bugün
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilişkiye bir süre ara vermek2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi3
- ona bir şey söyle11
- 19 yaşında kızla yatmak5
- eski eşle tekrar evlenmek5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- kadir inanır22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- kemalist dünya24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- portekiz5
- rakı sevmemek7
- kolombiya4
- kadınlar2
27 ocakta serbest kalacak oyuncu. sıkılmış herhalde çin macerasından. şöyle bir kaç aylığına da olsa gelse ve izlesek güzel olurdu..
Galatasaray ile 6 aylık bir anlaşma yapacağı söylenen forvet kılığındaki mavi fil.
Canı şampiyonlar ligi kupası çekmiş belli ki.
Canı şampiyonlar ligi kupası çekmiş belli ki.
gelirse soyunurumcular için risk budur materyali ya da futbolcu.
gelirse götüme cam biblo sokarım.
not: yeter ki gelsin lan.
not: yeter ki gelsin lan.
36 yaşına gelmiş dinozor futbolcu.
allah aşkına bu adamın ne işi var galatasaray'da. bir galasaraylı olarak hiç istemem transferini. gitsin milan'da oynasın. 36 yaşında adam anca milan a yakışır!
allah aşkına bu adamın ne işi var galatasaray'da. bir galasaraylı olarak hiç istemem transferini. gitsin milan'da oynasın. 36 yaşında adam anca milan a yakışır!
An itibari ile görüşmelere başlandığı borsaya bildirilen futbolcu. Oha lan!
17 aralık 2006 everton chelsea maçında attığı gol bile bu adamın nasıl insanlık dışı bir şey olduğunun göstergesidir.
eğer konumuz galatasaray'a transferiyse öncelikle;
(bkz: wesley sneijder/#18187674)
(bkz: wesley sneijder/#18187701)
bu adamın en büyük özelliği acı güç. bu sayede hayvan gibi iki stoperle taşak geçebilmektedir. bunun dışında en önemli ikinci özelliği sırtı dönük oynayabilmesidir. bunun anlamı şu: bu adama uzun top atacaksın. o topu saklayacak. takım ileri çıkacak... golcülük yönü zaten tartışılmaz. 1.90 m. boyu var. boğa gibi kafa atıyor topa. iki ayağıyla da ceza sahası dışından bile at gibi tepiyor topu...
yaşlı!
onu biliyoruz da gülüm, bu adam hızla oynamıyor. oyun yapısı çok da hız gerektirmiyor. güçten düşmüş olabilir de 7-8 ay önce tek başına takımına şampiyonlar ligi'ni kazandıran adam ne kadar güçten düşmüş olabilir? haaa, konu uzun vadeli düşünmeyse kabûl ederim. didier drogba sonraki transferinden para kazanılacak bir oyuncu değil çünkü bir daha transfer olmayacak. ama galatasaray'la da 7-8 yıllık değil 1,5 yıllık anlaşma yapabileceği konuşuluyor.
işin akça yönünü düşünürsek...
bu adam çin'de yıllık 15 milyon dolar gibi bir para alıyor. amacı para kazanmak olsa orada bir on yıl daha oynar zaten. ama galatasaray'da yıllık 4 milyon (1,5 yıl 6 milyon) gibi bir paraya oynayacaksa bu para için değil, avrupa'yı ve şampiyonlar ligi'ni özlediği; üst düzey rakiplere karşı oynamak istediği içindir.
yok konu takımdaki yabancı oyuncu sayısı ve kadronun acil gereksinimleriyse... wallaa o konuda eleştiren herkes haklıdır. savunma kan ağlıyor. özellikle bir sol bek şart. kaldı ki yerli transfer konusu da sıkıntı. galatasaray'ın gereksinimini karşılayabilecek yerli oyuncu mu var?
eğer konumuz galatasaray'a transferiyse öncelikle;
(bkz: wesley sneijder/#18187674)
(bkz: wesley sneijder/#18187701)
bu adamın en büyük özelliği acı güç. bu sayede hayvan gibi iki stoperle taşak geçebilmektedir. bunun dışında en önemli ikinci özelliği sırtı dönük oynayabilmesidir. bunun anlamı şu: bu adama uzun top atacaksın. o topu saklayacak. takım ileri çıkacak... golcülük yönü zaten tartışılmaz. 1.90 m. boyu var. boğa gibi kafa atıyor topa. iki ayağıyla da ceza sahası dışından bile at gibi tepiyor topu...
yaşlı!
onu biliyoruz da gülüm, bu adam hızla oynamıyor. oyun yapısı çok da hız gerektirmiyor. güçten düşmüş olabilir de 7-8 ay önce tek başına takımına şampiyonlar ligi'ni kazandıran adam ne kadar güçten düşmüş olabilir? haaa, konu uzun vadeli düşünmeyse kabûl ederim. didier drogba sonraki transferinden para kazanılacak bir oyuncu değil çünkü bir daha transfer olmayacak. ama galatasaray'la da 7-8 yıllık değil 1,5 yıllık anlaşma yapabileceği konuşuluyor.
işin akça yönünü düşünürsek...
bu adam çin'de yıllık 15 milyon dolar gibi bir para alıyor. amacı para kazanmak olsa orada bir on yıl daha oynar zaten. ama galatasaray'da yıllık 4 milyon (1,5 yıl 6 milyon) gibi bir paraya oynayacaksa bu para için değil, avrupa'yı ve şampiyonlar ligi'ni özlediği; üst düzey rakiplere karşı oynamak istediği içindir.
yok konu takımdaki yabancı oyuncu sayısı ve kadronun acil gereksinimleriyse... wallaa o konuda eleştiren herkes haklıdır. savunma kan ağlıyor. özellikle bir sol bek şart. kaldı ki yerli transfer konusu da sıkıntı. galatasaray'ın gereksinimini karşılayabilecek yerli oyuncu mu var?
sergen yalçının türkiye'ye gelmez demesini istediğim golcü.
milanın 18 ay için 10 milyonluk teklifini geri çevirmiş oyuncu. bize falan gelmez ama keşke eboue ayartsa lan şu herifi..
ünal aysalın kendisi hakkında :
"O kadar da değil, maliyeti çok yüksek" dediği oyuncudur. Ayrıca Aysal Sneijder ile ilgili sorulara da "Bu konuda niye soru soruyorsunuz ki, bitti gitti işte...
Transfer ettik" diye konuşmuştur."
kaynak : http://turkfutbol.com/detay.asp?id=1613
Kaynağa ulaşma şekli: https://twitter.com/altun...status/294818121150234624
"O kadar da değil, maliyeti çok yüksek" dediği oyuncudur. Ayrıca Aysal Sneijder ile ilgili sorulara da "Bu konuda niye soru soruyorsunuz ki, bitti gitti işte...
Transfer ettik" diye konuşmuştur."
kaynak : http://turkfutbol.com/detay.asp?id=1613
Kaynağa ulaşma şekli: https://twitter.com/altun...status/294818121150234624
sahada arkada sneijder onunde drogba..hayal etmesi bile cok guzel lan...
6 aylığına bile olsa gelmesini kesinlikle istemediğim futbolcu. Ulan adam 36 yaşında, ne işi var galatasaray da. Bide maliyeti var ki sormayın gitsin. Neyse boşuna endişelenmeyelim, ne fatih terim alır onu takıma ne de drogba senelik 10 m euroyu bırakır gelir.
Snayder de sonra bide bu gelirse..
4 lük rekorumuzu 5 çıkarıp avrupadan bi kupa almamak için bi engelimiz kalmaz sanırım.
4 lük rekorumuzu 5 çıkarıp avrupadan bi kupa almamak için bi engelimiz kalmaz sanırım.
galatasaray'a yakın oyuncu. gelse de bir attırsa mavi fil..
En çok beğendiğim golcü tiplemelerinden. Defansın anasını ağlatıyor adam.
Juventus'un çok ısrarla istediği oyuncu.
Ama llorenteyi aldılar. anelka ile de söz kesitler. (bkz: nicolas anelka/@romanticomedy)
E Drogba ne olacak şimdi?
Ne galatasaray'a mı?
gelmezzzzzzzzzzz b'ooooooolum.
sittin sene gelmez.
gelmez gelmez.
ııh.
yok yani.
gelmez.
cık
yoook
gelmez kere gelmez.
Ama llorenteyi aldılar. anelka ile de söz kesitler. (bkz: nicolas anelka/@romanticomedy)
E Drogba ne olacak şimdi?
Ne galatasaray'a mı?
gelmezzzzzzzzzzz b'ooooooolum.
sittin sene gelmez.
gelmez gelmez.
ııh.
yok yani.
gelmez.
cık
yoook
gelmez kere gelmez.
bir cisim yaklaşıyor sanki cümlesindeki öznedir.
menajerinin galatasarayla anlaştığına dair haberler dolaşan futbolcu.
görüşmelere başlandığı az önce resmi sayfadan açıklanmıştır.
http://www.galatasaray.or.../futbol_as/haber/4053.php
http://www.galatasaray.or.../futbol_as/haber/4053.php
fener e göz kırpmış futbolcuymuş.
(bkz: fotomaç) sayesinde fenere göz kırpmayan futbolcu mu kaldı lan.
(bkz: fotomaç) sayesinde fenere göz kırpmayan futbolcu mu kaldı lan.
https://twitter.com/Amksp...status/294908609744236544
Genç yaşta katil yapacaklar beni arkadaş bu Drogba yahu 34 yaşına geldiğine bakma halen fiziği canavar gibi geçen yılın Şampiyonlar liginin en iyi oyuncusu bu adam Cris muamelesi yapmayın. Pıçağı saplattıracaklar bana ...
https://www.youtube.com/watch?v=tiT5Ji6r8t0
Genç yaşta katil yapacaklar beni arkadaş bu Drogba yahu 34 yaşına geldiğine bakma halen fiziği canavar gibi geçen yılın Şampiyonlar liginin en iyi oyuncusu bu adam Cris muamelesi yapmayın. Pıçağı saplattıracaklar bana ...
https://www.youtube.com/watch?v=tiT5Ji6r8t0
G.Saray yönetimi pazar günkü Beşiktaş maçı sonrası Didier Drogba transferini açıklayacak.
kaynak: amkspor
kaynak: amkspor
pes te bütün özelliklerini 1 e indirsem (şut gücü hariç) yine de işe yarayan oyuncu. Peygamber gibi yapmışlar adamı amk.
galatasaray'a gelme ihtimali çok yüksek olan furbolcudur. alınır alınmasına da maliyeti çok yüksek olmamalıdır, bir de taraftara iş düşüyor artık, yıllardır fenerliler fenerium'ları doldurdu, her yıl binlerce liralık alışveriş yaptılar kişi başı, bundan ötürü bizim de artık çorbada tuzumuz olmalı.
drogba gelirse galatasaray maçları ayrı bi zevkle izlenir be. inşallah gelir.
fenerliyim ama olsun, drogba lan bu.
fenerliyim ama olsun, drogba lan bu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar