bugün
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- öldükten sonra bana ne olacak5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- meksikalı batman2
- sözlüğün kırbacı3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- içtim şarabı13
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- arşivlenmesi gereken resimler2
- erkekler neden erken ölür4
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- kadir inanır22
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- tamar tanrıyar2
- sophia osako3
- rakı sevmemek7
- kemalist dünya24
- 1 kilometrelik gökdelen2
- aşure yapan sözlük kızları7
- enjoy im vaccinated3
- günün şiiri6
- her kadın güzeldir3
- owner of a lonely heart2
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- true'nun çaylak olması16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- genç görünmeye çalışmak3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- velvet28
- çok güzel ama manyak kadın7
- hayalet gibi bir insan olmak3
- mustafa kemal atatürk7
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
http://zoneb.digiturkwebtv.com/ adresinde ikamet eden internet uzerinden canli lig tv izleme olayi. 300 kbps, 650 kbps, 1100 kbps hizlarinda izleme firsati var.
* 30 gunluk uyelik 21,95$
* sezonluk uyelik 105$
* mac basina uyelik:
derbi mac 14,95$
diger maclar 12,95$
banttan yayinlanan tekrar maclari 7,95$.
su anda 1 aylik aldim. donem sonuna kadarki tum maclar izleyecegim. malum onumuz derbi dolu.
edit: sorun falan yok. cillop gibi izlenebiliyor.
* 30 gunluk uyelik 21,95$
* sezonluk uyelik 105$
* mac basina uyelik:
derbi mac 14,95$
diger maclar 12,95$
banttan yayinlanan tekrar maclari 7,95$.
su anda 1 aylik aldim. donem sonuna kadarki tum maclar izleyecegim. malum onumuz derbi dolu.
edit: sorun falan yok. cillop gibi izlenebiliyor.
yurt dışından izlemek isteyenlerin http://www.digiturkwebtv.com adresinden ulaşabileceği site. mekanda yapılan yenilemeler sonucunda 15 kanal izleme gibi bir durum söz konusu olmuş. içinde lig tv de yer alıyor. ayrıca kanalları televizyondan izlemek isteyen üyeler için kutu satışı yapılıyor. kutular televizyon ve internet arasında bir araç olarak kullanılabildiği gibi daha kolay ve rahat izlenim sağlıyor. kutu satışı şuan için sadece amerika ve canada olarak gönderilebiliyormuş. kurye sorunu olduğu söylenmekte. yakın bir süre içersinde avrupa da da kurye aracılığıyla yayın almak isteyenlere kutu satışı yapılabiliyor olacakmış.
aylık üyelik yaklaşık 29,95 dolar
yıllık üyelik 249 dolar
kutu satışı 159 dolar olarak geçiyor.
aylık üyelik yaklaşık 29,95 dolar
yıllık üyelik 249 dolar
kutu satışı 159 dolar olarak geçiyor.
son kampanyası ile gaza getirmiş uygulama.
"sezon sonuna kadar bütün maçları canlı izle" paketinin fiyatını 79,60 tl'ye düşürmüş üstelik 4 taksit imkanı ile.
"sezon sonuna kadar bütün maçları canlı izle" paketinin fiyatını 79,60 tl'ye düşürmüş üstelik 4 taksit imkanı ile.
''sezon sonuna kadar bütün maçları canlı izle'' paketinin fiyatı 65.70 ytl ye düşmüş üstelik garanti ve bonus kartlarına taksit uyguluyorlar min 1 mbit net hızıyla çok iyi iş çıkardığını sööyleyebilirim , sitenin en alt kısmında bulunan test yayınıyla normal maç yayınının kalitesi hakkında bilgi sahibi olunabilir.
http://www.digiturkwebtv.com.tr/
http://www.digiturkwebtv.com.tr/
tek maçlık maç ücteri 12 tl olan uygulamadır. 'ulan nasıl acaba?' diyenler tek maçlık alabilir ve maçı izledikten sonra kararını verebilir.
yaklaşık bir aydır mükemmele yakın performansla kullandığım digi nin tatlı uygulaması , haftada 4 maçtan toplamda 32 maç izledim bugün oynanan * bjk es es maçının son 15 dksı dışında herhangi bi hatasını görmedim , yayın min 30 saniye geriden akıyor ipne bi arkadaşınız gol olduğunu haber vermediği sürece mutlu bir şekilde maçınızı takılmadan izleyebilirsiniz.
şu sıralar aylık paketi 29 lira sezon sonuna kadar olan paket 45 lira önümüzdeki sezon da fiyat politikasını bu şekilde makul ölçülerde ayarlarsa digi çok para kazanır bu işten .
şu sıralar aylık paketi 29 lira sezon sonuna kadar olan paket 45 lira önümüzdeki sezon da fiyat politikasını bu şekilde makul ölçülerde ayarlarsa digi çok para kazanır bu işten .
Rakipleriyle bir karşılaştırma için
(bkz: digiturkwebtv vs tivibu)
(bkz: digiturkwebtv vs tivibu)
digiturk ün bu işi nekadar amatörce yaptığının kanıtı olan servis.
400 milyon dolar verip ihale alan koskoca digiturk 3 maçın aynı anda yayınlandığında altyapının hali hazırda bunu kaldıramayacağını bilmesine rağmen hiçbirşekilde önlem almayıp para ödeyerek maç izlemek isteyen insanlara hüsran yaşatmaktadır.
Şuan binlerce digiturkwebtv kullanıcısı bırakın maç izlemeyi üye girişi dahi yapamamaktadır.Bir şirket ancak kendini bukadar rezil edebilir.
400 milyon dolar verip ihale alan koskoca digiturk 3 maçın aynı anda yayınlandığında altyapının hali hazırda bunu kaldıramayacağını bilmesine rağmen hiçbirşekilde önlem almayıp para ödeyerek maç izlemek isteyen insanlara hüsran yaşatmaktadır.
Şuan binlerce digiturkwebtv kullanıcısı bırakın maç izlemeyi üye girişi dahi yapamamaktadır.Bir şirket ancak kendini bukadar rezil edebilir.
An itibariyle tüm sezonluk turkcell süper lig maçlarını toplam 100 YTL'ye izlemenize vesile olan imkan. Haftada 9 maçtan hesaplandığında maç başına 30 kuruş falan düşüyor.
Altyapısına canlı tv izleme imkanı da eklemiştir. Ayrıca bazı dizilerin tekrarını izleme imkanı da sunmaktadır. Bu anlamda biraz tivibu laşmıştır desek yalan olmaz sanırım.
En önemlisi alternatif bir oynatıcı ile 16:9 oranında izleme imkanı vermektedir. Bu imkan sayesinde futbol maçları cillop bir görüntüyle lcd televizyona aktarılmakta ve keyfi sürülmektedir.
En önemlisi alternatif bir oynatıcı ile 16:9 oranında izleme imkanı vermektedir. Bu imkan sayesinde futbol maçları cillop bir görüntüyle lcd televizyona aktarılmakta ve keyfi sürülmektedir.
atdhe.net varken gerek duyulmayandır.
1mbit bağlantıyla bile rahatlıkla izlenen. hele birde hdmi ile plazmaya bağladınmı tadından yenmeyen digiturk hizmeti.
24 ekim 2010 fenerbahçe galatasaray maçını baştan sona 1800k ile sorunsuz izletendir.
böyle olacağını bilsem hd kasardım.
böyle olacağını bilsem hd kasardım.
(bkz: allah belanı versin)
bugün itibariyle tüm maçları piç edendir. bundan sonra bok alırım.
bir kere çalış be allah belanı versin dediğim gereksiz hede.
edit: 2 gölü izleyememe sebebim. sen bildiğim tüm küfürler yetersiz kalır.
edit: 2 gölü izleyememe sebebim. sen bildiğim tüm küfürler yetersiz kalır.
an itibarıyle ikinci fener maçı sıçışını yapandır. Onlara laflar hazırladım. yiyemeyeceğin *arrağın altına yatma üyelik alımında. madem göçecen bu kadar adam alma para geliyor diye.
her derbide aynı sorunu yapıyor. ilk yarıda ki fenerbahce- beşiktaş derbisinde de aynı sıkıntıyı yapmıştı. bu sefer yayını açmayı geçtim siteye bile girmiyor. 2 sezondur verdiğim paralar haram olsun.
iki seneye yakın bir süredir üyesi olduğum, digiturk'ün genel müşteri anlayışını da bildiğim için her sene gelişeceğine inandığım, ama gel gör ki her sene maçları daha bir kareli gösteren internet deneyimidir.
Bu sene fiyatlarına yüzde 70 zam yapmışlardır. Kalite de yüzde 50 düşmüş.
ilk sene açtığımda aynı bilgisayar aynı internet bağlantısı ile 2700 kbps ye kadar görüyordum. Maçlara bağlanmakta sorun yaşamıyordum. Sonraki sene en yüksek 1800 kbps e düştü. Derbilerde maçta bilet kuyruğuna giriyormuşçasına kastırdı beni. Hatta bazı maçları izleyemedim.
Bu sene? Alttaki hız ibaresi kaldırılmış. Aha dedim boku yedik. iddia ediyorum ki izlediğim kalite 800 kbps civarında ha var ha yok. Arada görünmeyen toplar, buffering, loading derken takılıyoruz kendisiyle. Bir an önce düzeltsinler bence şu olayı. Yoksa giden abone geri gelmeyecek.
Zamanında herkese şiddetle tavsiye ettiğim bir ürünü heder etmesinler.
Bu sene fiyatlarına yüzde 70 zam yapmışlardır. Kalite de yüzde 50 düşmüş.
ilk sene açtığımda aynı bilgisayar aynı internet bağlantısı ile 2700 kbps ye kadar görüyordum. Maçlara bağlanmakta sorun yaşamıyordum. Sonraki sene en yüksek 1800 kbps e düştü. Derbilerde maçta bilet kuyruğuna giriyormuşçasına kastırdı beni. Hatta bazı maçları izleyemedim.
Bu sene? Alttaki hız ibaresi kaldırılmış. Aha dedim boku yedik. iddia ediyorum ki izlediğim kalite 800 kbps civarında ha var ha yok. Arada görünmeyen toplar, buffering, loading derken takılıyoruz kendisiyle. Bir an önce düzeltsinler bence şu olayı. Yoksa giden abone geri gelmeyecek.
Zamanında herkese şiddetle tavsiye ettiğim bir ürünü heder etmesinler.
bu sezon kalitesini düşürmesi nedeniyle keşke abone olmasaydım diye düşündüğüm digiturk'un internet şubesi. maçların illegal linklerine ulaşmanın bu kadar kolay olduğu bir ortamda bana kalietli hizmet veremeyecekse ne yapayım böyle aboneliği.
17 mart 2012 fenerbahçe galatasaray maçının 6. dakikasından 30. dakikasına kadar hiç bir şekilde ulaşılamayan site. bu süre içinde digiturk telefonları da sürekli meşgul çalmıştır. sonra derler ki yasal yollardan izleyin. bundan daha yasal yol mu var ey digiturk ? sen parasını ödediğim bu maçı da bana izletmeyeceksen , ben sana telefonla ulaşamayacaksam senin reklamlarında dalga geçtiğin maçın ortasında yayın kesilen kaçak servislerden ne farkın kalır ?
yayını parasını ödemesine rağmen izleyemeyen arkadaşların şuradan http://www.digiturkplay.com.tr/Contact/ ulaşarak şikayette bulunması ve hakkını araması gereken oluşum
Edit: Kesin çözüm için 0212 473 73 73 Digitürk çağrı merkezini arayın. Menüde bir süre dolaştıktan (canlı temsilciye ulaşmak gerçekten güç, sabırlı olun) canlı bir temsilciye ulaştığınızda derdinizi anlatıp kayıt açtırın. bir süre özür diledikten sonra paranızı bir hafta içinde iade edeceklerini söylüyorlar. Şahsen ben öyle yaptım. mağdur arkadaşlara umarım yardımı olur.
Edit 2: Dün maillerime bakarken farkettim, yaşadığım mağduriyetten dolayı kendilerini affettirmek adına hem paramı iade edip hem de 1 aylık süperlig maç paketi hediye etmişler.
Edit: Kesin çözüm için 0212 473 73 73 Digitürk çağrı merkezini arayın. Menüde bir süre dolaştıktan (canlı temsilciye ulaşmak gerçekten güç, sabırlı olun) canlı bir temsilciye ulaştığınızda derdinizi anlatıp kayıt açtırın. bir süre özür diledikten sonra paranızı bir hafta içinde iade edeceklerini söylüyorlar. Şahsen ben öyle yaptım. mağdur arkadaşlara umarım yardımı olur.
Edit 2: Dün maillerime bakarken farkettim, yaşadığım mağduriyetten dolayı kendilerini affettirmek adına hem paramı iade edip hem de 1 aylık süperlig maç paketi hediye etmişler.
sezonluk aldığım paketi, play-off maçlarında patlaması garanti oluşum. maç seyredeyim derken psikopata bağlayacağımız kesin.
bugüne kadar her derbide adam gibi maç seyredemediğimizi düşününce (hele son fener-galatasaray maçı) eğer play-off için paket almayı filan düşünen varsa sakın almasın. ruh sağlığınız bozulur.
bugüne kadar her derbide adam gibi maç seyredemediğimizi düşününce (hele son fener-galatasaray maçı) eğer play-off için paket almayı filan düşünen varsa sakın almasın. ruh sağlığınız bozulur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar