bugün
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet3
- kadir inanır14
- arapça okuyabilen yazarlar2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- velvet28
- futbol21
- kendi kendine gülmek3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 20102
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- yazarların iyi olduğu konular9
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalist dünya19
- 27 haziran 20262
- özlü sözler5
- erleg han ile revani yemek3
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- 26 haziran 20266
- seri gizli artı oy veren melek7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- ırak2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- galatasaray lobisi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
Ölümü şoka soktu beni. Nasıl bir dünya yahu bugün varız yarın yokuz sahiden. Mekânı cennet olsun. Sevmem için şarkılarını dinlemem gerekmiyordu öyle bir insandı. Samimiydi , doğaldı.
Nurlar içinde yatsın. Erken ayrıldı.
Nurlar içinde yatsın. Erken ayrıldı.
her canlı ölümü tadacaktır ın kapısını çaldığı sanatçımız. allah rahmet eylesin.
Üzüldüm kimseye zararı yoktu diğerleri gibi ota boka yorumu olmazdı.
Kimseye zararı olmayan birisiydi.
Allah rahmet eylesin.
Allah rahmet eylesin.
Sevimli tonton bir teyzeydi, sesi güçlü, yorumu güzel bir sanatçıydı.
Allah taksiratlarını affetsin.
Allah taksiratlarını affetsin.
Vefat haberini alır almaz fenerbahçemin 2013 yılı şampiyonluk kutlamalarında meşhur olan "tavukları pişimişem" adlı şarkısını şampiyonluk kutlama videosuyla birlikte izledim.
Ses tonuna ve söylediği tarza bir sempatim olmamasına rağmen o şarkının bizi coşturan ve rakip takımları çıldırtan bir havası olması benim kendisine sanatçı olarakta saygı duymamı sağlamıştı.
Belki çok büyük bir sanatçı değildi ama ülke insanının, özellikle sarı-lacivert renklere gönül vermiş fenerbahçe taraftarının gönlünde büyük iz bırakmıştır.
Bu dünyadan bir dilberay geldi geçti. Allah mekanını cennet eylesin. Yakınlarına sabır versin. Amin
Ses tonuna ve söylediği tarza bir sempatim olmamasına rağmen o şarkının bizi coşturan ve rakip takımları çıldırtan bir havası olması benim kendisine sanatçı olarakta saygı duymamı sağlamıştı.
Belki çok büyük bir sanatçı değildi ama ülke insanının, özellikle sarı-lacivert renklere gönül vermiş fenerbahçe taraftarının gönlünde büyük iz bırakmıştır.
Bu dünyadan bir dilberay geldi geçti. Allah mekanını cennet eylesin. Yakınlarına sabır versin. Amin
öldüğünü duyunca çok şaşırdım. bir varsın bir yok. dünya işte. allah rahmet eylesin.
hayatını hiç bilmiyorum. şimdi neden erkeksi, bıçkın bir tavrı vardı, buna sebep olan hikaye neydi çok merak ediyorum.
hayatını hiç bilmiyorum. şimdi neden erkeksi, bıçkın bir tavrı vardı, buna sebep olan hikaye neydi çok merak ediyorum.
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
Bir bir eksiliyor masadan dostlarrr.....
Bir bir eksiliyor masadan dostlarrr.....
Bir devir kapanmıştır.
var mıydı yok muydu pek bilmediğim insan.allah rahmet eylesin .
geçirdiği kalp krizi sonucu 63 yaşında hayatını kaybetmiş.
https://www.posta.com.tr/...t&utm_campaign=gundem
https://www.posta.com.tr/...t&utm_campaign=gundem
Bu kez zorumuza gitti.
Mekanı cennet olsun.
Mekanı cennet olsun.
Ani bir kalp krizi sonucu vefat etmiş sanatçı türkücü. Allah rahmet eylesin. Kahramanmaraşlı kureyşan.
Merik türküsü geldi aklıma,rahmetliyi dinleyen ve seven kitle azımsanmayacak kadar var. Evet maalesef böyle değerli sanatçıların ölünce degeri anlaşılıyor.Allah mekanını cennet eylesin.
Sevenlerine sabır dilerim.
3. Sınıf bir şarkıcıydı. ilginç bir kisilikti. Güldürüyordu. Kaba saba bir ablamızdı. Ne diyelim.
3. Sınıf bir şarkıcıydı. ilginç bir kisilikti. Güldürüyordu. Kaba saba bir ablamızdı. Ne diyelim.
Allah rahmet eylesin.
Çok büyük bir sanatçı değildi fakat Kendi çapında sevgi ve ilgi gören eğlenceli bir insandı, allah rahmet etsin.
Gerçekten erken gerçekleşen bir kayıp.
Kaba ve erkeksi olduğunu söyleyenler olmuş ama kadın sanırsam romen ve arap kökenli, belki bir yaşa gelene kadar hayatında hiç öğrenim görme fırsatı bulamamıştır. insanı doğup büyüdüğü çevre belirler, kibar mı kibar ve çıtkırıldım olmasını bekleyemezsiniz.
Gerçekten erken gerçekleşen bir kayıp.
Kaba ve erkeksi olduğunu söyleyenler olmuş ama kadın sanırsam romen ve arap kökenli, belki bir yaşa gelene kadar hayatında hiç öğrenim görme fırsatı bulamamıştır. insanı doğup büyüdüğü çevre belirler, kibar mı kibar ve çıtkırıldım olmasını bekleyemezsiniz.
Allah rahmet eylesin.
https://youtu.be/kePYTseFCLw
https://youtu.be/kePYTseFCLw
Toprağı bol olsun.
Kıyamete kadar illa birilerinin adaşı pornocu ile aynı kişi sanacağı şarkıcı ya da adaşı türkücü ile karıştıracağı pornocu
şarkıcı olan barak kızıdır ama barak obama'nın kızı değildir. (Sağken bu şakayı yapmak isterdim)
her ikisi de eski dönemin, özellikle yetmişli yılların kadın yıldızı olmanın bedelini acılar ile ödemiştir.
şarkıcı olan barak kızıdır ama barak obama'nın kızı değildir. (Sağken bu şakayı yapmak isterdim)
her ikisi de eski dönemin, özellikle yetmişli yılların kadın yıldızı olmanın bedelini acılar ile ödemiştir.
Aynı rumuzu kullanan erotik film oyuncusu adaşından çok çekmiş bir kadındı. (Gerçek ismi de dilber karakaş'tır).
Kaptığı enfeksiyona bağlı kalp krizi geçirerek öldüğü söyleniyor, aklıma geldi ansızın rip.
Kaptığı enfeksiyona bağlı kalp krizi geçirerek öldüğü söyleniyor, aklıma geldi ansızın rip.
yaşamı film olmuş olan sanatçı. film gibi de hayatı varmış zaten rahmetlinin. hem de en acıklısından.
Valla izlemeye yüreğimin yetmediği film. Onun için izleyemeyeceğim sanırım. bu tür filmlerden etkilenip psikolojim bozuluyor genelde.
Zorundamiyim. Bu kadinin ne zaman adi gecse cüneyt özdemir sunucuyla röportajı aklima geliyor. Gülüyorum. Acikli bir hayati olmus. Bu tip filmler izlemiyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar