bugün
- futbol31
- 2026 dünya kupası38
- velvet42
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- göte giren şemsiye4
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ciguli kral7
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- japonya8
- kolombiya6
- portekiz7
- gana3
- hırvatistan5
- ingiltere3
- şemso buraya bak koçum2
- cezayir4
- arjantin3
- avusturya2
- senegal3
- norveç3
- fransa5
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- kadir inanır'ın vefatı7
- mısır3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- belçika4
- panama4
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- özbekistan5
- isveç2
- hollanda2
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- amerika birleşik devletleri9
- saraca finch house7
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- nasılsınız2
- ekvador3
- fildişi sahili3
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- almanya6
Uğrar arada.
2021 de çok uğruyordu.
2021 de çok uğruyordu.
danışacak birini bulmak elzemdir.
saçınıza yapışan ve ne yapsanız çıkartamadığınız bir sakız düşünün. işte öyle bir şey...
Bir daha hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacak.
Arada köşeye sıkıştırır.
Çoğu şey için geç kalmış biri için daha da artan durum. Hayal de edemiyorsun, gerçekler ve gün sana hitap etmiyor, hayatına son da veremiyorsun. Bazı şeyleri aşmak zorlaştıkça bu hissi de aşamıyorsun. Yere atılmış bir peçete gibi öylece kalıyorsun işte. Umut yok, varsa da ya pahalı ya uzak…
Eskiden depresyonun ve depresyona girenin bir değeri vardı. Artık depresyone giren insan ayagı sakatlanmış at gibi, yumurta vermeyen tavuk gibi sistem için verimsiz olan iş gücü kaybı yaratan bir köledir. Bize özel degil bütün dünyada böyle. Depresyona girecekseniz bunun ananız babanız dışında kimsenin umrunda olmayacağını bilerek girin. Yada melankolik hallerden kurtulup ayağa kalkıp nerde kalmıştık deyip çalışmaya başlayın. tercih sizin
Kendi kendiden sıkılmak.
depresyon nedir? sana ilgi çekici tanım yapayım da akılda kalsın.
depresyon, harry potter olup voldermort'a karşı "ne yaparsan yap la bana ne!" diyerek acısına gömülmek ve sana faydası dokunmayanlara karşı bir tavırdır.
depresyon, batman olup gotham'a "defolup gidin ya da kendinizi kendiniz kurtarın. ben yokum lan!" diye isyan etmektir ama en çok kendine isyan etmektir. bu isyanı kimse bilmez, bilse de umurunda olmaz.
depresyon, örümcek adam olup "kahramanlık" yapmayı reddetmek ve kahraman olmayı asla istemeyecek kadar insanlara öfkedir.
depresyon, mustafa kemal atatürk olup sevr antlaşmasına bile "yeter lan! gidin başımdan!" edasıyla imza atarak gereksiz tüm kalabalıklardan kaçıştır.
depresyon, dünyayı kurtaran adam olup "bu dünyayı bu hale siz getirdiniz. siz kurtarın lan düdükler!" diyerek içindeki iyiliğe rağmen iyi olmayı reddetmektir.
depresyon, çözebileceğin bir şeydir. basit bir test sorusu gibi. çözsen, her şey bitecek ama bitince ne olacak? diyerek o soruyu inadına boş bırakmaktır ve kendine, topluma isyandır ve kendi sınırlarında bir ülke kurup, o ülkede tavrınla "ben varım!" demektir. kimsenin duymayacağını, duya da asla umursamayacağını bile bile mucize beklemektir.
depresyon, umutsuz olmak değildir. umutlu olmak için kendine güç, kendine dair bir motivasyon ve sonrasında kendisine gidecek bir yol, yapılacak bir iş ve sarılacak bir dal bulamamaktır.
depresyon, harry potter olup voldermort'a karşı "ne yaparsan yap la bana ne!" diyerek acısına gömülmek ve sana faydası dokunmayanlara karşı bir tavırdır.
depresyon, batman olup gotham'a "defolup gidin ya da kendinizi kendiniz kurtarın. ben yokum lan!" diye isyan etmektir ama en çok kendine isyan etmektir. bu isyanı kimse bilmez, bilse de umurunda olmaz.
depresyon, örümcek adam olup "kahramanlık" yapmayı reddetmek ve kahraman olmayı asla istemeyecek kadar insanlara öfkedir.
depresyon, mustafa kemal atatürk olup sevr antlaşmasına bile "yeter lan! gidin başımdan!" edasıyla imza atarak gereksiz tüm kalabalıklardan kaçıştır.
depresyon, dünyayı kurtaran adam olup "bu dünyayı bu hale siz getirdiniz. siz kurtarın lan düdükler!" diyerek içindeki iyiliğe rağmen iyi olmayı reddetmektir.
depresyon, çözebileceğin bir şeydir. basit bir test sorusu gibi. çözsen, her şey bitecek ama bitince ne olacak? diyerek o soruyu inadına boş bırakmaktır ve kendine, topluma isyandır ve kendi sınırlarında bir ülke kurup, o ülkede tavrınla "ben varım!" demektir. kimsenin duymayacağını, duya da asla umursamayacağını bile bile mucize beklemektir.
depresyon, umutsuz olmak değildir. umutlu olmak için kendine güç, kendine dair bir motivasyon ve sonrasında kendisine gidecek bir yol, yapılacak bir iş ve sarılacak bir dal bulamamaktır.
Çağın hastalığı.
eğer hala iyi kalmaya ve hassas davranmaya çalışan biriyseniz kurtulmanızın daha da zorlaştığı rahatsızlık.
istediği alan açılmadığı için istediği bölümü okuyamamış, hoşlandığı her kadının karşısına hep '' daha ideal '' bir tercih çıkmış, mesleki becerisi ve yeteneği olmayan, 40 yaşına gelmiş biri olarak bu rahatsızlığın kolay kolay bitmeyeceğini fark ediyorum şahsım adına.
öyle anlamsızlık boşlukları var ki ayrıca, ne hayallerine ulaşabiliyorsun ne hayatına son verebiliyorsun. sıkışıp kalmışsın öylece.
ne yapacağımı bilemiyorum. benim hayallerimi başkaları yaşadıkça da yataktan kalkasım, uyanasım gelmiyor. yakın zamanda da değişeceğini düşünmem için bir sebep yok.
not: terapi ve ilaç sayesinde etkisinin azaldığı doğrudur. ama 40 yaşına gelip, mesleki becerisi, yeteneği, doğru dürüst ilişki tecrübesi olmayan, hayallerini gerçekleştirememiş bir adamın da bundan kolayca kurtulmasını beklemek komik olur.
istediği alan açılmadığı için istediği bölümü okuyamamış, hoşlandığı her kadının karşısına hep '' daha ideal '' bir tercih çıkmış, mesleki becerisi ve yeteneği olmayan, 40 yaşına gelmiş biri olarak bu rahatsızlığın kolay kolay bitmeyeceğini fark ediyorum şahsım adına.
öyle anlamsızlık boşlukları var ki ayrıca, ne hayallerine ulaşabiliyorsun ne hayatına son verebiliyorsun. sıkışıp kalmışsın öylece.
ne yapacağımı bilemiyorum. benim hayallerimi başkaları yaşadıkça da yataktan kalkasım, uyanasım gelmiyor. yakın zamanda da değişeceğini düşünmem için bir sebep yok.
not: terapi ve ilaç sayesinde etkisinin azaldığı doğrudur. ama 40 yaşına gelip, mesleki becerisi, yeteneği, doğru dürüst ilişki tecrübesi olmayan, hayallerini gerçekleştirememiş bir adamın da bundan kolayca kurtulmasını beklemek komik olur.
öyle yok terapiyle geçer, yok ilaçla geçer, yok bakış açını değiştir ile geçmeyebilen illet. mesela 30 yaşın üzerinde, yeteneği, mesleki becerisi olmayan, romantizm konusunda hep duvara toslamış, hayallerini gerçekleştirememiş birini kolay kolay motive edemezsin. kafasına o illet öyle yapışmıştır ki kolay kolay sökemezsin.
20 senedir depresyonda olan biri olarak, güzel bir hayat geçirmek için mücadele ediyorum. terapi ve ilaç tedavisi de alıyorum. ancak umutsuzluk, karamsarlık, öfke ile destekli bir depresyonum var ve yakın zamanda kırılacağını zannetmiyorum.
belki bir gün... bakalım.
20 senedir depresyonda olan biri olarak, güzel bir hayat geçirmek için mücadele ediyorum. terapi ve ilaç tedavisi de alıyorum. ancak umutsuzluk, karamsarlık, öfke ile destekli bir depresyonum var ve yakın zamanda kırılacağını zannetmiyorum.
belki bir gün... bakalım.
Bu gidişle Türkiye depresyonun en yaygın olduğu ülke olacak.
Kendi kendime var sadece bazen sana oluyor mu.
depresyon, kendine en uzak olduğun zamandır.
depresyon, kendini en sevmediğim ama aynı zamanda en çok sevmek istediğin zamandır.
depresyon, kendi kendine bile şefkat edememendir.
depresyon, isyan etmektir ama kendine isyan etmektir.
depresyon, çığlıkların en büyüğüdür ama en gürültüsüzdür.
depresyon ağlamak değil, ağlayamamak, hatta ağlamaya bile enerji sarf etmemek ve ağlamaya dahi üşenmektir.
depresyon, cevabını bilmediğin bir soru değil, sana o cevabı verdirecek gücün, azmin, enerjinin ve tutkunun olmamasıdır.
depresyon, ruhunun katran bağlamasıdır hem de her şeye.
alın bir tanesini seçin ve kullanın. yıllar önce yaşayıp atlatmış abinizden size faydası olsun. çünkü sorunun ne olduğunu bilirsen, çözüm için ilk adımı atmış olursun.
en tehlikeli düşman, tanımlayamadığın düşmandır.
depresyon, kendini en sevmediğim ama aynı zamanda en çok sevmek istediğin zamandır.
depresyon, kendi kendine bile şefkat edememendir.
depresyon, isyan etmektir ama kendine isyan etmektir.
depresyon, çığlıkların en büyüğüdür ama en gürültüsüzdür.
depresyon ağlamak değil, ağlayamamak, hatta ağlamaya bile enerji sarf etmemek ve ağlamaya dahi üşenmektir.
depresyon, cevabını bilmediğin bir soru değil, sana o cevabı verdirecek gücün, azmin, enerjinin ve tutkunun olmamasıdır.
depresyon, ruhunun katran bağlamasıdır hem de her şeye.
alın bir tanesini seçin ve kullanın. yıllar önce yaşayıp atlatmış abinizden size faydası olsun. çünkü sorunun ne olduğunu bilirsen, çözüm için ilk adımı atmış olursun.
en tehlikeli düşman, tanımlayamadığın düşmandır.
Hani tedavisi vardı bunun aq.
uzmanına danışınca tedavisi var, ancak sakın devayı sözlükte aramayın, çükü depresyon kişiye özeldir, yani depresyonlar asla birbirine benzemez.
Asla birbirine benzemez doğru. Benimki benim hayatımı sikti. Son verip kurtulmamak için zor duruyorum çünkü kurtuluş olmayacak.
sanırım ben oradayım. tam da o uçta. hiç düşmeyecekmiş gibi hissettiğim tahtımdan düştüm.
Depresyonun nasıl bir şey olduğunu bildiğim için ota boka depresyon demiyorum.
Hayat zor,ekonik şartlar zor fakat sosyal medyada çok vakit geçirmenin de bu duruma hiç iyi gelmediğini düşünüyorum,fakat bu durumu yine daha insani atlatmak için küçük küçükte olsa da hayattan kopmamak şart.
Benim gibi mizacınız buna meyilli ise ayvayı yediniz demektir. Devamlı kıyısında dolaşır, arada bir dalıp çıkarsınız. Ayrıca bu ülkede kaçınılmaz olandır az düşünebilen insanlar için, tabii katmerli cahil veya banane yeaa dayı iseniz hayat size güzel.
bu konu profesyonellere danışılmalıdır, herkesin durumu özeldir.
Yokluyor arada gibi çok boşsun aklından en ufak fikir geçmiyor uyuyamadım diye mala bağladın.
bir ara 30 dk da bir entry giriyordun ama beynin durmuş gibi son günlerde.
2023 ne kadar b*ktan bir yıl olsa da bırakma bence.
2022 yi aratan çok şey var...
12 temmuzdan sonra onu not almadığın için aklında tutmadığın için üzülmüşsündür son 3 gün heyecan bulamadın gülemedin.
Kendime not..
bir ara 30 dk da bir entry giriyordun ama beynin durmuş gibi son günlerde.
2023 ne kadar b*ktan bir yıl olsa da bırakma bence.
2022 yi aratan çok şey var...
12 temmuzdan sonra onu not almadığın için aklında tutmadığın için üzülmüşsündür son 3 gün heyecan bulamadın gülemedin.
Kendime not..
Yoklar arada.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar