bugün
- utanmadan şort giyen erkek7
- bir çiçek fotoğrafı bırak4
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- elimde goruntuleriniz var2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- eski mesajları okumak3
- sedat pekmez9
- san marino nun dünya kupasını alması3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur5
- küfreden kız iticiliği8
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- lionel messi4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- ismet gurbuz 202418
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- yazarlara gelen son mesaj4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- beyaz otomobil satın almak15
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- bugün de meme atan olmaması13
- yürüyüş partisi7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
sinemada izlediğim hasan karacadağ filmidir. hiç izlemeyin daha iyi. cin çarpması zirveydi karacadağ için.
birtakım çıkmazları olsa da, sesi ve görüntüsüyle değil ama senaryosuyla gerçekten ürkütmüş film.
Son derece mükemmel yapılmış film. Arkadaşları eve çağırdım beraber izledik. Suan hepsi tir tir titriyor. Koca adamlar hepsi badicj adamlar.
Ne diyeyim kurgu çok güzel yapılmış Tebrikler.
Ne diyeyim kurgu çok güzel yapılmış Tebrikler.
Korku hariç her şeyi barındıran film. Dijital ve aşırı kalitesiz efektleri hesaba katmıyorum dahi.
Dabbe ' nin adı kalmış ve adam hala adından yürümeye çalışıyor. 4. Filmden sonrası çöp. Hasan karacadağ gelsin beni bulsun.sahiden sağlam tüyolar vereceğim ,maksat türk korku filmlerinin kalitesini yükseltmek.
Dabbe ' nin adı kalmış ve adam hala adından yürümeye çalışıyor. 4. Filmden sonrası çöp. Hasan karacadağ gelsin beni bulsun.sahiden sağlam tüyolar vereceğim ,maksat türk korku filmlerinin kalitesini yükseltmek.
Tıpkı tüm dabbe serisi ve diğer korku filmleri gibi komedi Amaçlı olarak izlediğim film.
bir boku beceremedik gitti...
Buraya sıcağı sıcağına 'olmamış' eleştirisi yapmak için gelmiştim ki 'kahkaha attım, komedi filmi' gibi skimsonik yorumlar üzerine farklı bir noktaya dikkat çekmeye karar verdim.
'kahkaha attım' diyen Kardeş sen mal mısın yoksa hafif yumuşak mısın önce bu soruya cevap ver. Korku filmi korkunç olmayabilir, ama komik de değildir. Korku filmine güldüm dediğin zaman da kızlar 'ay ne cesur bir erkek' deyip kollarına atlamaz. Tamam, 15-16 yaşlarında bir ergensin, biraz anlayabiliyorum ama yaptığın yanlış. Yaşın daha büyükse yaptığın değil sen toptan yanlışsın.
Biraz filme değinmek istiyorum
Dabbe serisinin ilk filmi bu seride izlediğim tek filmdi ve bence rezaletti. Sırf korkmak için evde ışıkları kapatıp tek başıma izledim, sonuç tam bir hayal kırıklığı... Neyse dün tesadüfen karşıma Dab6e çıkınca 'yuh, adam 5 tane daha film çekmiş, kesin işi baya ilerletmiştir' diyerek izlemeye koyuldum. Gecenin 1'i, karanlık bir odada tek başıma. ilk sahnelerde kolejli ağzıyla konuşan cinci hoca aslında hiçbir şeyin değişmediğinin ilk işaretiydi. Abuk subuk sesler, iğrenç şeyleri ön plana çıkaran çekim planları Yine korku atmosferinin baharatı yapılmaya çalışılmış ama bunlar korkutma kaygısıyla çok abartılmış. Film böyle dansöz gibi şıkır şıkır kıpraşmak yerine Biraz daha ağır, oturaklı çekilseymiş kat kat iyi olurmuş. izlerken Bir süre sonra 'al işte yine ağzından kan, et falan çıkacak' demeye başlıyorsun.
Bunların dışında senaryonun çok orjinal bir fikir üzerinden ilerlediğini kabul etmekle birlikte karakterlerin yeterince derinleşememesi benim gözümde büyük sıkıntı. doktor kadının bahsettiği, cinlere inandığı için bilim dünyasından dışlanan bir adamın son dönem yerli aşk dizilerinin jönleri kıvamında biri çıkması büyük hayal kırıklığıydı. çok güzel bir fikrin berbat şekilde işlenmesiydi bu karakter. Gözünün önünde onca şey oluyor 'kahretsin yine beni kandırdı' falan diyor. inansam mı inanmasam mı ben de bilemiyorum diyor... Tam sövmelik. Onun dışında cinler neden bu kadar sinirli, dertleri ne çok belli değil. Biri büyü yaptırmış tamam da bu öfkenin bir temeli yok, filmin havada kalan yanlarından biri.
Oyunculuk açısından özellikle ayla karakteri öne çıkıyor bence. Çok zor bir rolü mükemmel bir şekilde canlandırdığını düşünüyorum.
Tüm bunlar filme parça parça bir bakış ama işin özünde baştan sona izlerken ne hissettiğimi soracak olursanız korktuğumu söyleyebilirim ama film bitince izlediğime pişman oldum. Hani böyle çok korkup da 'ulan ben şimdi nasıl uyuyacağım ödüm b.kuma karıştı keşke izlemeseydim' gibi değil de, bu zamanı game of thrones'un yeni bölümüne harcasaydım şeklinde bir pişmanlıktı bu.
Yani yine de korku filmi sevenler için izlenebilir diyor ve game of thrones izlemek üzere aranızdan ayrılıyorum. See you.
'kahkaha attım' diyen Kardeş sen mal mısın yoksa hafif yumuşak mısın önce bu soruya cevap ver. Korku filmi korkunç olmayabilir, ama komik de değildir. Korku filmine güldüm dediğin zaman da kızlar 'ay ne cesur bir erkek' deyip kollarına atlamaz. Tamam, 15-16 yaşlarında bir ergensin, biraz anlayabiliyorum ama yaptığın yanlış. Yaşın daha büyükse yaptığın değil sen toptan yanlışsın.
Biraz filme değinmek istiyorum
Dabbe serisinin ilk filmi bu seride izlediğim tek filmdi ve bence rezaletti. Sırf korkmak için evde ışıkları kapatıp tek başıma izledim, sonuç tam bir hayal kırıklığı... Neyse dün tesadüfen karşıma Dab6e çıkınca 'yuh, adam 5 tane daha film çekmiş, kesin işi baya ilerletmiştir' diyerek izlemeye koyuldum. Gecenin 1'i, karanlık bir odada tek başıma. ilk sahnelerde kolejli ağzıyla konuşan cinci hoca aslında hiçbir şeyin değişmediğinin ilk işaretiydi. Abuk subuk sesler, iğrenç şeyleri ön plana çıkaran çekim planları Yine korku atmosferinin baharatı yapılmaya çalışılmış ama bunlar korkutma kaygısıyla çok abartılmış. Film böyle dansöz gibi şıkır şıkır kıpraşmak yerine Biraz daha ağır, oturaklı çekilseymiş kat kat iyi olurmuş. izlerken Bir süre sonra 'al işte yine ağzından kan, et falan çıkacak' demeye başlıyorsun.
Bunların dışında senaryonun çok orjinal bir fikir üzerinden ilerlediğini kabul etmekle birlikte karakterlerin yeterince derinleşememesi benim gözümde büyük sıkıntı. doktor kadının bahsettiği, cinlere inandığı için bilim dünyasından dışlanan bir adamın son dönem yerli aşk dizilerinin jönleri kıvamında biri çıkması büyük hayal kırıklığıydı. çok güzel bir fikrin berbat şekilde işlenmesiydi bu karakter. Gözünün önünde onca şey oluyor 'kahretsin yine beni kandırdı' falan diyor. inansam mı inanmasam mı ben de bilemiyorum diyor... Tam sövmelik. Onun dışında cinler neden bu kadar sinirli, dertleri ne çok belli değil. Biri büyü yaptırmış tamam da bu öfkenin bir temeli yok, filmin havada kalan yanlarından biri.
Oyunculuk açısından özellikle ayla karakteri öne çıkıyor bence. Çok zor bir rolü mükemmel bir şekilde canlandırdığını düşünüyorum.
Tüm bunlar filme parça parça bir bakış ama işin özünde baştan sona izlerken ne hissettiğimi soracak olursanız korktuğumu söyleyebilirim ama film bitince izlediğime pişman oldum. Hani böyle çok korkup da 'ulan ben şimdi nasıl uyuyacağım ödüm b.kuma karıştı keşke izlemeseydim' gibi değil de, bu zamanı game of thrones'un yeni bölümüne harcasaydım şeklinde bir pişmanlıktı bu.
Yani yine de korku filmi sevenler için izlenebilir diyor ve game of thrones izlemek üzere aranızdan ayrılıyorum. See you.
az önce izleyip bitirdiğim film.
153 dk olması çok uzun ve sıkıcı olmasına sebep olmuş, ayrıca aniden hızlı ve ne olduğu belli olmayan karmaşık görüntüler eşliğinde cazır cuzur bağırış çığırış sesleriyle korku filmi yapmaya çalışmışlar, tabiki olmamış. fazlasıyla kalitesiz bir filmdi.
dabbe 3 ve 4'te zirveye çıkan çıtayı 5 ve 6 ile düşürmeye devam etmişler.
153 dk olması çok uzun ve sıkıcı olmasına sebep olmuş, ayrıca aniden hızlı ve ne olduğu belli olmayan karmaşık görüntüler eşliğinde cazır cuzur bağırış çığırış sesleriyle korku filmi yapmaya çalışmışlar, tabiki olmamış. fazlasıyla kalitesiz bir filmdi.
dabbe 3 ve 4'te zirveye çıkan çıtayı 5 ve 6 ile düşürmeye devam etmişler.
Yönetmenin mesaj kaygısına düştüğü film. Firdevs taheri cin kızıymış. Ve gizliden gizliye bu cinsler insanlarla evleniyorlarmış diyor yönetmen kısaca.
sevişgen cinlerin anlatıldığı film.
sanırsam olmayan film idir.
Hayret bu filmin ismini "15 temmuz şehitleri dabbe girişimi" olarak değiştirmemişler daha.
boş zamanında izlemiştim çok garip bir film ne oluyor belli değil. hele bir yerinde Inception a bağladı çok garipti.
senaryo biraz daha orijinal olsa iyi olabilirdi. dabbe serisinin tüm filmleri küçüklüğümüzdeki 99999 in 1 atari kasetleri gibi geliyor bana konular çok benzer ve izlemediğim bir filmini izlerken acaba ben bunu izlemiş miydim lan hissine kapılıyorum.
gelelim filme ;
--spoiler--
öncelikle içine cin kaçan kız ayla çok tatlıydı film esnasında cinli minli ben bunu sikerim diye düşünmeden edemedim bazen filme odaklanamadım o derece, sonra zeren de tatlı sayılırdı, en son olarak şu adamın çaktığı sarışın hatun en fenaysıydı.
oyyş.
filmin sonunu anlayamadım çok karışıktı ama bu sarışının çok ateşli olduğu gerçeğini değiştirmez.
--spoiler--
umarım dabbe 7 filminde daha ateşli çıtırlar rol alır.
gelelim filme ;
--spoiler--
öncelikle içine cin kaçan kız ayla çok tatlıydı film esnasında cinli minli ben bunu sikerim diye düşünmeden edemedim bazen filme odaklanamadım o derece, sonra zeren de tatlı sayılırdı, en son olarak şu adamın çaktığı sarışın hatun en fenaysıydı.
oyyş.
filmin sonunu anlayamadım çok karışıktı ama bu sarışının çok ateşli olduğu gerçeğini değiştirmez.
--spoiler--
umarım dabbe 7 filminde daha ateşli çıtırlar rol alır.
2 kere izleyip sonunu yine anlayamadığım filmdir, bir büyüler falan dönüyor birşeyler oluyor ama kim kimi koparıyor hâlâ meçhul.
izlenir mi derseniz tabiki izlenir sonuçta hasan karacadağ faktörü var ama şöyle de birşey var, serinin (2 hariç) diğer filmlerinden silik olmuş.
izlenir mi derseniz tabiki izlenir sonuçta hasan karacadağ faktörü var ama şöyle de birşey var, serinin (2 hariç) diğer filmlerinden silik olmuş.
Bi bok anlamadım filmden.
2 bucuk saatim bosuna gitti amk.
2 bucuk saatim bosuna gitti amk.
(bkz: türk usulü sikimsonik filmler).
hayır benim anlamadığım olay şu, neden bizim korku filmlerimiz, testere, halka, çığlık tarzı filmler değil de inli cinli filmler.. bu insanlar sadece cinlerden mi korkuyolar, mesela birinin sizi kaçırıp, kolunuzu bacağınızı kesmezseniz buradan kurtulamazsınız tarzı konuları yok da tuvalette çıkan inek kafaları, ölü bebekler var. hele pilav yediği sırada aslında o pilavın bir tabak böceğe dönüştüğünü farkedip tabağın içine kusan büyü yaptırmış kadını saymıyorum bile. (sanırım bu film dabbe değildi) (kör kıza musallat olan cinli filmden bahsediyorum)
edit; siccin miş o film.
edit; siccin miş o film.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar