bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- tarot falına inanan salak8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez17
- fransız arabaları3
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar2
- aldım kabul ettim3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- bazı alimler2
- devşirmelik makamı13
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- lionel messi11
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- erkekler neden aldatır2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- türk telekom port zammı4
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cayenne4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- helal olsun be2
- ithal et2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kimyon4
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
sinemada izlediğim hasan karacadağ filmidir. hiç izlemeyin daha iyi. cin çarpması zirveydi karacadağ için.
birtakım çıkmazları olsa da, sesi ve görüntüsüyle değil ama senaryosuyla gerçekten ürkütmüş film.
Son derece mükemmel yapılmış film. Arkadaşları eve çağırdım beraber izledik. Suan hepsi tir tir titriyor. Koca adamlar hepsi badicj adamlar.
Ne diyeyim kurgu çok güzel yapılmış Tebrikler.
Ne diyeyim kurgu çok güzel yapılmış Tebrikler.
Korku hariç her şeyi barındıran film. Dijital ve aşırı kalitesiz efektleri hesaba katmıyorum dahi.
Dabbe ' nin adı kalmış ve adam hala adından yürümeye çalışıyor. 4. Filmden sonrası çöp. Hasan karacadağ gelsin beni bulsun.sahiden sağlam tüyolar vereceğim ,maksat türk korku filmlerinin kalitesini yükseltmek.
Dabbe ' nin adı kalmış ve adam hala adından yürümeye çalışıyor. 4. Filmden sonrası çöp. Hasan karacadağ gelsin beni bulsun.sahiden sağlam tüyolar vereceğim ,maksat türk korku filmlerinin kalitesini yükseltmek.
Tıpkı tüm dabbe serisi ve diğer korku filmleri gibi komedi Amaçlı olarak izlediğim film.
bir boku beceremedik gitti...
Buraya sıcağı sıcağına 'olmamış' eleştirisi yapmak için gelmiştim ki 'kahkaha attım, komedi filmi' gibi skimsonik yorumlar üzerine farklı bir noktaya dikkat çekmeye karar verdim.
'kahkaha attım' diyen Kardeş sen mal mısın yoksa hafif yumuşak mısın önce bu soruya cevap ver. Korku filmi korkunç olmayabilir, ama komik de değildir. Korku filmine güldüm dediğin zaman da kızlar 'ay ne cesur bir erkek' deyip kollarına atlamaz. Tamam, 15-16 yaşlarında bir ergensin, biraz anlayabiliyorum ama yaptığın yanlış. Yaşın daha büyükse yaptığın değil sen toptan yanlışsın.
Biraz filme değinmek istiyorum
Dabbe serisinin ilk filmi bu seride izlediğim tek filmdi ve bence rezaletti. Sırf korkmak için evde ışıkları kapatıp tek başıma izledim, sonuç tam bir hayal kırıklığı... Neyse dün tesadüfen karşıma Dab6e çıkınca 'yuh, adam 5 tane daha film çekmiş, kesin işi baya ilerletmiştir' diyerek izlemeye koyuldum. Gecenin 1'i, karanlık bir odada tek başıma. ilk sahnelerde kolejli ağzıyla konuşan cinci hoca aslında hiçbir şeyin değişmediğinin ilk işaretiydi. Abuk subuk sesler, iğrenç şeyleri ön plana çıkaran çekim planları Yine korku atmosferinin baharatı yapılmaya çalışılmış ama bunlar korkutma kaygısıyla çok abartılmış. Film böyle dansöz gibi şıkır şıkır kıpraşmak yerine Biraz daha ağır, oturaklı çekilseymiş kat kat iyi olurmuş. izlerken Bir süre sonra 'al işte yine ağzından kan, et falan çıkacak' demeye başlıyorsun.
Bunların dışında senaryonun çok orjinal bir fikir üzerinden ilerlediğini kabul etmekle birlikte karakterlerin yeterince derinleşememesi benim gözümde büyük sıkıntı. doktor kadının bahsettiği, cinlere inandığı için bilim dünyasından dışlanan bir adamın son dönem yerli aşk dizilerinin jönleri kıvamında biri çıkması büyük hayal kırıklığıydı. çok güzel bir fikrin berbat şekilde işlenmesiydi bu karakter. Gözünün önünde onca şey oluyor 'kahretsin yine beni kandırdı' falan diyor. inansam mı inanmasam mı ben de bilemiyorum diyor... Tam sövmelik. Onun dışında cinler neden bu kadar sinirli, dertleri ne çok belli değil. Biri büyü yaptırmış tamam da bu öfkenin bir temeli yok, filmin havada kalan yanlarından biri.
Oyunculuk açısından özellikle ayla karakteri öne çıkıyor bence. Çok zor bir rolü mükemmel bir şekilde canlandırdığını düşünüyorum.
Tüm bunlar filme parça parça bir bakış ama işin özünde baştan sona izlerken ne hissettiğimi soracak olursanız korktuğumu söyleyebilirim ama film bitince izlediğime pişman oldum. Hani böyle çok korkup da 'ulan ben şimdi nasıl uyuyacağım ödüm b.kuma karıştı keşke izlemeseydim' gibi değil de, bu zamanı game of thrones'un yeni bölümüne harcasaydım şeklinde bir pişmanlıktı bu.
Yani yine de korku filmi sevenler için izlenebilir diyor ve game of thrones izlemek üzere aranızdan ayrılıyorum. See you.
'kahkaha attım' diyen Kardeş sen mal mısın yoksa hafif yumuşak mısın önce bu soruya cevap ver. Korku filmi korkunç olmayabilir, ama komik de değildir. Korku filmine güldüm dediğin zaman da kızlar 'ay ne cesur bir erkek' deyip kollarına atlamaz. Tamam, 15-16 yaşlarında bir ergensin, biraz anlayabiliyorum ama yaptığın yanlış. Yaşın daha büyükse yaptığın değil sen toptan yanlışsın.
Biraz filme değinmek istiyorum
Dabbe serisinin ilk filmi bu seride izlediğim tek filmdi ve bence rezaletti. Sırf korkmak için evde ışıkları kapatıp tek başıma izledim, sonuç tam bir hayal kırıklığı... Neyse dün tesadüfen karşıma Dab6e çıkınca 'yuh, adam 5 tane daha film çekmiş, kesin işi baya ilerletmiştir' diyerek izlemeye koyuldum. Gecenin 1'i, karanlık bir odada tek başıma. ilk sahnelerde kolejli ağzıyla konuşan cinci hoca aslında hiçbir şeyin değişmediğinin ilk işaretiydi. Abuk subuk sesler, iğrenç şeyleri ön plana çıkaran çekim planları Yine korku atmosferinin baharatı yapılmaya çalışılmış ama bunlar korkutma kaygısıyla çok abartılmış. Film böyle dansöz gibi şıkır şıkır kıpraşmak yerine Biraz daha ağır, oturaklı çekilseymiş kat kat iyi olurmuş. izlerken Bir süre sonra 'al işte yine ağzından kan, et falan çıkacak' demeye başlıyorsun.
Bunların dışında senaryonun çok orjinal bir fikir üzerinden ilerlediğini kabul etmekle birlikte karakterlerin yeterince derinleşememesi benim gözümde büyük sıkıntı. doktor kadının bahsettiği, cinlere inandığı için bilim dünyasından dışlanan bir adamın son dönem yerli aşk dizilerinin jönleri kıvamında biri çıkması büyük hayal kırıklığıydı. çok güzel bir fikrin berbat şekilde işlenmesiydi bu karakter. Gözünün önünde onca şey oluyor 'kahretsin yine beni kandırdı' falan diyor. inansam mı inanmasam mı ben de bilemiyorum diyor... Tam sövmelik. Onun dışında cinler neden bu kadar sinirli, dertleri ne çok belli değil. Biri büyü yaptırmış tamam da bu öfkenin bir temeli yok, filmin havada kalan yanlarından biri.
Oyunculuk açısından özellikle ayla karakteri öne çıkıyor bence. Çok zor bir rolü mükemmel bir şekilde canlandırdığını düşünüyorum.
Tüm bunlar filme parça parça bir bakış ama işin özünde baştan sona izlerken ne hissettiğimi soracak olursanız korktuğumu söyleyebilirim ama film bitince izlediğime pişman oldum. Hani böyle çok korkup da 'ulan ben şimdi nasıl uyuyacağım ödüm b.kuma karıştı keşke izlemeseydim' gibi değil de, bu zamanı game of thrones'un yeni bölümüne harcasaydım şeklinde bir pişmanlıktı bu.
Yani yine de korku filmi sevenler için izlenebilir diyor ve game of thrones izlemek üzere aranızdan ayrılıyorum. See you.
az önce izleyip bitirdiğim film.
153 dk olması çok uzun ve sıkıcı olmasına sebep olmuş, ayrıca aniden hızlı ve ne olduğu belli olmayan karmaşık görüntüler eşliğinde cazır cuzur bağırış çığırış sesleriyle korku filmi yapmaya çalışmışlar, tabiki olmamış. fazlasıyla kalitesiz bir filmdi.
dabbe 3 ve 4'te zirveye çıkan çıtayı 5 ve 6 ile düşürmeye devam etmişler.
153 dk olması çok uzun ve sıkıcı olmasına sebep olmuş, ayrıca aniden hızlı ve ne olduğu belli olmayan karmaşık görüntüler eşliğinde cazır cuzur bağırış çığırış sesleriyle korku filmi yapmaya çalışmışlar, tabiki olmamış. fazlasıyla kalitesiz bir filmdi.
dabbe 3 ve 4'te zirveye çıkan çıtayı 5 ve 6 ile düşürmeye devam etmişler.
Yönetmenin mesaj kaygısına düştüğü film. Firdevs taheri cin kızıymış. Ve gizliden gizliye bu cinsler insanlarla evleniyorlarmış diyor yönetmen kısaca.
sevişgen cinlerin anlatıldığı film.
sanırsam olmayan film idir.
Hayret bu filmin ismini "15 temmuz şehitleri dabbe girişimi" olarak değiştirmemişler daha.
boş zamanında izlemiştim çok garip bir film ne oluyor belli değil. hele bir yerinde Inception a bağladı çok garipti.
senaryo biraz daha orijinal olsa iyi olabilirdi. dabbe serisinin tüm filmleri küçüklüğümüzdeki 99999 in 1 atari kasetleri gibi geliyor bana konular çok benzer ve izlemediğim bir filmini izlerken acaba ben bunu izlemiş miydim lan hissine kapılıyorum.
gelelim filme ;
--spoiler--
öncelikle içine cin kaçan kız ayla çok tatlıydı film esnasında cinli minli ben bunu sikerim diye düşünmeden edemedim bazen filme odaklanamadım o derece, sonra zeren de tatlı sayılırdı, en son olarak şu adamın çaktığı sarışın hatun en fenaysıydı.
oyyş.
filmin sonunu anlayamadım çok karışıktı ama bu sarışının çok ateşli olduğu gerçeğini değiştirmez.
--spoiler--
umarım dabbe 7 filminde daha ateşli çıtırlar rol alır.
gelelim filme ;
--spoiler--
öncelikle içine cin kaçan kız ayla çok tatlıydı film esnasında cinli minli ben bunu sikerim diye düşünmeden edemedim bazen filme odaklanamadım o derece, sonra zeren de tatlı sayılırdı, en son olarak şu adamın çaktığı sarışın hatun en fenaysıydı.
oyyş.
filmin sonunu anlayamadım çok karışıktı ama bu sarışının çok ateşli olduğu gerçeğini değiştirmez.
--spoiler--
umarım dabbe 7 filminde daha ateşli çıtırlar rol alır.
2 kere izleyip sonunu yine anlayamadığım filmdir, bir büyüler falan dönüyor birşeyler oluyor ama kim kimi koparıyor hâlâ meçhul.
izlenir mi derseniz tabiki izlenir sonuçta hasan karacadağ faktörü var ama şöyle de birşey var, serinin (2 hariç) diğer filmlerinden silik olmuş.
izlenir mi derseniz tabiki izlenir sonuçta hasan karacadağ faktörü var ama şöyle de birşey var, serinin (2 hariç) diğer filmlerinden silik olmuş.
Bi bok anlamadım filmden.
2 bucuk saatim bosuna gitti amk.
2 bucuk saatim bosuna gitti amk.
(bkz: türk usulü sikimsonik filmler).
hayır benim anlamadığım olay şu, neden bizim korku filmlerimiz, testere, halka, çığlık tarzı filmler değil de inli cinli filmler.. bu insanlar sadece cinlerden mi korkuyolar, mesela birinin sizi kaçırıp, kolunuzu bacağınızı kesmezseniz buradan kurtulamazsınız tarzı konuları yok da tuvalette çıkan inek kafaları, ölü bebekler var. hele pilav yediği sırada aslında o pilavın bir tabak böceğe dönüştüğünü farkedip tabağın içine kusan büyü yaptırmış kadını saymıyorum bile. (sanırım bu film dabbe değildi) (kör kıza musallat olan cinli filmden bahsediyorum)
edit; siccin miş o film.
edit; siccin miş o film.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar