bugün
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- nevşehir üzümü2
- pakistan3
- azerbaycan2
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- düşün ki o bunu okuyor17
- hindistan3
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- aşure günü3
- fas6
- yaşamak üzerine2
- guyana4
- velvet13
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- japonya4
- bosna hersek3
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- yılmaz güney12
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- anın fotoğrafı2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- moğolistan2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- cezayir2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- ekonomi3
- kolu kıllı kız3
- bir insana inanmak2
- kemal kılıçdaroğlu18
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- aşk her şeyi affeder mi4
- arnavutluk2
- türk moğol kardeştir3
temmuz 2025 te geliyor gönlümün efendisi.
yayınlanan son fragmanla kafalardaki tüm soru işaretlerini silmiştir. dexter reis ölmemiş. ve new york un içinden geçecek gibi duruyor.
umarım 3-4 sezonluk hikaye çıkar şuradan.
fragmanı da şuraya bırakalım
https://www.youtube.com/watch?v=84o1Q6fB20k
yayınlanan son fragmanla kafalardaki tüm soru işaretlerini silmiştir. dexter reis ölmemiş. ve new york un içinden geçecek gibi duruyor.
umarım 3-4 sezonluk hikaye çıkar şuradan.
fragmanı da şuraya bırakalım
https://www.youtube.com/watch?v=84o1Q6fB20k
güzel bir final yakışır. aslında dexter hiç bitmez.
yarın (11 temmuz) büyük gün.
yarın kavuşuyoruz yeniden seri katilimize.
yarın kavuşuyoruz yeniden seri katilimize.
Orijinal Dexter dizisinin ve New Blood'ın sonu bok gibiydi.
Umarım bunu da bok etmezler.
Umarım bunu da bok etmezler.
yeni sezon 10 bölüm planlanmış. umarım prison break in 2017 de yayınlanan 5. sezonunu gibi her şeyi 10 bölüme sığdıracağız diye içine etmezler.
Dexter artik gassal benim nezdimde.
--spoiler-- bölüm 1
evet seri katil severler, dexter nihayetinde yeniden aramıza katıldı. en sevdiğim dizi karakterlerinde kafaya oynadığı için kimse kusura bakmasın ama ne dexter ı ne de dizinin kendisini zerre eleştiresim yok. keza ilk bölüm gayet efendi şekilde, olabildiğince hızlı, geçmiş olayları bizlere hatırlatarak, ki bunu yaparken dizinin geçmişindeki karakterleri kullanması ayrı keyifti, yeni konunun kurgusunu da ufak ufak işlemeye başlayarak hiçte sıkmadan başlayıp bir çırpıda bitti.
diziye bir de seri katilleri bulup toplayan (belki onlardan avangers tadında bir ekip kuracak) bir illegal örgüt eklemişler.
artık konu nereye evrilirse evrilsin izlemek boynumuzun borcu.
--spoiler-- bölüm 1
çok özlemişiz dexter reisi. netflix dizileri gibi hepsini bir çırpıda değil de böyle eski tadında haftalık izlemekte baya keyifli olacak
evet seri katil severler, dexter nihayetinde yeniden aramıza katıldı. en sevdiğim dizi karakterlerinde kafaya oynadığı için kimse kusura bakmasın ama ne dexter ı ne de dizinin kendisini zerre eleştiresim yok. keza ilk bölüm gayet efendi şekilde, olabildiğince hızlı, geçmiş olayları bizlere hatırlatarak, ki bunu yaparken dizinin geçmişindeki karakterleri kullanması ayrı keyifti, yeni konunun kurgusunu da ufak ufak işlemeye başlayarak hiçte sıkmadan başlayıp bir çırpıda bitti.
diziye bir de seri katilleri bulup toplayan (belki onlardan avangers tadında bir ekip kuracak) bir illegal örgüt eklemişler.
artık konu nereye evrilirse evrilsin izlemek boynumuzun borcu.
--spoiler-- bölüm 1
çok özlemişiz dexter reisi. netflix dizileri gibi hepsini bir çırpıda değil de böyle eski tadında haftalık izlemekte baya keyifli olacak
--spoiler-- bölüm 2
ikinci bölümü de izleyip geldik.
dexter reis newyorkta nasıl hayatta kalacağını çözdü, kendine hem bir kanka hem de kalacak bir yer edindi. ve en güzeli de artık öldürmek için bir hedefi var. dizi 2. bölümde vitesi 2 ye taktı ve artık belli ki 3, 4, 5 diye uzayıp gideceğiz. daha önce de yazdığım gibi klişelere, mantık hatalarına ve olayların olması gerektiğinden hızlı akışına falan hiç takılmıyorum.
yeni polis/dedektif ablamız oldukça karizmatik ve zeki. onunla ilgili bi ters köşe olsa ilerde negzel olur ama.
bu arada diziye bu sezonda dahil olacakları söylenenlerden Uma Thurman ablamızı görme şansımız oldu ama Peter Dinklage ve Neil Patrick Harris 2. bölüm itibari ile henüz diziye girmedi. bu ikisinden birinin illegal seri katil örgütünün lideri olacağı çok belli. bakalım hangisi çıkacak.
--spoiler-- bölüm 2
keyifle izlemeye devam ediyoruz
ikinci bölümü de izleyip geldik.
dexter reis newyorkta nasıl hayatta kalacağını çözdü, kendine hem bir kanka hem de kalacak bir yer edindi. ve en güzeli de artık öldürmek için bir hedefi var. dizi 2. bölümde vitesi 2 ye taktı ve artık belli ki 3, 4, 5 diye uzayıp gideceğiz. daha önce de yazdığım gibi klişelere, mantık hatalarına ve olayların olması gerektiğinden hızlı akışına falan hiç takılmıyorum.
yeni polis/dedektif ablamız oldukça karizmatik ve zeki. onunla ilgili bi ters köşe olsa ilerde negzel olur ama.
bu arada diziye bu sezonda dahil olacakları söylenenlerden Uma Thurman ablamızı görme şansımız oldu ama Peter Dinklage ve Neil Patrick Harris 2. bölüm itibari ile henüz diziye girmedi. bu ikisinden birinin illegal seri katil örgütünün lideri olacağı çok belli. bakalım hangisi çıkacak.
--spoiler-- bölüm 2
keyifle izlemeye devam ediyoruz
Dexter: Resurrection, Paramount+ platformunda Showtime tarihinin en çok izlenen prömiyeri oldu. Streaming izleyici sayısı, Dexter: Original Sin’e göre %44, Dexter: New Blood’a göre ise %79 artış gösterdi. Bu başarı, Dexter evrenine olan ilgiyi yeniden canlandırdı; Paramount+, dizinin yayınlandığı tarihten bu yana Dexter içeriklerinin tüm izlenme oranlarında %132’lik bir artış kaydetti.
evet ilk bölüm piyasayı alt üst etmiş öyle bir haber okudum.
sezonun 3. ve 4. bölümleri yayınlandı. dexter, bir sezon önce bizlere yaşattığı new blood faciasını unutturmaya ant içmiş belli ki.
4. bölüm itibari ile diziden alınan haz, orjinal sezon bölümlerine yaklaştı diyebiliriz. zaten artık, hiç bir dexter severin kurguda mantık aradığı ya da ufak tefek detaylara takıldığı falan yok. diziyi ve katilimizi özlemiş vaziyette keyifle izliyoruz.
--spoiler--
diziye giren neil patrick harris abimizi hemen öldürmeseler de bir kaç bölüm daha izlesek iyiydi aslında ama bu tip ani ölümlere karşı değilim.
artık dexter abimizin çok açık bir hedefi var. kalan bölümlerde o hedefleri ortadan kaldırdığını izleriz.
oğlu karakteri, ilk 2 bölümde çok öndeydi ama artık dexterı oyuna daha çok sokmaları elbette bizi mutlu etti. hatta oğlu karakterine sezon finaline kadar yer verilmese rahatsız olmazdım ama 4. bölümü öyle bir bitirdiler ki bu ihtimal ortadan kalktı.
--spoiler--
4. bölüm itibari ile diziden alınan haz, orjinal sezon bölümlerine yaklaştı diyebiliriz. zaten artık, hiç bir dexter severin kurguda mantık aradığı ya da ufak tefek detaylara takıldığı falan yok. diziyi ve katilimizi özlemiş vaziyette keyifle izliyoruz.
--spoiler--
diziye giren neil patrick harris abimizi hemen öldürmeseler de bir kaç bölüm daha izlesek iyiydi aslında ama bu tip ani ölümlere karşı değilim.
artık dexter abimizin çok açık bir hedefi var. kalan bölümlerde o hedefleri ortadan kaldırdığını izleriz.
oğlu karakteri, ilk 2 bölümde çok öndeydi ama artık dexterı oyuna daha çok sokmaları elbette bizi mutlu etti. hatta oğlu karakterine sezon finaline kadar yer verilmese rahatsız olmazdım ama 4. bölümü öyle bir bitirdiler ki bu ihtimal ortadan kalktı.
--spoiler--
3 bölüm arka arkaya patlattım. Özlemişiz dexter’ı osbirci asyalının da yaşlı halini gördük ya vay be zaman ne çabuk geçiyor dedirtti. Bence başarılı. Miami şehir ve iklim olarak daha güzel olsa da dexter bastonla da gezse yine izletir.
Aga taksicileri öldüren seri katili kesecek galiba. 3. Bölüme geçtim.
finali yaptı. devamı gelir. finale doğru gidiyorum. izlemeye kıyamıyorum. batista ile yüzleşmesi tüylerimi diken diken etti. ikisini de kendime yakın bulduğum için olsa gerek.
ağızda buruk bir tat bırakarak bitti. kötü mü bitti, hayır. ama final bölümü klişe bir holywood filmi tadındaydı. özgün ya da dexter a özgü diyebileceğimiz bişey yoktu. dexter zekası ve cool luğunu aradım ben son iki bölümde özellikle. dizi butik olmaktan çok piyasa olmaya evrilmiş.
işte tam da bu yüzden olacak ki, yeni sezon onayı alamadı maalesef.
açıp eski bölümleri izleyerek devam edeceğiz hayatımıza.
işte tam da bu yüzden olacak ki, yeni sezon onayı alamadı maalesef.
açıp eski bölümleri izleyerek devam edeceğiz hayatımıza.
Yeni izledim bitirdim. Dexter’ın ne kadar iyi dizi olduğunu tekrar hatırlattı.
Zaten hep söylerim iki dizi vardır diye biri breaking bad, diğeri dexter.
Zaten hep söylerim iki dizi vardır diye biri breaking bad, diğeri dexter.
Dizi izlediğin için mi sözlüğü düzeltmeye vaktin kalmıyor?
Mobil uygulamanın halini bi gör.
Mobil uygulamanın halini bi gör.
new blood'da yaptıkları o efsane açılış olmasaydı serinin devamı gelmezdi, Michael c Hall'in polisiye dedektif dizilerine has aktörlüğü de hayranlık uyandıracak kadar güzel.
https://youtu.be/mzUx1hyL-yk?t=22
https://youtu.be/mzUx1hyL-yk?t=22
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar