bugün

deli

medya tarafından geçen sene ki seyk it ap shekerim saçmalığı kadar desteklenmeyecek olan eurovision şarkısı. mor ve ötesininde bu şarkıyı yarışmada başarı sağlamak için yapmadığı belliydi. başarısız olup olmamaları o kadar da önemli değildir diye düşünüyorum.
© copyright 2005 - 2026