eylesin.
Sevenlerine sabır dilerim.
3. Sınıf bir şarkıcıydı. ilginç bir kisilikti. Güldürüyordu. Kaba saba bir ablamızdı. Ne diyelim.
3. Sınıf bir şarkıcıydı. ilginç bir kisilikti. Güldürüyordu. Kaba saba bir ablamızdı. Ne diyelim.
Allah rahmet eylesin.
Çok büyük bir sanatçı değildi fakat Kendi çapında sevgi ve ilgi gören eğlenceli bir insandı, allah rahmet etsin.
Gerçekten erken gerçekleşen bir kayıp.
Kaba ve erkeksi olduğunu söyleyenler olmuş ama kadın sanırsam romen ve arap kökenli, belki bir yaşa gelene kadar hayatında hiç öğrenim görme fırsatı bulamamıştır. insanı doğup büyüdüğü çevre belirler, kibar mı kibar ve çıtkırıldım olmasını bekleyemezsiniz.
Gerçekten erken gerçekleşen bir kayıp.
Kaba ve erkeksi olduğunu söyleyenler olmuş ama kadın sanırsam romen ve arap kökenli, belki bir yaşa gelene kadar hayatında hiç öğrenim görme fırsatı bulamamıştır. insanı doğup büyüdüğü çevre belirler, kibar mı kibar ve çıtkırıldım olmasını bekleyemezsiniz.
Allah rahmet eylesin.
https://youtu.be/kePYTseFCLw
https://youtu.be/kePYTseFCLw
Toprağı bol olsun.
Kıyamete kadar illa birilerinin adaşı pornocu ile aynı kişi sanacağı şarkıcı ya da adaşı türkücü ile karıştıracağı pornocu
şarkıcı olan barak kızıdır ama barak obama'nın kızı değildir. (Sağken bu şakayı yapmak isterdim)
her ikisi de eski dönemin, özellikle yetmişli yılların kadın yıldızı olmanın bedelini acılar ile ödemiştir.
şarkıcı olan barak kızıdır ama barak obama'nın kızı değildir. (Sağken bu şakayı yapmak isterdim)
her ikisi de eski dönemin, özellikle yetmişli yılların kadın yıldızı olmanın bedelini acılar ile ödemiştir.
Aynı rumuzu kullanan erotik film oyuncusu adaşından çok çekmiş bir kadındı. (Gerçek ismi de dilber karakaş'tır).
Kaptığı enfeksiyona bağlı kalp krizi geçirerek öldüğü söyleniyor, aklıma geldi ansızın rip.
Kaptığı enfeksiyona bağlı kalp krizi geçirerek öldüğü söyleniyor, aklıma geldi ansızın rip.
yaşamı film olmuş olan sanatçı. film gibi de hayatı varmış zaten rahmetlinin. hem de en acıklısından.
Valla izlemeye yüreğimin yetmediği film. Onun için izleyemeyeceğim sanırım. bu tür filmlerden etkilenip psikolojim bozuluyor genelde.
Zorundamiyim. Bu kadinin ne zaman adi gecse cüneyt özdemir sunucuyla röportajı aklima geliyor. Gülüyorum. Acikli bir hayati olmus. Bu tip filmler izlemiyorum.
Gündemdeki Haberler