bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- kuran-ı kerim3
- genç olmanın en güzel yanı6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- dünya12
- insan5
- almanya6
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- amerika birleşik devletleri7
- eski işyerine tekrar başlamak4
- portekiz5
- sabaha kadar okunacak kitap4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kolombiya4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- opel frontera2
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- x in memeleri3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- iran2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- kemalist dünya24
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 33 yaşında olmak3
- ilgi manyağı3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- her insanın bir cini olması8
- özbekistan4
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
Ölümü şoka soktu beni. Nasıl bir dünya yahu bugün varız yarın yokuz sahiden. Mekânı cennet olsun. Sevmem için şarkılarını dinlemem gerekmiyordu öyle bir insandı. Samimiydi , doğaldı.
Nurlar içinde yatsın. Erken ayrıldı.
Nurlar içinde yatsın. Erken ayrıldı.
her canlı ölümü tadacaktır ın kapısını çaldığı sanatçımız. allah rahmet eylesin.
Üzüldüm kimseye zararı yoktu diğerleri gibi ota boka yorumu olmazdı.
Kimseye zararı olmayan birisiydi.
Allah rahmet eylesin.
Allah rahmet eylesin.
Sevimli tonton bir teyzeydi, sesi güçlü, yorumu güzel bir sanatçıydı.
Allah taksiratlarını affetsin.
Allah taksiratlarını affetsin.
Vefat haberini alır almaz fenerbahçemin 2013 yılı şampiyonluk kutlamalarında meşhur olan "tavukları pişimişem" adlı şarkısını şampiyonluk kutlama videosuyla birlikte izledim.
Ses tonuna ve söylediği tarza bir sempatim olmamasına rağmen o şarkının bizi coşturan ve rakip takımları çıldırtan bir havası olması benim kendisine sanatçı olarakta saygı duymamı sağlamıştı.
Belki çok büyük bir sanatçı değildi ama ülke insanının, özellikle sarı-lacivert renklere gönül vermiş fenerbahçe taraftarının gönlünde büyük iz bırakmıştır.
Bu dünyadan bir dilberay geldi geçti. Allah mekanını cennet eylesin. Yakınlarına sabır versin. Amin
Ses tonuna ve söylediği tarza bir sempatim olmamasına rağmen o şarkının bizi coşturan ve rakip takımları çıldırtan bir havası olması benim kendisine sanatçı olarakta saygı duymamı sağlamıştı.
Belki çok büyük bir sanatçı değildi ama ülke insanının, özellikle sarı-lacivert renklere gönül vermiş fenerbahçe taraftarının gönlünde büyük iz bırakmıştır.
Bu dünyadan bir dilberay geldi geçti. Allah mekanını cennet eylesin. Yakınlarına sabır versin. Amin
öldüğünü duyunca çok şaşırdım. bir varsın bir yok. dünya işte. allah rahmet eylesin.
hayatını hiç bilmiyorum. şimdi neden erkeksi, bıçkın bir tavrı vardı, buna sebep olan hikaye neydi çok merak ediyorum.
hayatını hiç bilmiyorum. şimdi neden erkeksi, bıçkın bir tavrı vardı, buna sebep olan hikaye neydi çok merak ediyorum.
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
Bir bir eksiliyor masadan dostlarrr.....
Bir bir eksiliyor masadan dostlarrr.....
Bir devir kapanmıştır.
var mıydı yok muydu pek bilmediğim insan.allah rahmet eylesin .
geçirdiği kalp krizi sonucu 63 yaşında hayatını kaybetmiş.
https://www.posta.com.tr/...t&utm_campaign=gundem
https://www.posta.com.tr/...t&utm_campaign=gundem
Bu kez zorumuza gitti.
Mekanı cennet olsun.
Mekanı cennet olsun.
Ani bir kalp krizi sonucu vefat etmiş sanatçı türkücü. Allah rahmet eylesin. Kahramanmaraşlı kureyşan.
Merik türküsü geldi aklıma,rahmetliyi dinleyen ve seven kitle azımsanmayacak kadar var. Evet maalesef böyle değerli sanatçıların ölünce degeri anlaşılıyor.Allah mekanını cennet eylesin.
Sevenlerine sabır dilerim.
3. Sınıf bir şarkıcıydı. ilginç bir kisilikti. Güldürüyordu. Kaba saba bir ablamızdı. Ne diyelim.
3. Sınıf bir şarkıcıydı. ilginç bir kisilikti. Güldürüyordu. Kaba saba bir ablamızdı. Ne diyelim.
Allah rahmet eylesin.
Çok büyük bir sanatçı değildi fakat Kendi çapında sevgi ve ilgi gören eğlenceli bir insandı, allah rahmet etsin.
Gerçekten erken gerçekleşen bir kayıp.
Kaba ve erkeksi olduğunu söyleyenler olmuş ama kadın sanırsam romen ve arap kökenli, belki bir yaşa gelene kadar hayatında hiç öğrenim görme fırsatı bulamamıştır. insanı doğup büyüdüğü çevre belirler, kibar mı kibar ve çıtkırıldım olmasını bekleyemezsiniz.
Gerçekten erken gerçekleşen bir kayıp.
Kaba ve erkeksi olduğunu söyleyenler olmuş ama kadın sanırsam romen ve arap kökenli, belki bir yaşa gelene kadar hayatında hiç öğrenim görme fırsatı bulamamıştır. insanı doğup büyüdüğü çevre belirler, kibar mı kibar ve çıtkırıldım olmasını bekleyemezsiniz.
Allah rahmet eylesin.
https://youtu.be/kePYTseFCLw
https://youtu.be/kePYTseFCLw
Toprağı bol olsun.
Kıyamete kadar illa birilerinin adaşı pornocu ile aynı kişi sanacağı şarkıcı ya da adaşı türkücü ile karıştıracağı pornocu
şarkıcı olan barak kızıdır ama barak obama'nın kızı değildir. (Sağken bu şakayı yapmak isterdim)
her ikisi de eski dönemin, özellikle yetmişli yılların kadın yıldızı olmanın bedelini acılar ile ödemiştir.
şarkıcı olan barak kızıdır ama barak obama'nın kızı değildir. (Sağken bu şakayı yapmak isterdim)
her ikisi de eski dönemin, özellikle yetmişli yılların kadın yıldızı olmanın bedelini acılar ile ödemiştir.
Aynı rumuzu kullanan erotik film oyuncusu adaşından çok çekmiş bir kadındı. (Gerçek ismi de dilber karakaş'tır).
Kaptığı enfeksiyona bağlı kalp krizi geçirerek öldüğü söyleniyor, aklıma geldi ansızın rip.
Kaptığı enfeksiyona bağlı kalp krizi geçirerek öldüğü söyleniyor, aklıma geldi ansızın rip.
yaşamı film olmuş olan sanatçı. film gibi de hayatı varmış zaten rahmetlinin. hem de en acıklısından.
Valla izlemeye yüreğimin yetmediği film. Onun için izleyemeyeceğim sanırım. bu tür filmlerden etkilenip psikolojim bozuluyor genelde.
Zorundamiyim. Bu kadinin ne zaman adi gecse cüneyt özdemir sunucuyla röportajı aklima geliyor. Gülüyorum. Acikli bir hayati olmus. Bu tip filmler izlemiyorum.
Gündemdeki Haberler