bugün

dexter resurrection

3 bölüm arka arkaya patlattım. Özlemişiz dexter’ı osbirci asyalının da yaşlı halini gördük ya vay be zaman ne çabuk geçiyor dedirtti. Bence başarılı. Miami şehir ve iklim olarak daha güzel olsa da dexter bastonla da gezse yine izletir.
© copyright 2005 - 2026